Hender vi har det litt artig med datteren min som dere ser her:P Da jeg oppdaget en lystråle som fyker over skjerme på 00:33. Noen teorier om hva dette er?
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6esxHDODAqE&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6esxHDODAqE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Min dansende datter ft. spøkelse?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2008 22:28
- 16
- Kjønn (valgfri): gjett...
- Lokalisering: Stavanger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Min dansende datter ft. spøkelse?
Jeg prøvde å stoppe klippet akkurat når det skjedde, men det skjer så raskt at man får ikke sett det. Så jeg aner ikke hva det er. Skjønn datter du har da
Antall ord: 35
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Takk for svar, til tross for liten ''hjelp'' Noen sa til meg at engler kan vise seg som hvite lysglimt som kan ligne på det som fyker over skjermen i min film. Men ikke vet jeg:P Rart synes jeg det var iallefall, holdt jo kamera helt stille så det var ingen lysforandringer/ fargeforandringer som kan ha påvirka kamerat...
Antall ord: 60
Maria..
Hide post links |
Ok...en troende ville nok ha sagt at det var en orb, mens en skeptiker ville nok kommet med noe helt annet. Skulle likt å ha visst hva det var for noe. Ble fascinert av det Beklager at jeg ikke er til hjelp. En kan jo håpe at noen kommer med noe snart. I mellomtiden får vi bare dytte tråden oppover slik at noen forhåpentligvis svarer
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2009 19:13
- 15
- Kjønn (valgfri): Far
- Lokalisering: Skien
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 44 ganger
Uansett er det en orb i bevegelse, Men HVA det er er noe annet!
Hvordan ser det ut i orginal? Hvis du ser direkte på TV fra kamera?
Det KAN være et insekt, (flue eller noe)....
Uansett artig med orber i bevegelse!
Hvordan ser det ut i orginal? Hvis du ser direkte på TV fra kamera?
Det KAN være et insekt, (flue eller noe)....
Uansett artig med orber i bevegelse!
Antall ord: 43
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no
http://www.divine-spirit.no
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Dette var antagelig et støvfnugg som kom forbi kamera på meget kort hold.
Det er alltid litt trekk i et rom, og alltid littegrann støv i lufta...
Så om du ikke har merket andre ting som er uvanlig, vil jeg tro det er støv.
Det enkle er som regel det riktige, iallfall når man ikke har andre indisier...
A
Det er alltid litt trekk i et rom, og alltid littegrann støv i lufta...
Så om du ikke har merket andre ting som er uvanlig, vil jeg tro det er støv.
Det enkle er som regel det riktige, iallfall når man ikke har andre indisier...
A
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Joda, hvor skal jeg begynne...?
Akkurat flyttet hjem til Østlandet etter 2 år i Stv. grunnet jobb.
I stavanger merket vi en del merkelige ting, mye støy og bråk generelt som var unaturlig og merkelig.
Gledet meg til å flytte i laaaaang tid fordi jeg generelt ikke var veldig komfertabel med å være alene ettersom ting hadde en tendens til å skje idet øyeblikket jeg ikke var spesielt opptatt av noen ting; eks at jeg skulle ta meg en lur på sofaen, skrudde av lyden på tven og lukket øynene. Da var det ikke uvanlig at kjøkken skapene (rimelig tunge treskap der nederste skuffene måtte dras ut for å åpnes) smalt hardt igjen og jeg skvatt så klart så jeg holdt på å gå i bakken, dette føyde seg bare inn i rekken med andre ''merkelige'' ting som skjedde.
Som sagt, gledet meg til å flytte men allerede første natten vi hadde lagt oss for å sove kom ubehaget over meg. Jeg klarte ikke slappe av og hadde en følelse av at det ''var noen der''. Men avføyde det så godt jeg kunne ved å tenke på at det sikkert bare ''var meg''.
Vi hadde bodd her noen uker da vi satt ute på verandaen en dag da jeg holdt mitt besøk med selskap under en røyk. Jeg hadde akkurat fotalt en historie til henne om at jeg nylig hadde flyttet vuggen til datteren min fra et hjørnet i stua over til en annen del av den fordi vesla alltid ble utrolig urolig og survete når hun lå i den. Men at etter vi flyttet den så sov hun som en engel.
