Hvordan de fleste opererer aner jeg ikke, men i det miljøet
jeg er så tas det betalt ETTER en har levert og da kan en så
klart nekte å betale om ikke det stilte til forventningene.
Men da er det også viktig å klargjøre hva en forventer på forhånd.
Det er mange typer mediumer og måter å jobbe på.
Om du f.eks vil vite hvordan ditt eget og andres hus ser ut eller
hva du bør velge til middag går du ikke til den samme som når
du ønsker en veiledning i hva du bør gjøre for å gi slipp på
utidige følelser.
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Tar alle mediumer betalt eller ?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Tar alle mediumer betalt eller ?
Antall ord: 110
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Mar 2007 10:51
- 17
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Fogn
Jeg kan jo tenke meg at det finnes mediumer som gjør noe på frivillig basis. Men viss en vil være sikker, så mener jeg (personlig) at et medium som tar betaling forholder seg mer seriøst til jobben og gjør en grundigere research.geysirland skrev:Eller fins det de som gjør det fordi føler at de ikke skal ta betaling for det.
Eller har det blitt big business??
Antall ord: 73
Åndene eksisterer
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 16:29
- 17
- Lokalisering: Vestlandet
...Og mange er ikke til å stole på.... Jeg har villet tenkt meg om, av egen erfaring. Derfor går jeg ikke dit igjen...
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 17
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
ens forhold til bestemødre, som ikke har kommet til deg med sannheten i levende livet, og som nå må henvende seg via en sjarlatan, som skal ha penger for dette, når alikevel bestemora di var en gjerrigknark, lyder jo også spennende og interessant.
hva kan denne bestemora sitte med av aktuell informasjon, utenom selvfølgelig at vedkommende som kjøper en slik tjeneste, får fylt et følelsesmessig tomrom, uten at man kan bli særlig klok av om noe som blir sagt stemmer.
hallo, hør etter, et medium som får kontakt med bestemor for så å komme med såpass mange referansepunkter, at det MÅ være henne, fordi ingen andre kan vite dette, holder heller ikke, fordi alle mennesker har en gitt informasjonsbank, og i den ligger standardopplevelser, og selv sibylla, den sigøynerske spådama får jo rett når hun spår unge mennesker at man skal møte noen mørke og noen lyse mennesker på sin vei.
bestemor er ganske sikkert helt inneforstått med all kosmologi, der hun er i en disinkarnert tilstand, og trenger et betalt medium for å formidle informasjon. hahaha, hører man ikke selv hvor dumt dette lyder`
all denne informasjonen innehar man selv, i form av fortid og nåtid og fremtid, og det er nok de færreste som evner å gjøre noe med dette uten ved hard trening av sinnet og en ganske fantastisk balanse i forhold til kroppen. men for all del, så skal jo alle finne sin vei i mot fremtiden, men altså, vær nå endelig på vakt for de som vil tjene penger på formidling, som kanskje knapt klarer å formidle beskjeder og rett informasjon mellom levende mennesker.
hva kan denne bestemora sitte med av aktuell informasjon, utenom selvfølgelig at vedkommende som kjøper en slik tjeneste, får fylt et følelsesmessig tomrom, uten at man kan bli særlig klok av om noe som blir sagt stemmer.
hallo, hør etter, et medium som får kontakt med bestemor for så å komme med såpass mange referansepunkter, at det MÅ være henne, fordi ingen andre kan vite dette, holder heller ikke, fordi alle mennesker har en gitt informasjonsbank, og i den ligger standardopplevelser, og selv sibylla, den sigøynerske spådama får jo rett når hun spår unge mennesker at man skal møte noen mørke og noen lyse mennesker på sin vei.
bestemor er ganske sikkert helt inneforstått med all kosmologi, der hun er i en disinkarnert tilstand, og trenger et betalt medium for å formidle informasjon. hahaha, hører man ikke selv hvor dumt dette lyder`
all denne informasjonen innehar man selv, i form av fortid og nåtid og fremtid, og det er nok de færreste som evner å gjøre noe med dette uten ved hard trening av sinnet og en ganske fantastisk balanse i forhold til kroppen. men for all del, så skal jo alle finne sin vei i mot fremtiden, men altså, vær nå endelig på vakt for de som vil tjene penger på formidling, som kanskje knapt klarer å formidle beskjeder og rett informasjon mellom levende mennesker.
Antall ord: 289
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2009 19:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Far
- Lokalisering: Skien
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 44 ganger
Jeg kjenner begge typer medium og healere, de som tar betalt og ikke tar betalt.
Det må være opp til hver enkelt?
Og det er igrunn respektløst å forvente at noen gjør ting gratis!
Å forsvare at det skal være gratis med at det er en "gave" blir feil, siden talent også er en "gave" men en kjent musiker eller fotballspiller tjener millioner!
Hvis man vil ha healing, eller få en reading/sitting så må man nesten vurdere selv om man ønsker å ha det, og om man er villig til å betale for det?
Jeg mener at man ikke kan se ned på folk som ønsker å ta betalt, siden de ofte valgt å jobbe med dette som et levebrød! Og en healer må tross alt også ha mat og tak over hodet, uansett hvor mye "evnene" er en gave fra Gud eller ikke...
En advokat tar som regel minst 1000kr/timen og det vil vedkommende gjøre uansett om du vinner saken eller ikke...
Det må være opp til hver enkelt?
Og det er igrunn respektløst å forvente at noen gjør ting gratis!
Å forsvare at det skal være gratis med at det er en "gave" blir feil, siden talent også er en "gave" men en kjent musiker eller fotballspiller tjener millioner!
Hvis man vil ha healing, eller få en reading/sitting så må man nesten vurdere selv om man ønsker å ha det, og om man er villig til å betale for det?
Jeg mener at man ikke kan se ned på folk som ønsker å ta betalt, siden de ofte valgt å jobbe med dette som et levebrød! Og en healer må tross alt også ha mat og tak over hodet, uansett hvor mye "evnene" er en gave fra Gud eller ikke...
En advokat tar som regel minst 1000kr/timen og det vil vedkommende gjøre uansett om du vinner saken eller ikke...
Antall ord: 165
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no
http://www.divine-spirit.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 19:43
- 17
- Kjønn (valgfri): Intet
- Lokalisering: Mølehøle
- Blitt takket: 1 gang
jeg synes personelig at de som tar betalt en litt tvilsomme. vet aldri om de egentlig kan noe av det de snakker om, men de som ikke tar betalt virker som å ha en redelig grunn til å hjelpe andre mennesker
Antall ord: 39
lusnuse
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Enig med Divine her.
Noen Hobby-Healere tar ikke betalt, det vet jeg, og de tar ikke betalt, grunnet de selv kan bestemme, Hvem/Når og Hvor, uten å tenke på tilliten.
Noen Hobby-Healere tar ikke betalt, det vet jeg, og de tar ikke betalt, grunnet de selv kan bestemme, Hvem/Når og Hvor, uten å tenke på tilliten.
Antall ord: 32
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2009 23:11
- 14
- Lokalisering: Barteland
- Blitt takket: 1 gang
Jeg startet med å ikke ta betalt, men det var utrolig mange som utnyttet meg.
Mange som ville få bevis på at det overnaturlige eksisterte eller ikke å rett og slett prøvde å lure meg.
Fikk lite hyggelige mail rett og slett .
Siden jeg brukte utrolig mye tid på dette så begynnte jeg å ta en liten ubetydelig sum for å luke ut de som ikke var seriøse.
For min egen del var det mye koseligere med de som sende meg et lite kort ol som takk enn å få noen kroner inn på konto.
De pengene jeg fikk inn kastrerte jeg katten min for.
Siden en del ikke betalte når jeg hadde hjulpet de enda de viste prisen og de mente jeg hadde fått til det de ville måtte jeg begynne å ta forhåndsbetalt.
Så jeg er egentlig veldig oppgitt over hele greia.
Jeg gjør det meste gratis enda, jeg driver med dyrekomunikasjon jeg da så når dyr er borte å folk trenger hjelp vil jeg ikke ta betalt for å prøve å hjelpe de.
Men når folk har tatt en utdannelse (ofte) og har dette som sitt virke så må man jo ta betalt for det.
Skjønner ikke hvorfor man ikke skal betalt jeg når man utfører noe for en annne person , en tjeneste som denne personen har spurt om.
Desverre så finnes det noen som ikke er seriøse, men slik er det innenfor alt annet også.
Gikk jo nettopp et program på TV om byggfolk som bare gikk fra arbeidet uten å gjøre det ferdig.
Mange som ville få bevis på at det overnaturlige eksisterte eller ikke å rett og slett prøvde å lure meg.
Fikk lite hyggelige mail rett og slett .
Siden jeg brukte utrolig mye tid på dette så begynnte jeg å ta en liten ubetydelig sum for å luke ut de som ikke var seriøse.
For min egen del var det mye koseligere med de som sende meg et lite kort ol som takk enn å få noen kroner inn på konto.
De pengene jeg fikk inn kastrerte jeg katten min for.
Siden en del ikke betalte når jeg hadde hjulpet de enda de viste prisen og de mente jeg hadde fått til det de ville måtte jeg begynne å ta forhåndsbetalt.
Så jeg er egentlig veldig oppgitt over hele greia.
Jeg gjør det meste gratis enda, jeg driver med dyrekomunikasjon jeg da så når dyr er borte å folk trenger hjelp vil jeg ikke ta betalt for å prøve å hjelpe de.
Men når folk har tatt en utdannelse (ofte) og har dette som sitt virke så må man jo ta betalt for det.
Skjønner ikke hvorfor man ikke skal betalt jeg når man utfører noe for en annne person , en tjeneste som denne personen har spurt om.
Desverre så finnes det noen som ikke er seriøse, men slik er det innenfor alt annet også.
Gikk jo nettopp et program på TV om byggfolk som bare gikk fra arbeidet uten å gjøre det ferdig.
Antall ord: 262
Hide post links |