Bruk PM , så kan dere dele så mye dere vil.
Dette er en generell regel for å unngå at søppepost-generatorer bruker paranormal.no som kilde for å sende ut spam til våre brukere.
ADMIN
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Kan ikke du vise oss noen slike bilder da, så kan vi kanskje prøve å finne ut hva det kan være?moccy skrev:Jeg måtte bare registrere meg for å spørre alle dere som sier bildene til folk er photoshop,partikler,støv eller vann.Overtallet med folk som har skrevet på denne sia enten har vært der å ikke sett noe men følt og tror alikevel eller har sett/hørt. så plis dere som ikke har vært like heldige som oss, ikke kom med de 5% deres å si at vi har fake bilder!!! Å her er spørsmålet til dere, kan ikke dere kjøpe en støvsuger til finkenhagen eller gi han papir til jul? må jo være jævli mye vann og støv akuratt på nes kirkeruiner for jeg har tatt bilder andre steder å ikke fått det dere kaller partikler på linsa! Ja jeg skal innrømme at noe av det er sant og noe er et innsekt eller to, men det er mange bilder dere burde tenke bedre over istedet for og sitte å leke eksperter på den virkelige verden.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Du vet jo ikke hva spiritisme er engang! Hvordan skal du da kunne bruke det?moccy skrev: Ja vet spiritisme er seriøse greier, det er jo derfor det skal brukes for å få bevis (det vil si jeg bruker det til å få bevis.
Hva er en sann-dame?Jeg sitter nå å bare venter i spenning på at ei sann dame som jeg kjenner, hu sier hu driver ut ånder og prater med de, gjør du?
Ja hør med henne først. Og lær deg litt om hva "Spiritisme" ER for noe. Det er IKKE en lek med et brett... Ånder klarer det meste, men om du fanger noe på bild er heller usikkert.skal jo høre litt med hun først. Det virker som vi har enda en ting til felles å det er troen, bare at min tro er at et gjennferd klarer snurre lett på den ringen når han klarer å lage lyder å få ting til å dette. Mange som mener jeg er dum pga. spiritisme opplegge. Men det er vel opp til meg va jeg utsetter meg for?
Hide post links |
Hide post links |
Da har du enten misforstått, eller hu er en fejk.moccy skrev:Ja hun driver ut onde ånder av folk og kan prate med de og se de, skal snakke med hun ja.
Jo takk for linken, men jeg har lest om dette før lest historie om dette. Men skal ta en titt på den du sendte å men jeg skal ha de frem og du sier du kan prate med de så kan ikke du være med?[/quote]
Hide post links |
Jeg vet ikke hva du mener med "fotografisk tilfeldighet", men jeg kjenner igjen anomalier på fotografier hvis det var det du mente.moccy skrev:Joda jeg skal legge ut det jeg får med av bevis om jeg får noe, noe som jeg er ganske sikker på at vi gjør, det jeg prøvde å si var bare at merklig at folk får så mye feile bilder der? men du som er fotograf du veit jo om dette bare kalles fotografisk tilfeldighet.
Hide post links |
Hide post links |
Jeg har gått igjennom mesteparten, samt bilder andre steder på nettet, og har ikke funnet noe spesielt uvanlig. Hvis det var noen spesielle bilder du mener viser noe uvanlig hadde det vært fint om du viste meg dem slik at jeg eventuelt kan forklare deg hva fenomenet skyldes.moccy skrev:Ok, har du sjekka alle bildene her inne som er lagt ut? har du ikke så gjør det. er de alle anomalier?
Hide post links |
Hide post links |
Det er likegyldig hvilke bilder jeg har sett og ikke sett; det jeg er ute etter er hvilke bilder du mener viser noe spesielt.moccy skrev:Orker ikke finne ut hvem du har sett og ikke sett, det er så mange men skal prøve å få noen heftige bilder neste gang jeg drar dit
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |