Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderParanormal jenteklubb:

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Paranormal jenteklubb:

Innlegg av Dj_Devil »

Å da sitter vi med splittelser igjen. Akkurat som med 35års tråden som ble fåreslått.
Å samme argumenter fra meg er på den plassen.

hva skal dere prate i jente plassen som man ikke kan ta i det åpne?
Kjering klubben hvor dere prater om alle andre brukere? Eller diskutere det paranormale?

Å nei............

Vent litt...............

Det siste nemte kan dere jo gjøre UTEN(!!!!!) en egen jente plass.
Antall ord: 70
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2005 15:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Innlegg av eile-joha »

sånn jeg ser det, så hadde det vært en paranormal klubb som ikke ville vært her inne, men startet opp en utenfor paranormal. At vi tar det på privaten via mobil.msn.face osv.

alt dreier seg ikke om å gjøre ting her.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Da forstår eg mer :)
Så det dere egentlig vil er å lage en annen plass på nette.
Så reklamere lett for det her på para? :P
Som tar brukere her fra? mhm :P Snille dere er :P

Ser du? ;) Samme resultat av splittelse som om at det hadde vert her på para :P
Antall ord: 49
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

Gurimalla å vrange vi var idag. ;)
Nei, dette er vel ikke noen reklame. hvis du synes det. så rapporter det.
her er det ikke snakk om å starte et eget forum. herrlighet.
Og til opplysning så er det flere her som allerede har en slik "klubb", men jeg ser ikke til at vi har forsvunnet av den grunn. men faktisk heller bllitt mere aktive her på foumet. Der vil jeg iallefall snakke for meg selv. for dette handler om selvutvikling. Dette har kommet meg godt nyttig ved å ha noen å henvende meg til telefonisk osv, enn å sitte å vente på svar, som kanskej en ikke får svar på osv.

Håper det kom klarere fram nå.
Men som sagt, her er ingen intressert i å "stjele" medlemmer. Men heller at vi kan stå mere sammen i form for at vi tror på det samme. Og skape en samhold oss imellom.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg får håppe inn her før noen glemmer morgen kaffen sin helt.

Det er snakk om at vi samles en gjeng jenter om vi tar hjemmekvbeld hos en eller sitter på fjase, msn mobil skype osv det er det ingen som vet enda, men at vi holder para helt utenom og heller bruker forumet slik vi gjør.
Foresten det er fullt mulig og diskutere slikt uten at det bryter med noen regler på para
Hvis det ikke er lov så må du gå og stenge tråden om paratreff for der omtales det jo messer.

Ja jeg er kansje litt vrang og snevrete her, men det blir jo slikt.
Antall ord: 113
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

eile-joha skrev:Gurimalla å vrange vi var idag. ;)
Nei, dette er vel ikke noen reklame. hvis du synes det. så rapporter det.
her er det ikke snakk om å starte et eget forum. herrlighet.
Og til opplysning så er det flere her som allerede har en slik "klubb", men jeg ser ikke til at vi har forsvunnet av den grunn. men faktisk heller bllitt mere aktive her på foumet. Der vil jeg iallefall snakke for meg selv. for dette handler om selvutvikling. Dette har kommet meg godt nyttig ved å ha noen å henvende meg til telefonisk osv, enn å sitte å vente på svar, som kanskej en ikke får svar på osv.

Håper det kom klarere fram nå.
Men som sagt, her er ingen intressert i å "stjele" medlemmer. Men heller at vi kan stå mere sammen i form for at vi tror på det samme. Og skape en samhold oss imellom.

Eg bare fjaser med deg ;) Hadde eg vert døds seriøs så hadde du sett samme tone som i den andre tråden ;)
Antall ord: 173
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

hehe. Men merk min smiley også ;) Men jeg mistolket deg nok litt, det skal jeg innrømme.
Men jeg hadde ikke fått i meg min morgenkaffe da jeg svart på innleggene dine :coffe2
Det er nok greit at dette kom fram også så man kan se litt hva en mener og hva en vil det skal gå ut på med en slik gruppe.
Så kanskje det vil blli litt lettere å velge om man vil være med på en slik eller ikke.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Paratreff har jo vært diskutert mange ganger her inne, og man har og besøkt spesielle steder ut fra diskusjoner her på para.
Selv var jeg med til Skillingmark for noen år siden, og det er ved jevne mellomrom noen som samler seg for å besøke steder der det kan være noe.

Sålenge det dreier seg om steder med lovlig adgang, er det ingenting som bryter med reglene om å samles på den måten.

Om det er noen av brukerene her som ønsker en kaffekopp, guttekveld, jentekveld, tur ut for å se på fullmånen, eller rett og slett en tur på byen en lørdagskveld, - ja, det er fullt tillatt..

Under prat og generelt prat, kan man diskutere det meste.
Snakker man om tur til et hjemsøkt sted, kan det plasseres i forumet for nettopp dette, nemlig HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER.

Skal man derimot ha en "hemmelig gjeng" som skal kunne ture på i et eget lukket forum, så finnes det idag mange steder på nett som tillater slike lukkede grupper.

Om vi skal ha ei jentegruppe her med lukket forum, må vi jo for likestillingens del også ha en gutteklubb, som og må ha lukket forum.
Men da kommer vi opp i situasjonen at vi må ha kontroll på hva vedkommende som blir med faktisk er...
Om jeg kaller meg TRULTESIRILINEBENTEJOSEFINE, og snakker om sminke og gutter, så er jeg like f... en mann...
Derfor må man ha en viss kontroll med medlemmene om man faktisk skal ha slike grupper...
noe som krever at moderator for denne gruppen faktisk har plikt til å sjekke legitimasjon.
Og det tror jeg ikke er ønsket av noen....

Dersom det som diskuteres ( og det ikke er så farlig om en mann dukker opp ), kan vi jo ha tråder i prat og generelt...
Og skulle det eksplodere med tusenvis av meldinger for og om jenteting, - vel så kan vi lage et eget forum for det.
Men jeg tror ikke det er et reelt behov for noe eget jenteforum, som er adskilt fra prat og generelt prat.

A
Antall ord: 349

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

LadyDark_7 skrev:Jeg er interessert i å bli kjent med andre jenter som har opplevd overnaturlige hendelser, og etterhvert lage en klubb. Vært kjekt å møtes og diskutere! :-) Fra 18+

Hvis du er seriøs, og synes dette høres gøy ut, er det bare å sende meg privat mld.

LadyDark
Jeg slenger inn det første innleg for det var jo her det hele startet og her står det visseligen ingen ting om lukket gruppe her inne men å danne en klubb uten for forumet først og fremst vil jeg tro.

Men for å si en ting til jeg vet at Eile og jeg var litt vel gretten på morgenen nettopp fordi morgen kaffen ble glemt, men nå er ting oppe og avgjort.
Antall ord: 125
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hahahaha....hahaha. Artig å få seg en god latter på morgenen :lol: :badgrin: :haha :laughing :rofl =D> :fis

Uff...stakkars LadyDark altså! Hun fikk virkelig ingen respons...før to år senere. Lurer på om hun noensinne får se dette?

Btw...denne tråden var egentlig litt diskriminerende....you sexist bastards!!!!
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Ja, to år er veldig lenge å vente, derfor helten.. rettere sagt heltinnen måtte trø til og dra opp tråden vet du. Og tror du ikke heltinnen ble kasta ut ei uke for å dra opp en drøss med ubesvarte tråder? Joa, stemmer det.
Synes det burde vanke takkekort og roser jeg da men.. menne.. noooen var visst uenige :mozilla_cool:
Antall ord: 63
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Vermilion Oriol skrev:Hahahaha....hahaha. Artig å få seg en god latter på morgenen :lol: :badgrin: :haha :laughing :rofl =D> :fis

Uff...stakkars LadyDark altså! Hun fikk virkelig ingen respons...før to år senere. Lurer på om hun noensinne får se dette?

Btw...denne tråden var egentlig litt diskriminerende....you sexist bastards!!!!
Tja, hun har kansje ikke sett det enda ( i skrivende stund ), men ser hun har vært inne i den senere tid....

A
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Diffusa skrev:Ja, to år er veldig lenge å vente, derfor helten.. rettere sagt heltinnen måtte trø til og dra opp tråden vet du. Og tror du ikke heltinnen ble kasta ut ei uke for å dra opp en drøss med ubesvarte tråder? Joa, stemmer det.
Synes det burde vanke takkekort og roser jeg da men.. menne.. noooen var visst uenige :mozilla_cool:

Hæ? Ble du det? :shock:
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Jupp, men i bunn og grunn så fortjente jeg det :bandit
Antall ord: 10
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Ja men da så :D Syntes det var fint av deg å tenke på de stakkars folka som ikke fikk noe særlig med respons :lol:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links