Jeg velger nå å dele min eneste paranormale opplevelse med dere som jeg ikke finner noen naturlig forklaring på.
Dette var i fjord sommer (eller i forfjord) husker ikke helt, bare at det var i sommerferien.
Våkner opp på sofaen i hybelen etter en god fyllakule dagen før, og hører det jeg tolket som en mann, som griner ute i gangen (døren stod på gløtt ut mot gangen men jeg hadde hørt det om den hadde vært igjen oxo). Ikke noe hyling, men en rolig men tydelig "klynking". Det første som slo meg var at det var min far som køddet med meg (han bor i etasjen over), og jeg orket ikke å reise meg da jeg var ganske dårlig etter fyllakulen dagen før. Jeg spurte hva han ville ettpar ganger uten at det forandret noe (ingen svar men klynkingen fortsatte).
Det neste som slo meg var at det kansje var skjedd noe alvorlig og pappa kansje hadde "flippet litt ut", så jeg kom meg omsider opp av sofaen (var vel gått 10minutt siden det startet) og ut i gangen for å se. Da jeg lukket opp døren var det ingen der, og jeg hørte heller ingen klynking lenger. Jeg trodde "pappa" hadde gått utenfor ytterdøren, men da jeg sku åpne ytterdøren så var den låst (og låsen lager såpass lyd når den blir låst opp eller igjen at jeg våkner av det) Jeg ble ganske "satt ut" når det gikk opp for meg at jeg hadde hørt noe som ikke var der. Jeg gikk opp for å se om pappa sov men da viste det seg at han ikke var hjemme engang.
Jeg gikk nedigjen i hybelen og la meg til å sove og hørte ikke noe mer (har ikke hørt noe i ettertid heller).
Det hører vel med til historien at alle lyspærene mine ryker hele tiden men det velger jeg å tro skyldes vibrasjoner når folk går i etasjen over (dirrer ganske bra i taket mitt da).
Bestefar som eide huset før oss (han døde vel for ca 20år siden) pleide å spøke med at han skulle gå igjen etter han døde.
Ikke vet jeg, men her har dere vafal historien!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mann som griner ute i gangen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Nov 2009 00:05
- 15
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Hordaland
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Mann som griner ute i gangen
Oi Oi det var en spennende historie Men hvordan døde bestefaren din da? hadde han en grunn til å gråte?
Antall ord: 21
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Des 2009 17:00
- 14
- Blitt takket: 1 gang
Re: Mann som griner ute i gangen
Høres ekkelt ut, men tviler på det er noen fare om du aldri har opplevd dette hverken før eller siden.
Antall ord: 22
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |