Her er litt poesi jeg skrev for noen år siden, på Engelsk, som ble teksten på en sang.
Handler om menneskers tomhet, men som blir snudd til glede når de møtes:
Promises
You know the story, how the story goes
But how it ends, no one really knows
Hearts are silent, as the evening grows
And slowly passes, like the river flows
Two hearts awaking, as she passes by
It was love at first sight
We made our promises under clear blue sky
Making love through the night
Two hearts reborn, who can not be told
Just how to feel, by the days of old
The night will pass, into summers gold
The sun will rise, on a tale untold
Two hearts awaking, as she passes by
It was love at first sight
We made our promises under clear blue sky
Making love through the night
FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ Promises
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Re: Promises
Hmmm... skjedde noe litt merkelig med meg når jeg leste dette. Tipper det har vært mye følelser i sving når du har skrevet det, likte det i allefall godt
Antall ord: 33
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Promises
Fintzind skrev:Hmmm... skjedde noe litt merkelig med meg når jeg leste dette. Tipper det har vært mye følelser i sving når du har skrevet det, likte det i allefall godt
Diktet/teksten er ikke rettet til en personlig opplevelse jeg selv har hatt..men mer til menneskeheten i sin helhet, til folk som har følt tomhet i livet sitt, og at tiden bare går og går, og ting er meningsløst. Men som endelig får fylt tomrommet når de møter en person som de blir ETT med, og livet blir fylt med mening og lys igjen
Mange kan kanskje relatere seg til det..
Sangen teksten hører til finnes her:
http://www.uhort.no/artist/9053
Antall ord: 128
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |