Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhar hatt det siden jeg var liten

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mortilto
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Sep 2009 23:23
15

har hatt det siden jeg var liten

Innlegg av Mortilto »

Hei... jeg er ny på denna siden her. Men har tittet på det her og det kunne vært hyggelig å prate med andre med sånn og jeg kan få mine ting ut. Jeg har hatt ånder ell gjenferd rundt meg siden jeg var rundt 5 år. gikk i søvne hver natt til jeg var 12. kan ikke huske alt, men ble fortalt ting i øret hvor mamma hadde gjemt nøkkelen,så jeg kom meg ut uansett. hehe;) ble dyttet ned trappa mange ganger uten å skade meg(ble fortalt at det var en mor som hadde dyttet ned dattra si så hun døde av fallet) men det ble jeg fortalt når jeg var 17. mamma var mange ganger redd for det. enn hvor jeg har bodd,har ting skjedd eller når jeg har kjørt bil. må bremse eller om jeg må stoppe eller snu. en gang fikk jeg beskjed om å stoppe,bråstoppe og det gjorde jeg og da kom det en elg rett foran bilen min :mozilla_surprised: . litt sjokkert. jeg er 24 år nå og hat to nydelige unger. en på 3 1/2 og en på snart 3 mnd. jeg har ikke merket noenting og jeg hadde lissom mistet min evne til å gjette ting og føle den (6sans)lissom. hvorfor??? etter jeg fødte den første,1 år etterpå så begynte det på igjen. men da ble jeg berørt på mitt eget kjøkken så plutselig stod jeg å gråt som bare det. og jeg så skygge i vindu par dager før det. da ble det nok for meg,så jeg besøkte ei som kan det her. og hu hadde en stein på et kjedet og spurte om det var noen her og den svarte ja!! ukey liksom... skulle få meg til å slappe av så plutselig kom jeg på min bestefar som fikk vite at jeg var gravid men døde før han ble født. men han vært død i snart 2 år. men det var meget mulig at det var han.og nå etter barn 2 kom så begynner det igjen. stua her er værst nå,før var det kjøkkenet og avtil kan jeg føle noe på gangen og den ene veggen til vårt soverom, har begynt å skru på tv"n etter jeg har skrudd den på og ikke minst babysittern, den er visst kjempe gøy. hun jeg var hos sa at vi møtes innen 5 år og nå er det litt over 3 år siden jeg var der. lurer på om jeg skal dra tilbake?? vil jeg ha det videre hva enn jeg har for noe, men er redd for mine barn om de har det eller om det kommer til å påvirke de?? hadde vært koselig å fått tilbake mld om det her..
Antall ord: 482

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: har hatt det siden jeg var liten

Innlegg av kristiane »

Hei,og velkommen hit :notworthy:
Ut i fra det du forteller,er det tydelig at du har evner! hvorvidt dine barn arver denne egenskapen gjenstår å se.
vil du ha fred i huset,kan du kontakte et medium som kan foreta en husrens :mozilla_smile:
Vanskelig å si om det er bestefaren din som er på besøk.Dette vil et medium mest sannsynlig finne ut(dersom hun får kontakt).
Ellers håper jeg du vil finne mange interessanne tema og diskutere her inne,og ønsker deg lykke til!
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Vellkommen hit :salute:

hmm, tror nok det kan være ganske slitsomt ja, å være så åpen for den "andre siden"
Det skal vist finnes teknikker hvor du får "skrudd av" kontakten, hvor de ikke får sluppet gjennom til deg like lett, og du kan velge mer eller mindre selv.
Rent konkret hvordan det gjøres er jeg ikke sikker på, men i prinsippet går det nok ut på mental visualisering og intensjon.

Du får vente å se, om noen av barna "arver" åpenheten din.
Om de gjør det, så gjør de det, og du får ta det fra der, og kanskje hjelpe dem å bli bevisst på det, og forklare litt hva det går ut på.
Det viktigste er værtfall at de ikke blir skremt av det.
Antall ord: 134
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Velkommen til forumet! :)
Antall ord: 3
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Hei og velkommen til oss.
Du kan ta en titt i denne tråden her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 42#p417142
Her står det noen tips om det med å skjerme seg selv. Denne tekniken er enkel og kan også brukes på huse eller sted du er på. Dorull metoden kaller vi den.
Antall ord: 56
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mortilto
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Mortilto »

Tusen takk for alle svar... Jeg fikk et hjelpe middel som jeg kunne bruke. hvis det ble for mye for meg,for skummelt eller no. har vært stille nå :) men lurer på hva det neste blir. er vel litt nysgjerrig å selvsagt :lol:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mortilto
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Mortilto »

Heksepusen skrev:Hei og velkommen til oss.
Du kan ta en titt i denne tråden her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 42#p417142
Her står det noen tips om det med å skjerme seg selv. Denne tekniken er enkel og kan også brukes på huse eller sted du er på. Dorull metoden kaller vi den.

Dorull ja... :lol: fikk beskjed om å tenke på neste det samme,bare at det er en luft ballong rundt hele personen da,helst en grønn eller blå. hvorfor det,vet jeg ikke?? men det har funket ihvertfall :D
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Heksepusen »

Det var kjempe bra.
Jeg forstår din nyserighet veldig godt, men ta tingen som det kommer både når det gjelder deg og barna.
Når det gjelder barna så må du egentlig ta tingen så natulig så mulig, ingen ting er bagateller, men ikke bli overhysterisk. Ta heller og få hjelp til hvilken skjermingmetode de bør ha for dem.
Lykke til videre.
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mortilto
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Mortilto »

Heksepusen skrev:Det var kjempe bra.
Jeg forstår din nyserighet veldig godt, men ta tingen som det kommer både når det gjelder deg og barna.
Når det gjelder barna så må du egentlig ta tingen så natulig så mulig, ingen ting er bagateller, men ikke bli overhysterisk. Ta heller og få hjelp til hvilken skjermingmetode de bør ha for dem.
Lykke til videre.
Ja,jeg tar ting som kommer. igår var det en leke bil(med batteri) som begynte å gå på golvet her,men så fort sønnen min nærmet seg på stua der bilen var,så ble det slutt :mozilla_surprised: så det var morro,skjedde 3ganger. måtte bare :lol: . men hvem er det mon tro?? det plager meg litt nå kjenner jeg :lol: . ang med ungene,så får vi bare se om den største ser noe eller noen,følger med der ihvertfall. den minste er jo bare 3 mnd,så han får jo ikke sagt så mye,men kan vel føle et eller annet selvsagt. :)
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Heksepusen »

Helt ælig jeg tror du ikke skal plage deg selv med å lure så mye på hvem det kan være.
Tror dette er bare gode energier som kansje har funnet en måte og komunisere med dere på og som rett og slett bare vil dere vel.
Men selvfølgelig så må man jo handle etter som man føler sitvasjonenen er.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links