FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ Medium
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 31 Okt 2004 00:44
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kristiansand
Medium
Jeg har sett 12 episoder av serien Medium, som nå går på bl.a kanadisk TV. Det er en veldig interessant serie, og jeg tror mange her inne ville hatt glede av den. Serien bygger på mediet Allison Dubois som er en ekte person, som har hjulpet politiet i flere etterforskninger.
Her kan du lese mer:
http://tvtome.com/Medium/index.html
P.S. Jeg har lastet ned episodene som torrents, siden serien ikke vises på norsk tv. Jeg håper de vil begynne å vise den på en norsk kanal snart
Her kan du lese mer:
http://tvtome.com/Medium/index.html
P.S. Jeg har lastet ned episodene som torrents, siden serien ikke vises på norsk tv. Jeg håper de vil begynne å vise den på en norsk kanal snart
Antall ord: 92
Religions is for those who are scared to death of hell. Spirituality is for those who have been there.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 00:59
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
Den høres interrisant ut, får håpe at den kommer til norske kanaler snart,.
Begynner å bli møkk lei av all reprisene de sender på enkelte kanaler...
Begynner å bli møkk lei av all reprisene de sender på enkelte kanaler...
Antall ord: 29
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Kanskje..
hvis vi alle skriver e-post til f.eks TVNorge og ber om at de sender den, så vil de kanskje vurdere det?
Nå fant jeg en kontakt-adresse:
tvnorge@tvnorge.no
Og jeg skriver følgende:
"Hei, jeg har et tips om en veldig interessant og spennende serie. Den heter Medium og går nå på bl.a. kanadisk tv. Serien handler om livet til det synske mediet Allison Dubois, som er en ekte person som har hjulpet politiet i flere etterforskningssaker.
Jeg ville blitt veldig glad om TVNorge ville sende denne serien. Jeg vet at TVNorge har før har sendt endel programmer om paranormale hendelser, og jeg tror mange folk ville satt pris på at TVNorge sender Medium.
Vennlig hilsen meg."
-------------------
Hvis noen vil gjøre det samme, så er det nok større sjanse for at de kanskje sender den
tvnorge@tvnorge.no
Og jeg skriver følgende:
"Hei, jeg har et tips om en veldig interessant og spennende serie. Den heter Medium og går nå på bl.a. kanadisk tv. Serien handler om livet til det synske mediet Allison Dubois, som er en ekte person som har hjulpet politiet i flere etterforskningssaker.
Jeg ville blitt veldig glad om TVNorge ville sende denne serien. Jeg vet at TVNorge har før har sendt endel programmer om paranormale hendelser, og jeg tror mange folk ville satt pris på at TVNorge sender Medium.
Vennlig hilsen meg."
-------------------
Hvis noen vil gjøre det samme, så er det nok større sjanse for at de kanskje sender den
Antall ord: 144
Religions is for those who are scared to death of hell. Spirituality is for those who have been there.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2005 16:09
- 19
- Lokalisering: Oslo
God idè Lille
Antall ord: 3
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
ja det var en god ide, ska maile t tvnorge nu med en gang! lei de reprisene de har der..Sashaian skrev:God idè Lille
Antall ord: 25
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
OI!
Oi,
Det er visst TV2 som har fått rettighetene til serien, så da er det kanskje dem vi må mase på
Det er visst TV2 som har fått rettighetene til serien, så da er det kanskje dem vi må mase på
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Re: OI!
da får vi bare mase på tv2Lille skrev:Oi,
Skal ha den serien til Norge
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
;)
Hehe
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Re: Kanskje..
Blir artig å høre om du får tilbakemeldinger fra dem dah.Lille skrev:hvis vi alle skriver e-post til f.eks TVNorge og ber om at de sender den, så vil de kanskje vurdere det?
tvnorge@tvnorge.no
Og jeg skriver følgende:
Vennlig hilsen meg."
-------------------
Antall ord: 158
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
De svarte at det er TV2 som har rettighetene til den, så de kommer vel til å sende den en gang i fremtida.Lone skrev:[Blir artig å høre om du får tilbakemeldinger fra dem dah.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Får håpe at det ikke blir alt for langt inn i framtida, og at de sender det på et normalt tidspunkt!Lille skrev:De svarte at det er TV2 som har rettighetene til den, så de kommer vel til å sende den en gang i fremtida.Lone skrev:[Blir artig å høre om du får tilbakemeldinger fra dem dah.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Jeg fikk svar fra TV2 nå:
---
Hei.
TV 2 skal vise Medium, men foreløpig har jeg ikke ekstakt startdato.
Trolig blir det i løpet av første halvår.
Takk for mail og takk for interessen.
Mvh,
TV 2 AS
Info.avd.
Vibeke Hansen
---
Det høres jo positivt ut
---
Hei.
TV 2 skal vise Medium, men foreløpig har jeg ikke ekstakt startdato.
Trolig blir det i løpet av første halvår.
Takk for mail og takk for interessen.
Mvh,
TV 2 AS
Info.avd.
Vibeke Hansen
---
Det høres jo positivt ut
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2005 21:50
- 19
- Lokalisering: Inni et skall
- Blitt takket: 2 ganger
Medium begynner på TV2 først kommende torsdag 26.5 kl 21.40
Ekstra gøy er det at en av favoritt-skuespillerene mine, Patricia Arquette spiller hovedrollen som Allison Dubois.
Ekstra gøy er det at en av favoritt-skuespillerene mine, Patricia Arquette spiller hovedrollen som Allison Dubois.
Antall ord: 31
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2004 11:37
- 19
- Lokalisering: bærum
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Denne Allison Dubois kjører samme løgn som Sylvia Brown gjorde. Begge påstår at J. Randi ikke har pengene.
Men at hun er synsk, kunne jo Gary Schwartz ved University of Arizona bekrefte. Schwartz skulle teste hennes evner, og ble overbevist. For Dubois formidlet "I do not walk alone" fra en av hans avdøde slektninger. Og hvordan kunne hun vite at vedkommende satt i rullestol.Allison Dubois skrev:He will never give anyone the money and has never shown proof that it exists. He's been asked to. I know the truth and that's good enough.
Antall ord: 101
Hide post links |