Healing og annen alternativ medisinselvutvikkling kurs?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
enilorac
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Nov 2006 00:38
18
Kjønn (valgfri): jente

selvutvikkling kurs?

Innlegg av enilorac »

er det noen som vet om en seriøs healer som holder kurs, eller kanskje holder på med dette selv? isåfall,sei ifrå:)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: selvutvikkling kurs?

Innlegg av Moonstone »

enilorac skrev:er det noen som vet om en seriøs healer som holder kurs, eller kanskje holder på med dette selv? isåfall,sei ifrå:)
Er en del av det i Oslo..
Hva slags Healing er det du søker?
Antall ord: 41
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
enilorac
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av enilorac »

jeg vet faktisk ikke,ønker bare å lære,av en seriøs healer. er så mange healere der ute,og er vanskelig å vite hvem man skal bruke penger på... ønsker å åpne chakraene mine,om det trengs,og det å lære om healing..på nybegynner stadiet:P
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Det er enormt mye rart å velge mellom enilorac, og innenfor healing er det alle mulige retninger og grener man kan bevege seg innenfor. Forskjellige personer har gjerne utbytte av forskjellige kurs også, men det er som regel dyrt å prøve og feile. Hold tunga rett i munnen, bruk litt tid på å finne forskjellige teknikker og behandlere. Ikke minst, bestemt deg for hvor mye penger du skal bruke på dette... Nlp kurs kan f.eks koste opp mot 30 tusen. Vanlige priser på et helgekurs ligger vel på rundt 2000, noe som er litt mer overkommelige. Du har reiki, theta, reconnective healing, shamanisme ... silvakurs hvis du ønsker å jobbe litt mer med selvutvikling (ikke noe healing så vidt jeg vet, men har ikke tatt kurset).

Jeg har mest troen på at man bruker intuisjonen godt og ber om at du vil finne akkurat det som er best for deg. Forhåpentligvis vil du "vite" hva det er når du finner det ;) Hvis du har nok selvdisiplin til å pløye igjennom en del ved å lese så anbefaler jeg deg absolutt å gjøre det. Da får man mye "gratis". Lykke til!
Antall ord: 189
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
enilorac
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av enilorac »

tusen takk for svar:) skal tenke nøye igjennom enkelte valg,og hvor mye penger:)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Innlegg av Atmosphere »

tenkte bare å nevne at jeg var på et kurs hos en healer som heter Reidar Risvoll, tror han holder til i Haugesund eller noe, men dette var i Bodø. Var sånn førstegangs amatør-healing som varte i 1 eller 2 dager, var ikke så dyrt. ca 900 eller noe?
Jeg var veldig fornøyd i allefall :)

Så jeg tror egentlig det er bare å følge magefølelsen. Hvis prisene er helt ville, og navnet ikke er spesielt kjent, så tror jeg kanskje at man skal være litt kritisk..
Antall ord: 92
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alvemåne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2009 14:00
15

Innlegg av alvemåne »

Det finnes forskjellige oversikter både på nett, i medium bladet og f.eks visjon. Du burde se på hva du ønsker å få ut av kurset og evt ta en tlf å spørre litt på det kurset magefølelsen din sier du burde prøve! Lykke til!
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links