Universet & dets hemmeligheterViktig video ang verdens tilstand

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2005 21:50
19
Lokalisering: Inni et skall
Blitt takket: 2 ganger

Viktig video ang verdens tilstand

Innlegg av Appelsin »

Kan vi redde planeten vår ? Eller er den allerede reddet? Abraham-Hicks sier her noe klokt til ettertanke som jeg vil anbefale alle å lytte til :

http://www.youtube.com/watch?v=G15ZW3TWczE

(Filmen gjort tilgjengelig rett i meldingen.
Admin
)
Antall ord: 40
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Starchild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:55
18
Kjønn (valgfri): Kanin
Lokalisering: Orkdal
Blitt takket: 3 ganger

Re: Viktig video ang verdens tilstand

Innlegg av Starchild »

Minner meg om The Secret.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Appelsin »

Starchild skrev:Minner meg om The Secret.
Ja, det gjør nok det :mozilla_wink: Men angående The Secret har jeg mange forskjellige meninger om. Det er en veldig forenklet og til en viss grad misvisende teori selv om den har noe sannhet i seg. Men poenget mitt med å poste denne videoen var først og fremst å få frem at jorden ikke er på veg mot noe avgrunn. Media, da særs nyhetene gir ofte et speilbilde av en brutal og ond verden, selv om det skjer dobbelt så mange oppløftende og fine ting som media ikke serverer.

Dersom vi kun fokuserer på alt som er vondt og som vi er "i kamp mot" vil vi rote oss enda mer inn i det "negative". Det er som når du zoomer inn noe på kameraet ditt og ignorerer det andre i omgivelsen utenfor zoomen din. Det vil bli en slags selvoppfyllende profeti der en vil få en opplevelse av at ting er slik som du ser det - selv om det kanskje ikke er sant. Dermed kan en begynne å handle ut i fra sitt "falske" virkelighetsbilde (f.eks at en begynner og gi F fordi en "ser" at alt likevel går til h.... osv). Og voila.. en er med på å skape det en selv tror på og ser.
Antall ord: 220
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Eaglespirit »

Image
Denne er bra 9 cd er
Sist redigert av Eaglespirit på 29 Okt 2009 17:50, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 6
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Damn eagle.. Hva slags hovedkort er det? Og er det en scythe eller thermaltake vifteløs cpu cooler du har der? :lol:

sorry.. måtte bare :mozilla_foot:
Antall ord: 25
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Eaglespirit »

Nei, det er en Misty cmos kjøler. Hovedkortet er et P5Q pro turbo.
Men det har forsvunnet 750 gigabit, så jeg må formatere hardisken
Antall ord: 25
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Appelsin skrev:
Starchild skrev:Minner meg om The Secret.
Ja, det gjør nok det :mozilla_wink: Men angående The Secret har jeg mange forskjellige meninger om. Det er en veldig forenklet og til en viss grad misvisende teori selv om den har noe sannhet i seg. Men poenget mitt med å poste denne videoen var først og fremst å få frem at jorden ikke er på veg mot noe avgrunn. Media, da særs nyhetene gir ofte et speilbilde av en brutal og ond verden, selv om det skjer dobbelt så mange oppløftende og fine ting som media ikke serverer.

Dersom vi kun fokuserer på alt som er vondt og som vi er "i kamp mot" vil vi rote oss enda mer inn i det "negative". Det er som når du zoomer inn noe på kameraet ditt og ignorerer det andre i omgivelsen utenfor zoomen din. Det vil bli en slags selvoppfyllende profeti der en vil få en opplevelse av at ting er slik som du ser det - selv om det kanskje ikke er sant. Dermed kan en begynne å handle ut i fra sitt "falske" virkelighetsbilde (f.eks at en begynner og gi F fordi en "ser" at alt likevel går til h.... osv). Og voila.. en er med på å skape det en selv tror på og ser.
Takk Appelsin, likte klippet og innlegget ditt over.

Vi er inne i en merkelig tid syntes jeg... har kjent på så mye frykt og sett verden fra alle de verste synsvinklene de siste årene. La oss bare si at det ikke fikk meg til å føle meg spesielt bra...
Slik er det i dag, at den informasjonen man søker finner man. Være seg om man er skeptiker eller naivt tror på noe. Søker man etter bevis på at gud ikke finnes vil man finne uendelig mye som peker i den retningen... Det ER mye vondt man kan kjenne på, som man kan få dårlig samvittighet for bare fordi man vet uten at man gjør noe. Det er mye hysteri, fokus på historier som skaper enormt mye frykt. Jeg dykket ned i alt det der nettopp fordi jeg hadde vært "troende" og fulgt hjerte/intuisjonen hele livet, nå ville jeg søke i motsatt retning for å være sikker på jeg ikke bare så en side av saken. Og det funket, jeg trodde i allefall ikke på noe gud oppi alt dette helvete. Jeg lærte mye av det, men pokker så dritt å leve sånn! Aldri igjen! Er helt enig med deg i at the secret ikke fremstiller den universelle loven om tiltrekning på fullkommen måte, men det er ingen tvil om at det er et viktig verktøy når man vet hvordan man skal bruke det. Og gjerne vet litt om de andre universelle lovene også. Takk for påminnelsen, trengte vel egentlig å se dette nå ;)
Antall ord: 487
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Appelsin »

zind skrev:
Takk Appelsin, likte klippet og innlegget ditt over.

Vi er inne i en merkelig tid syntes jeg... har kjent på så mye frykt og sett verden fra alle de verste synsvinklene de siste årene. La oss bare si at det ikke fikk meg til å føle meg spesielt bra...
Slik er det i dag, at den informasjonen man søker finner man. Være seg om man er skeptiker eller naivt tror på noe. Søker man etter bevis på at gud ikke finnes vil man finne uendelig mye som peker i den retningen... Det ER mye vondt man kan kjenne på, som man kan få dårlig samvittighet for bare fordi man vet uten at man gjør noe. Det er mye hysteri, fokus på historier som skaper enormt mye frykt. Jeg dykket ned i alt det der nettopp fordi jeg hadde vært "troende" og fulgt hjerte/intuisjonen hele livet, nå ville jeg søke i motsatt retning for å være sikker på jeg ikke bare så en side av saken. Og det funket, jeg trodde i allefall ikke på noe gud oppi alt dette helvete. Jeg lærte mye av det, men pokker så dritt å leve sånn! Aldri igjen! Er helt enig med deg i at the secret ikke fremstiller den universelle loven om tiltrekning på fullkommen måte, men det er ingen tvil om at det er et viktig verktøy når man vet hvordan man skal bruke det. Og gjerne vet litt om de andre universelle lovene også. Takk for påminnelsen, trengte vel egentlig å se dette nå ;)
Bare hyggelig Zind :mozilla_smile:

Ja, er enig med deg. Det er en snodig, men også spennende tid. Jeg tenker i retning av at vi er inne i en slags bevissthetsendring her på jorden. Kanskje blir vi mer og mer bevisste på hvordan vi er med på å skape vår egen virkelighet i tiden fremover? Jeg har også vært inne i en tung periode med mye forvirring og angst omkring livet og det fundamentale. Men jeg har blitt sterkere av det og en kan vel kanskje si at jeg har fått en slags "oppvåkning" av det. Dette har ført til at jeg frykter ting i mindre grad enn før. Vi har alltid et valg når det gjelder hva vi fokuserer vår oppmerksomhet og tro på her i livet, selv om en kan møte på mye motstand som "beviser" det motsatte. Det er som om sjelen vår spør; er du sikker på at det er dette du har bestemt deg for å være din sannhet?
Antall ord: 441

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links