Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLita jente

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Lita jente

Innlegg av Heidi-Cute »

Hei alle sammen! Ja, jeg har hatt mine opplevelser, som folk tror på eller ikke tror! Men i det siste så skjønte jeg plutselig ingenting av denna siden, men nå er det jo heldigvis fiksa! Så har ikke fått noen innlegg på en god stund, eller fått lest!
Ja... Det jeg vil ha svar på, om det faktisk spøker i detta huset her. Jeg tuller ikke med sånt, og det vil jeg aldri gjøre heller!

1. En gang, for en god stund siden. Så har jeg hørt pusting bak meg, har kjent en som ta på meg. Når jeg sitter helt alene på rommet mitt. Merker også at rommet blir veldig kaldt når detta skjer! En gang hadde jeg lyst til å prøve pendel på rommet når det ble kaldt. Og det funket faktisk! Men jeg stoppet, for ble litt sånn små redd.

2. Jeg og venninna mi var hjemme alene en gang, vi hørte lyder utenfra rommet mitt. Vi trodde det var broren våres som hadde kommet inn fra naboen, men vi fant ingen. Så bestemte vi oss for å lage mat til oss selv. Når vi satt på kjøkkenet. Begynte vi å lure på hvem som gikk oppe. Broren min var da ute og mamma på jobb, og de andre var på campingen. Så venninna mi ble nede så gikk opp alene, men så ingen. Så ropte jeg hallo for sikkerhets skyld! Men ingen svar. Så vi fortsatte å lage mat, hørte ingenting etter det.

3. En gang jeg skulle legga meg. Så er badet rett ovenfor rommet mitt. Og stua like ved, så er en liten gang imellom. En natt, for ca 2 mnd siden så gikk jeg på badet for å pusse tenna og ordne meg for kvelden. Jeg hørte noe som gikk ute i stua, men jeg trodde det var pappa som ikke hadde fått lagt seg enda. Men når kommer ut i gangen, så ser jeg ei lita jente stå i stua, like ved trappa. Jeg stod der bare å stirra på henne. Ho babla sånn rart. Jeg skjønte ingenting. Ho hadde langt lyst hår. Men jeg ble redd og la meg. Men ingenting skjedde etter det.. :S

4. Når jeg lå å leste i senga mi, alle hadde lagt seg. Men bikkja mi begynte å drive med noe på bordet ute i stua, så jeg gikk ut i den lille gangen. Jeg turte ikke å gå lenger for var redd ho jenta skulle dukke opp igjen. Så jeg ropte på Lucas, og han løp inn på rommet mitt å hoppa opp i senga. Også plutselig hørte jeg en latter! Jeg tenkte ikke over det, før jeg la meg til å lese igjen. For da hørte jeg et hallo. Jeg vet at det kom utenfra stua! Men jeg turte ikke å gjøre noe annet enn å legge meg til å sove. Angrer på at jeg ikke svarte eller prøvde å få kontakt! For jeg er veldig redd sånne ting. :/

Jeg har opplevd masse mer i huset. Men detta her er det skumleste jeg har opplevd..
Men hvis du vil at jeg skal skrive mer av det jeg har opplevd, så bare si ifra, så legger jeg ut mer. :) Men nå må jeg legge meg. Vi snakkes vettu! Hadebra!
Antall ord: 560

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mirell
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Okt 2008 14:15
16
Lokalisering: Bergen

Re: Lita jente

Innlegg av Mirell »

Hei, spennende :D Skriv gjerne flere historier av hva du har opplevd, synes det er så spennende å lese i og med at jeg har aldri opplevd noe selv!
synes det hørtes ekkelt ut med hun lille jenta, tror jeg hadde gjort i buksa hadde det vært meg :oops: hehe
Antall ord: 49
«En nasjons storhet og moralske fremskritt kan måles etter hvordan dyrene behandles» Gandhi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Heidi-Cute »

Jeg kan da starte med det som skjedde i går natt og forrige dagen!

1. Jeg hadde overnatting besøk av ei venninne. (Detta var i går) Vi lå helt stille, men lyset av og alle hadde lagt seg.. Så hørte vi en dunk oppe. Vi tenkte vi skulle gå opp å se om det var noen oppe. Men jeg turte ikke, for var redd skulle se jenta igjen. Da turte ikke venninna mi å gå opp heller! D:

2. Den andre natten, så hørte jeg et skap smelle igjen på badet.. Men jeg tror ikke venninna mi hørte det. :S For ho reagerte ikke på det.

Tror jeg ikke har opplevd noe mer i dette huset, enn sånne kalde gufs og noen ta på meg å sånt. Men det forklarte jeg faktisk oppi der...

Det er kanskje mer. Men jeg kan ikke huske. :S
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bethsen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mai 2008 14:14
16

Innlegg av Bethsen »

Huff så skummelt!
Har ikke opplevd noe sånt før men liker og lese om det jeg også.. :)
Kanskje du kan få noen klarsynte, til og komme til deg og snakke med jenten og
spørre om hun kan dra? :?
Lykke til!
Vil gjerne høre enda mer om det.. Hvis du har flere historier da :)
Antall ord: 57
Elisabeth\\ ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2009 22:07
15
Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av markoberto »

Spennende :mozilla_wink: vis det du sier er sant, skjer det uten tvil paranormal aktivitet i huset ditt. Blir det en plage, bør du kontakte profesjonelle. Mitt spørsmål er: er det bare du som opplever mye av disse tingene? Du kan vere stolt over å vere så åpen "ubevisst" i så fall, men man bør ikke vere redd, takler man det, kan man oppleve mange uskyldige ting og. Kanskje til og med snu det til din fordel. Lykke til :D Håper du kommer med flere historier :mozilla_wink:
Antall ord: 91
U may like stories.. but you cant escape reality.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Heidi-Cute »

Takk :) Men jeg er helt seriøs! Jeg tuller ikke med sånt...
Jeg vil ikke ha det vekk, men på en måte også...
Jeg har aldri snakket med foreldrene mine eller brødrene mine om det. Men jeg overhørte mamma for en god stund siden. Ho sa ho har søvnproblemer, og noen ganger så hører ho skritt oppe, som går fram og tilbake.. Men mamma sier ho ikke vil tro på det. For ho vil ikke ha det i huset sitt..

Men nå har det seg slik at pappa bygde dette huset her... Og det er ingen som har dødd i dette huset, eller 2 av dyra mine har dødd! Men ikke noe mer... Men jeg har arva en seng av en mann som døde for 1 år siden... som jeg har fortalt før, men ikke derre innlegget (tror jeg). Så har jeg hatt på cam med venninna mi. X-en min var på besøk (var kjærester den gangen.) Og ho hadde sett et ansikt over senga mi, et ansikt av en mann. Men ho sa ho rakk ikke å ta print screen før jeg fikk tatt hodet mitt i veien! Jeg vet ikke om ho bare tulla med meg... Men jeg tror i hvert fall etter det ho sa... Men jeg har ingen forklaring hvor den jenta kommer fra...

Men jeg har vært veldig lei meg i en periode, på grunn av mobbing på skolen og slikt... Og jeg satt og gråt nesten hele dagen, når kom hjem! Var helt deppa og knust... Også masse annet jeg ikke vil fortelle over her... Men jeg har hørt, hvis man er deppa over en god stund, kan man lissom "lage" en egen ånd ut av det... Jeg vet ikke om det er sant, men jeg har da hørt slikt! så sitter jeg å tenker på det. For jeg har jo vært deppa i snart 3 år, på grunn av mobbingen.... Og før så merka jeg ingenting i huset, før mobbingen starta! Så lurer jeg på om det kan være årsaken til at jeg opplever så masse?
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av markoberto »

Så lenge det ikke er ondsinnet er det bra, du er kanskje veldig begavet, hvis du gjør deg åpen for det ;)
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Heidi-Cute »

Tror de ikke er onde, fordi de har ikke gjort meg noen ting... :)
Men men...

Men det jeg går rundt å bekymrer meg om, er den jenta!
Eller jeg er så redd for å se henne igjen! Jeg tørr nesten ikke se ut i stua lenger, når det er mørkt!
Tørr nesten ikke å gå alene, men jeg tvinger meg selv til å gjøre det... For jeg kan ikke holde på sånn...
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av markoberto »

Men vist du skulle se henne en gang til, prøv å ikke bli redd, det er bare ei lita jente. prøv kanskje til og med å sei hei, eller tenk godsinnede tanker om henne, da får hun ikke et ondt forhold til deg ivert fall, men eg forstår situasjonen du er i, ikke enkel :S men lykke til :D
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

markoberto skrev:Men vist du skulle se henne en gang til, prøv å ikke bli redd, det er bare ei lita jente. prøv kanskje til og med å sei hei, eller tenk godsinnede tanker om henne, da får hun ikke et ondt forhold til deg ivert fall, men eg forstår situasjonen du er i, ikke enkel :S men lykke til :D
Enig med deg, markoberto, prøv å ikke bli redd når slike ting skjer. Heidi-Cute: du kan jo prøve å "ta kontakt" neste gang du merker noe, kanskje du får svar? Kanskje du kan fortelle at du helst vil være i fred, og kanskje blir du hørt? Du taper iallefall ingenting på å prøve :mozilla_wink:

Men spennende å høre om likevel, selv om det nok er ekkelt for deg som opplever det!
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
megogmeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2009 21:30
15

Innlegg av megogmeg »

SÅ gøy egentlig!
Kan du ikke prøve å få kontakt eller noe sånt, samle bevis med kamera, båndopptaker osv! Noe av det kan skyldes knirking i gammelt treverk ved temperaturforandringer, men det med jenta, det er verre å forklare.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
megogmeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Sep 2009 21:30
15

Innlegg av megogmeg »

Du vet jo at det ikke nødvendigvis trenger å være noen som har dødd inne i huset, det kan jo hende åndene er tilknyttet eiendommen generelt. Kanskje du kan finne litt ut av hva som sto der før og sånt! Rappoter tilbake til oss hvis du finner ut noe!! :P
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Heidi-Cute »

Takk alle sammen!
Jeg har tatt veldig mange bilder å slikt i huset. Men det eneste som dukker opp er støv, sånne runde sirkler på bilde.. Men det skjer ikke noe sånn alt for ofte..
Men jeg begynner å bli mer og mer redd...
Føler at det er et eller annet ved meg hele tiden, som står å ser på meg. Uansett om jeg er borte hos andre eller ikke! Jeg har sovet hos broren min, sammen med brødrene mine fra i går til i dag. (Kom faktisk hjem for ca 1 time siden..) Jeg har sittet veldig mye på datan hans og de har vert ute å spilt fotball.. Rundt 6-7 tiden. Hadde jeg på cam med min bestevenninne... Jeg hadde akkurat tenkt til å logge ut for å gå ut til de andre. Men så, så jeg en mørk skygge gå fra skapet... Lissom. Jeg har bilde... http://de.tinypic.com/view.php?pic=n1t6qa&s=4
Hvis du ser det skapet bak meg.. Med speilet. Også bak meg, så ser du en dør. Jeg står i veien på bilde, men skal være en dør der... Også så jeg en mann gå fra speilet og inn den døra og mot badet. Jeg gikk ut å ropte på broren min og spurte om det var noen som gikk inn på doen. Men han sa at alle sammen var ute å spilte. Så det var ikke dem... Og broren min har aldri opplevd noe der.. Før jeg fortalte dette!
Så begynner å lure på om det er meg det er noe galt med?
Eller. jeg vet rett og slett ikke!
Jeg trenger virkelig hjelp av en som kan dette her!
Plis? For jeg begynner å bli redd...
Antall ord: 292

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Heidi-Cute »

Ingen? :(
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av markoberto »

Når man først har opplevd en del ting, begynner man kanskje å tenkte på det ofte, og da inbiller man seg ofte mer en det det faktisk er! Hele situasjonen kan da virke mye mer skremmende. Men at det er noe der, kan hende. Bare lev livet, og dukker det opp noe, se heller positivt på det, at du kan se spesielle ting u know. Kanskje det å dele det med flere vil få deg til å føle deg bedre? vet ikke eg : P Men blir det et problem, bør du kontakte profesjonelle. Lykke til :mozilla_wink:
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links