Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Regn skrev:Oii! Så morsomt! Spesielt at du fant det nå da, jeg har lett og lett etter det klippet!:P
Muligheter for å scanne avisen, evt ta bilde eller noe og legge inn?hihi:)
Har ikke scanner på denne pcen, så jeg må koble om skjerrm, mus og tastatur til en annen pc for å scanne, men her er en posting fra et annet forum der du finner navna på de impliserte hvis du vil prøve å få mer info direkte fra kilden. https://www.flashback.info/archive/inde ... 3-p-6.html
Endret: Lagt til URL-tagger på linken, så den virker... ( siden det er https:// link
Admin
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Woohoo!
Endelig fikk jeg sett det klippet jeg også.
Fint at du fant det!
... Men må innrømme jeg er litt skuffet.
Ser jo bare ut som en liten unge jo.
Så for meg en liten ting på 30 cm med topplue, løpe kjempefort forbi.
Husker det nisse klippet som mye mere spenennede en det der altså, ble skikkelig skuffa nå.
Prøver å finne igjenn et klipp jeg så for en stund siden der en mann hadde filmet i en by, var poletifolk til hest eller noe han filmet og over vegen bak de så gikk det en merkelig grålig bitteliten fyr.
Hukser ikke språk eller noe fra denn filmen å finner ikke noe når jeg søker..
Finne sjo så mye slik liggende ute på you tube f.eks å man ser jo at det meste bare er tull, men akkurat det klippet var ganske ekkelt.
Skal prøve å søke mere å se om jeg finner det.
Drev å så på klipp om chupacabra når jeg kom over det.
Willhelmina skrev:Husker det nisse klippet som mye mere spenennede en det der altså, ble skikkelig skuffa nå.
Prøver å finne igjenn et klipp jeg så for en stund siden der en mann hadde filmet i en by, var poletifolk til hest eller noe han filmet og over vegen bak de så gikk det en merkelig grålig bitteliten fyr.
Hukser ikke språk eller noe fra denn filmen å finner ikke noe når jeg søker..
Finne sjo så mye slik liggende ute på you tube f.eks å man ser jo at det meste bare er tull, men akkurat det klippet var ganske ekkelt.
Skal prøve å søke mere å se om jeg finner det.
Drev å så på klipp om chupacabra når jeg kom over det.
Jeg tror jeg vet hvilket klipp du mener, eller kanskje det jeg tenker på bare var et bilde.
Går og leter jeg også...
Chupacabra finnes, som kan beskrives som blanding mellom en hyene og en hund. Selv om det er en paranormal skapning som også har en forvirrelses-aura, så trenger det ikke være noe skummelt med den det er ikke en demon-dog i det hele tatt. Bare en slags paranormal hunde-sak.
mattao92 skrev:Chupacabra finnes, som kan beskrives som blanding mellom en hyene og en hund. Selv om det er en paranormal skapning som også har en forvirrelses-aura, så trenger det ikke være noe skummelt med den det er ikke en demon-dog i det hele tatt. Bare en slags paranormal hunde-sak.
Du glemte å svare på spørsmålet om hvordan du vet dette
Antall ord: 66
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Linken fungerer ikke, men er det den berømte "Feejee"-havfruen ("Fiji-havfruen") du sikter til?
Den originale "Feejee"-havfruen var det Barnum selv som tjente penger på ved å vise frem på showet sitt, og den var laget av en apekatt og en fisk som ble sydd sammen. Siden den gang har ordet "feejee" blitt brukt som et samlebegrep om slike falske havfruer.
EDIT: Ja, nå som linken fungerer ser jeg at jeg hadde rett.
Antall ord: 90
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Kjemper og Dronter finnes dem også... http://www.youtube.com/watch?v=3JLg-J_iyuU
Her er mange skjelett som er funnet.
Det er blant annet dem som har vert med på å bygge pyramidene.
mattao92 skrev:Kjemper og Dronter finnes dem også... http://www.youtube.com/watch?v=3JLg-J_iyuU
Men i den der videoen står det jo at det var en slags bilderedigeringskonkuranse? (Sier forresten ikke at kjemper ikke har eksistert, bare at jeg tviler på "bevisene" der. :)
mattao92 skrev:Kjemper og Dronter finnes dem også... http://www.youtube.com/watch?v=3JLg-J_iyuU
Du er nok på dypt vann her! den siste videoen viser restene av et dovendyr, det går tydelig frem av klørne.
Dronte: ikke flygedyktig fugl på størrelse med en kalkun. Levde på Mauritius, en øy øst for Madagaskar, ble utryddet i 1681. Kroppen var kraftig og sammentrykt, hodet stort med bøyd nebb. Det vil si at de VAR søte og vennlige
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her