Da ser besøket mitt på meg og peker på det ene stuevinduet og sier ''det er jo ikke så rart i, der står det jo en mann!''. Det var nettopp foran dette vinduet at vuggen til vesla sto plassert så det var kanskje like greit at jeg flyttet den.(....)
Vi har også (senest lørdag) innbilt oss at vi hørte løpende barnesteg i ute i gangen (lette raske skritt), TVen skrur seg av og på, har hørt høye smell, både rett foran oss og inne på kjøkkenet når vi har vært i stua. Vet ikke om jeg skal kalle det smell eller dunk, det er i allefall så høyt at man skvetter av det og for meg kan det ikke sammenlignes med vanlig huslyder.
Men så klart kan alt ''forklares'' med forskjellige grunner.
TVen kan være ødelagt eller i ustand, mannen vi så kan være innbilning, smellene kan være (?), bare smell? Ikke vet jeg...
Men da jeg fikk dette lyset på filmen reagerte vi veldig pga. at det var så klart for både på filmen og i virkeligheten. Jeg filmet jo og så på vesla samtidig som jeg holdt kameraet og lyset var like tydelig i virkeligheten som på filmen.
Kall meg gal Uansett synes jeg det er greit å få andres syn på saken
Akkurat flyttet hjem til Østlandet etter 2 år i Stv. grunnet jobb.
I stavanger merket vi en del merkelige ting, mye støy og bråk generelt som var unaturlig og merkelig.
Gledet meg til å flytte i laaaaang tid fordi jeg generelt ikke var veldig komfertabel med å være alene ettersom ting hadde en tendens til å skje idet øyeblikket jeg ikke var spesielt opptatt av noen ting; eks at jeg skulle ta meg en lur på sofaen, skrudde av lyden på tven og lukket øynene. Da var det ikke uvanlig at kjøkken skapene (rimelig tunge treskap der nederste skuffene måtte dras ut for å åpnes) smalt hardt igjen og jeg skvatt så klart så jeg holdt på å gå i bakken, dette føyde seg bare inn i rekken med andre ''merkelige'' ting som skjedde.
Som sagt, gledet meg til å flytte men allerede første natten vi hadde lagt oss for å sove kom ubehaget over meg. Jeg klarte ikke slappe av og hadde en følelse av at det ''var noen der''. Men avføyde det så godt jeg kunne ved å tenke på at det sikkert bare ''var meg''.
Vi hadde bodd her noen uker da vi satt ute på verandaen en dag da jeg holdt mitt besøk med selskap under en røyk. Jeg hadde akkurat fotalt en historie til henne om at jeg nylig hadde flyttet vuggen til datteren min fra et hjørnet i stua over til en annen del av den fordi vesla alltid ble utrolig urolig og survete når hun lå i den. Men at etter vi flyttet den så sov hun som en engel.
Da ser besøket mitt på meg og peker på det ene stuevinduet og sier ''det er jo ikke så rart i, der står det jo en mann!''. Det var nettopp foran dette vinduet at vuggen til vesla sto plassert så det var kanskje like greit at jeg flyttet den.(....)
Vi har også (senest lørdag) innbilt oss at vi hørte løpende barnesteg i ute i gangen (lette raske skritt), TVen skrur seg av og på, har hørt høye smell, både rett foran oss og inne på kjøkkenet når vi har vært i stua. Vet ikke om jeg skal kalle det smell eller dunk, det er i allefall så høyt at man skvetter av det og for meg kan det ikke sammenlignes med vanlig huslyder.
Men så klart kan alt ''forklares'' med forskjellige grunner.
TVen kan være ødelagt eller i ustand, mannen vi så kan være innbilning, smellene kan være (?), bare smell? Ikke vet jeg...
Men da jeg fikk dette lyset på filmen reagerte vi veldig pga. at det var så klart for både på filmen og i virkeligheten. Jeg filmet jo og så på vesla samtidig som jeg holdt kameraet og lyset var like tydelig i virkeligheten som på filmen.
Kall meg gal Uansett synes jeg det er greit å få andres syn på saken
Antall ord: 506
Maria..
Hide post links |