Hjemsøkt, Gjenferd & Åndergjenferd i telefonen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
lilleond
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Des 2009 12:30
14

gjenferd i telefonen

Innlegg av lilleond »

Jeg befinner meg nå i ett hus fra 1819 og har hatt litt angst for at det spøker her, men la det fra meg og tok kvelden.

Jeg ringte kjæresten min før jeg sovnet. Først hørte jeg litt tikking som ble sterkere og sterkere, så kom det en klar tydelig dyp latter. Dette gjentok seg opptil flere ganger, og det ble tydeligere og tydeligere. Kjæresten min hørte det ikke, så det var på min linje. Jeg ble vettskremt og i og med at jeg sov i kjelleren vekka jeg hele huset og la meg i 3 etg. Siden har jeg følt at det er mer enn bare meg her. Noen som har opplevd lignende? Og noen som veit hva dette kan være.. :mozilla_yell:
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: gjenferd i telefonen

Innlegg av Asbjørn »

Først og fremst ; Hvilken TYPE telefon var det du ringte med ?

Mobiltelefon er lite plaget med "overhøring", men det forekommer fremdeles på fasttelefon....

A
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lilleond
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av lilleond »

det var i mobiltelefon.
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

det har hendt, at politi-wlkietalkier, taxisentraler, flyradioer etc, ved et uhell har koblet seg til din linje. Disse tikker og freser . Ogsaa babycall i näromraadet kan gi forstyrrelser paa linja. (har selv to barn og har opplevd det)
Latteren kan forklares med at en babycall har blitt aktivisert av snakking og latter fra rommet ved siden av, som ikke har blitt oppfattet av vedkommede fordi den ene enheten var slaatt av. Og politifolk og taxisentraler har ogsaa ofte nattlige samtaler der de har det koselig og ler av hverandre. Tror ikke dette er noe overnaturlig. heller tvert imot. Det er ikke ofte slikt skjer, men jeg har opplevd disse signalene over baade mobil og babycall.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lilleond
Nybegynner
Nybegynner
14

Innlegg av lilleond »

dette var i ett hus langt unna noen andre, verken taxisentraler eller småbarnsfamilier. Med mindre ikke disse kan komme inn over lang lang avstand er jeg fortsatt litt i tvil. men takk for svar.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jaywe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jun 2008 02:42
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jaywe »

lilleond skrev:dette var i ett hus langt unna noen andre, verken taxisentraler eller småbarnsfamilier. Med mindre ikke disse kan komme inn over lang lang avstand er jeg fortsatt litt i tvil. men takk for svar.

Så dette er langt ifra "byen"?
På hytta i telemark står det ett svært tårn som skal motta/sende signaler fra politi,brannvesenet osv. ut i fylket, kan det hende at det var en slik i nærheten?
Aldri hørt noe fra den når jeg bruker mobil på hytta men den har slått inn på den vanlige radioen.
Vet ikke om slikt slår inn på mobiler heller men tenkte det kanskje var en mulighet :D
men det er jo også forsket mye på dette så det kan hende det var noe paranormalt.
Prøv med en whitenoise boks. eller bare en radio som ikke er stilt inn.

Lykke til :D
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lilleond
Nybegynner
Nybegynner
14