Healing og annen alternativ medisinTHE SPIRIT WALKER - en liten video om naturen, tromma, magi

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2006 14:40
18
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Trysil

THE SPIRIT WALKER - en liten video om naturen, tromma, magi

Innlegg av mrlee »

Hei alle sammen!

Jeg har laget en liten film - delvis om/med meg selv, men i all hovedsak med naturen, og den magien og mystikken man finner der, sammen med den magiske tromma jeg har og som er en del av meg.

Håper dere liker denne lille filmsnutten, og at den kan gi dere noen minutter med fred, ro, harmoni, avkobling og en følelse av å kjenne litt på magien som lever rundt oss hele tida, men som de fleste av oss sjelden tar tak i....

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette her, men siden både naturen og tromma er midler til Healing, så fant jeg ut det passet best i dette forumet her.

Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=vGZO4gN28E8

Har også en egen gruppe på Facebook, for den som vil ta en titt der: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 782&ref=ts
Antall ord: 153
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Re: THE SPIRIT WALKER - en liten video om naturen, tromma, magi

Innlegg av Deep Space »

Tusen takk for den fantastiske videoen mrlee. Vi mennesker er også en del av naturen.
Det må vi aldri glemme.

Jeg prøver å være mest mulig ute i skog og mark når jeg kan.
Ofte setter jeg meg på en stein, eller intil et tre, lukker øynene og bare lytter til alle lydene. For meg er dette veldig viktig. Slik henter jeg energi og lysten på livet.
Noen ganger er det som om man blir renset og vasket innvendig. hehe :mozilla_laughing:

Magisk er det iallefall.

Peace :mozilla_smile:
Antall ord: 91
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Deep Space skrev:Tusen takk for den fantastiske videoen mrlee. Vi mennesker er også en del av naturen.
Det må vi aldri glemme.
Jeg prøver å være mest mulig ute i skog og mark når jeg kan.
Ofte setter jeg meg på en stein, eller intil et tre, lukker øynene og bare lytter til alle lydene. For meg er dette veldig viktig. Slik henter jeg energi og lysten på livet.
Noen ganger er det som om man blir renset og vasket innvendig. hehe :mozilla_laughing:
Magisk er det iallefall.

Peace :mozilla_smile:
Absolutt :)
Slike turer ut i skogen er et friskt pust i den travle hverdagen!
Oppleve en foss, en bekk, fugler, frosker...deilig!
Det å meditere ute, eller ta med seg tromme er helt konge :)
Jeg blir en ny mann etter en slik utflukt..
Antall ord: 136
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Starchild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:55
18
Kjønn (valgfri): Kanin
Lokalisering: Orkdal
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Starchild »

Kjempefin video!
Følte meg litt nærmere naturen av å se den/høre tromma.

Naturen er dessverre veldig undervurdert, og synes flere burde skru av TVn en liten stund for å gå ut i naturen og oppleve den fantastiske verdenen vi alle egentlig kom fra.
Forfedrene våre satt jo ikke hjernedød foran TVn med fjernkontrollen i hånda - de var i naturen, brukte alle sansene sine, og slappet faktisk av når de kunne det.
Nå slapper vi jo egentlig ikke av.
Enten leser vi en bok, ser på TV, sitter på PCn...
Da kan jo meditering være en god erstatning, men ingenting slår det å bare være, ute i naturen.

Er veldig takknemlig for at jeg bor på landet på en gård med naturen rundt meg hele tiden, og rent drikkevann helt uten klor og annen dritt. :)
Å gå ut midt på kalde vinteren for å hente ved fra vedskjulet er ikke så ille når en innser hvor fredelig og fint det er her.
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2006 14:40
18
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Trysil

Innlegg av mrlee »

Takker for hyggelige tilbakemeldinger! :) Artig at den følelsen av natur, fred og ro, som jeg forsøkte å formidle i filmen, FAKTISK når fram. Da er mye oppnådd. :)
Antall ord: 30
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links