Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin historie...Tror vi blir passa på..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
shadowland
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2009 13:28
15

Min historie...Tror vi blir passa på..

Innlegg av shadowland »

Vil gjerne dele min historie..

For snart 7 år siden bygde vi oss nytt hus på gården til foreldra mine.Alt var helt normalt i huset stilt og roligt.Men etter 6 mnd begynte det å skje litt små ting i huset vårt. Vi hørte folk komme på døra på nattes tider både kjellerdøra og hoved døra, vi løp og sjekket for vi trodde noe kunne ha skjedd og telefonen ikke hadde virka.Men neida, ingen var der. Så en kveld hørte jeg tydelig noen ropte mamma, vi hadde 3 barn så jeg løp opp til minste jenta, men hun sov og det samme gjorde guttene.Tenkte ikke mer på det før vi våknet ei natt av at noen satt og lekte med lego ute på loft stuen,jeg ble sint og tenkta at nå hadde 2 åringen stått opp igjen midt på natta, men der var det ingen og lyden stoppa da vi åpna døra ut på stua..Dette skjedde utallige ganger.

En dag , det var en tidlig kveld hørte vi ytterdøra åpne seg og noen kom inn, vi satt og venta på at vedkommende skulle komme inn ,men ingen kom.Har vindu mot veien så såg at ingen kunne løpt bort..Dette skjedde også flere ganger, etter den første hendelsen.

Mannen min nekta i herdig på at det kunne være noe uforklarlig og jeg følte meg ganske ensom med uvissheten om jeg hadde klikka eller om det virkelig hadde hendt.

Men en kveld mannen min satt å jobba nede på kontoret sitt i kjelleren kom han kritt hvit i ansiktet og kunne fortelle meg at han hadde sett datamaskinen hadde slått seg på selv, Du må trykke inn en knapp, endelig trodde han meg.Jeg var så letta.

En dag rota jeg bort gifte ringen min, jeg var helt sikker på at den skulle være på soverommet, både jeg og mannen min leita lenge til slutt sa jeg ut i rommet .Kan du være så snill og finne ringen til meg? Vi gikk ut av rommet, vart borte ca 5 min og ringen låg midt på nattbordet.Da bare såg vi på hverandre, jeg sa takk ut i rommet.

Det samme skjedde med klokka mi, den dukka opp der jeg visste jeg hadde hatt den sist..Helt snålt..

Ei natt da mannen min var på reise ,fikk ikke jenta vår sove, brått snur hun seg mot skapdøra og begynner å prate til en person,lo og tulla.Den gangen ble jeg kjempe redd.Det holdt på noen minutter.

Etter den hendelsen ble vi sittende å prate sammen med foreldra mine og vi kom frem til at kanskje det kunne være noe vi skulle ha beskjed om, at noe var galt.
Pappa var elektriker så han skulle bytte en lampe på badet vårt, da han tok ned lampa såg vi at det hadde nesten begynt å brenne under lampa,vi sjekka de andre lampene og alle fire hadde laga brenn merker i taket.Hadde to på badet oppe og to nede.Ufo lamper. Etter dette ble oppdaga ble det helt stille i huset. Vi konkluderte med at noen passa på oss.

2 år senere begynte det å hende mye uforklarlig igjen, da reagerte folk som var på besøk også på det..Etter noen mnd kom vi på at kanskje det var noe galt med huset igjen, og da vi sjekka brann alarmen hadde den slutta å virke..
Siden da har det vært rolig her i huset vårt, bare små ting skjer, men pappa døde for 3 år siden så tenker bare på at nå er han innom og sjekker oss..

Det var min historie fra vårt hus, har noen andre opplevelser fra mammas hus ,men det får jeg ta en annen gang.
Antall ord: 656

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
shadowland
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2009 13:28
15

Re: Min historie...Tror vi blir passa på..

Innlegg av shadowland »

Som om en person hun pratet til, jeg såg ingen...
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Å takk for at du vil dele din histore med oss.

Jo jeg vil støtte deg i at du har noen som passer på dere i dette huset.
Jeg trro ikke du skal være redd for dette heller se på det som trygg het.
Hvis du syns det er plagsomt så si det heller til dem.
Ja husk og lytt til barna og det dem sier dem er mer åpene enn det vi noen gang vil bli.
Lykke til og måtte fu få en rolig jul.
Antall ord: 88
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Willhelmina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2009 23:11
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Barteland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Willhelmina »

Koselig med slike som er innom å sjekker.
Vi har hatt en her til tider vi også å det er tomt og trist når han ikke er her.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links