Hva i all verden har bibelen med saken å gjøre?wicca<3 skrev: Står det skrevet om i bibelen? hmm...d har jeg ikke fått med mg.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjenferder.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2009 00:45
- 15
- Kjønn (valgfri): hersker
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Gjenferder.
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hvordan i all verden kan man hjelpe noen over til den "andre siden"?
Alt er her, hvilke sider er det snakk om?
Jeg tror det er en enkel unnskyldning å bruke, det å si at det finnes "en annen side".
Nettopp fordi ingen kan bevise at den eksisterer, ingen kan se den, og da er det også like vanskelig å bevise at den IKKE eksisterer. Det er så typisk. Det blir like dumt som en personifisert Gud...
Vi er alle ett, alt er energi. Jeg er heller med på den generaliserende og logiske retorikken der heller.
Alt er her, hvilke sider er det snakk om?
Jeg tror det er en enkel unnskyldning å bruke, det å si at det finnes "en annen side".
Nettopp fordi ingen kan bevise at den eksisterer, ingen kan se den, og da er det også like vanskelig å bevise at den IKKE eksisterer. Det er så typisk. Det blir like dumt som en personifisert Gud...
Vi er alle ett, alt er energi. Jeg er heller med på den generaliserende og logiske retorikken der heller.
Antall ord: 93
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2009 19:38
- 15
DamageDone skrev:Hva i all verden har bibelen med saken å gjøre?wicca<3 skrev: Står det skrevet om i bibelen? hmm...d har jeg ikke fått med mg.
Hver gang dere skal fjerne ånder må dere bruke røkelse for du ånden er flamme og alt står i bibelen. skrev trådstarter...
jeg lurte bare på (av min egen intr )om d står skrevet om slikt i bibelen,for d har ikke jg fått md meg..siden trådstarter skrev d som jg siterte ovenfor.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Vel, Bibelen kan man få til å vise nøyaktig det man vil den skal vise.
Om trådstarter mener Bibelen forteller oss at vi er flammer og datamaskiner så får han få tro det selv om det ikke gir mening.
Videre; hvis de døde blir fjernet ved å tenne litt røkelse og henvende seg til en fantasifigur er jaggu ikke åndeverdenen mye å skryte av. Jeg blir mer og mer glad for at jeg kun blir til jord - så kan jeg heller bidra med god næring for trær og blomster etter et liv med god tilgang på næringsrik mat (Quarter-poundere).
Om trådstarter mener Bibelen forteller oss at vi er flammer og datamaskiner så får han få tro det selv om det ikke gir mening.
Videre; hvis de døde blir fjernet ved å tenne litt røkelse og henvende seg til en fantasifigur er jaggu ikke åndeverdenen mye å skryte av. Jeg blir mer og mer glad for at jeg kun blir til jord - så kan jeg heller bidra med god næring for trær og blomster etter et liv med god tilgang på næringsrik mat (Quarter-poundere).
Antall ord: 105
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 19:52
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
ludoburgero skrev:Gjenferder er ikke vår rett å fjerne.
Hvis det er gjenferder der, er de der for en grunn.
Lufta er fri for alle.
Akkurat, noen ånder er der fordi de har noen uoppgjorte ting.
Antall ord: 36
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.
Hide post links |