Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Trenger øyeblikkelig hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
Trenger øyeblikkelig hjelp!
Har fått ett tilfellet som er for heavy for meg.
Saken startet med ting som flyttet seg og skygger.
Men har nå gått over til roping av navnet til en spessiel person i huset, utdragning av energi på samme personen hun er sliten å lei når hun er i huset og sist men ikke minst fysisk angrep, hun ble presset ned i sengen av en usynelig kraft. Selv har jeg hatt kontakt med en Mørk skikkelse som var helt oppi ansiktet mit. vet noen om noen personer som kn hjelpe?a
Saken startet med ting som flyttet seg og skygger.
Men har nå gått over til roping av navnet til en spessiel person i huset, utdragning av energi på samme personen hun er sliten å lei når hun er i huset og sist men ikke minst fysisk angrep, hun ble presset ned i sengen av en usynelig kraft. Selv har jeg hatt kontakt med en Mørk skikkelse som var helt oppi ansiktet mit. vet noen om noen personer som kn hjelpe?a
Antall ord: 94
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Sep 2009 20:59
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: bamble
Re: Trenger øyeblikkelig hjelp!
heisann, kjøp salvie og rens huset?? husk å ta med en bibel =)
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Få noen som virkelig kjenner til slike fenomener hjem til deg,slik at de får renset huset,og sendt vedkommende inn i lyset.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Gå til kirken og få tak i vievann og spør noen der om de kan hjelpe.
Er sjeldent de hjelper men du kan ha flaks. Ellers så er det jo utdrivere og slikt rundtom men vet ikke hvor lett det er å få tak i noen som er seriøse nok eller som er flinke nok til å hjelpe deg.
Kan virke som om dette er ute etter å skremme deg så prøv å være tøff og stå på ditt. Det er jo tross alt du som tilhører denne verdenen.
PS: hvis den som blir tappet blir det på bestemte steder i huset så ville jeg nok prøvd å endre rutinene litt og kommet unna de punktene, ihvertfall i de dagligdagse rutinene.
PPS: Tror du det kan være en klebeånd? det føles mer og mer ut som det etter mere jeg tenker på det. Isåfall kan den være enklere å få fjernet. kan kanskje være nok om dere (spesielt hun) står imot og viser at dere er sterkere enn ånden og ikke lar dere skremme. Kanskje en ferie eller noen dager borte kan gi dere styrke til å ta opp kampen?
Håper det ordner seg for dere.
Er sjeldent de hjelper men du kan ha flaks. Ellers så er det jo utdrivere og slikt rundtom men vet ikke hvor lett det er å få tak i noen som er seriøse nok eller som er flinke nok til å hjelpe deg.
Kan virke som om dette er ute etter å skremme deg så prøv å være tøff og stå på ditt. Det er jo tross alt du som tilhører denne verdenen.
PS: hvis den som blir tappet blir det på bestemte steder i huset så ville jeg nok prøvd å endre rutinene litt og kommet unna de punktene, ihvertfall i de dagligdagse rutinene.
PPS: Tror du det kan være en klebeånd? det føles mer og mer ut som det etter mere jeg tenker på det. Isåfall kan den være enklere å få fjernet. kan kanskje være nok om dere (spesielt hun) står imot og viser at dere er sterkere enn ånden og ikke lar dere skremme. Kanskje en ferie eller noen dager borte kan gi dere styrke til å ta opp kampen?
Håper det ordner seg for dere.
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
Å føle seg presset ned i sengen er en vanlig følge av søvnparalyse. Det er ikke noe overnaturlig, og ikke noe å bli hysterisk over.
Be personen lese om søvnparalyse.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
beskreiv ånden jeg så da jeg var der en natt. Og med det jeg sa så sa faren i huset att det var onkelen hans. Han døde da han var 45år gammel. Jeg har aldri møtt mannen og beskreiv han ned til minste detalje. Faren er Skeptiker men den natta sov han med lyset på. Han blei rett og slett redd sa han over hva jeg sa til han om det jeg hadde sett.
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Klart man blir redd når man opplever slikt! Og som nevnt ovenfor-søvnparalyse kan virke svært naturlig og skremmende!
Nei,søk etter et medium som kan ta en tur hjem hos dere.Tenn lys og prøv å få kontroll over redselen.Tenk positivt,for husk: Lys tiltrekker lys.Redsel/angst gjør det ofte til at man innbiller seg flere ting etterhvert,da fantasien setter i sving for fullt.
Jeg har også opplevd at noen fysisk tar i meg,så jeg skjønner at dette er ekkelt!
Nei,søk etter et medium som kan ta en tur hjem hos dere.Tenn lys og prøv å få kontroll over redselen.Tenk positivt,for husk: Lys tiltrekker lys.Redsel/angst gjør det ofte til at man innbiller seg flere ting etterhvert,da fantasien setter i sving for fullt.
Jeg har også opplevd at noen fysisk tar i meg,så jeg skjønner at dette er ekkelt!
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Søvnparalyse er en tilstand som ikke har noen "kur", og som ikke trenger noen overnaturlig forklaring kristiane. Et medium er unødvendig. Å finne ut at søvnparalyse er rent biologisk og ikke forårsaket av usynlige og overnaturlige krefter, må være langt mer beroligende (og sant) enn å skaffe et medium som forsterker denne personens redsel ved å si disse opplevelsene var "ekte".
Jeg ville f.eks. aldri funnet på å fortelle et barn som har hatt en skummel drøm, at drømmen var ekte, overnaturlig, ånder, djevelen el.l. På samme måte bør det gå an å holde et skille mellom virkeligheten og drømmeverden (opplevelsene under søvnparalyse).
Jeg ville f.eks. aldri funnet på å fortelle et barn som har hatt en skummel drøm, at drømmen var ekte, overnaturlig, ånder, djevelen el.l. På samme måte bør det gå an å holde et skille mellom virkeligheten og drømmeverden (opplevelsene under søvnparalyse).
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
da må jo hele familien slite med søvnparalyse da. Fordi moren opplevde å bli trykt ned i sofaen da hun så på film. Dette var midt på dagen. Hvordan forklarer du det?
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Ja.SØVNPARALYSE er en naturlig tilstand man opplever mellom drøm og våken tilstand,men nå var det de andre oppplevelsene med mørke skygger,osv jeg refererer til,når det gjelder å vurdere en husrens utført av et medium!
Mer enn det som kan skyldes en søvnparalyse er beskrevet av trådstarter,og søvnparalyse opppleves ikke i våken tilstand.Det er heller ikke snakk om en søvnparalyse dersom flere oppplever det samme,til samme tid!
Mer enn det som kan skyldes en søvnparalyse er beskrevet av trådstarter,og søvnparalyse opppleves ikke i våken tilstand.Det er heller ikke snakk om en søvnparalyse dersom flere oppplever det samme,til samme tid!
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvordan forventer du at noen skal forklare det? Ingen av oss var der, og ingen andre vet omstendighetene. Det eneste av det du har beskrevet der vi vet nok til å trekke noen slutninger om, er søvnparalysen.Bakken skrev:da må jo hele familien slite med søvnparalyse da. Fordi moren opplevde å bli trykt ned i sofaen da hun så på film. Dette var midt på dagen. Hvordan forklarer du det?
kristiane: Skygger trenger heller ikke en overnaturlig forklaring. Skygger har alltid en rent fysisk forklaring.
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
rhonersen skrev:Å føle seg presset ned i sengen er en vanlig følge av søvnparalyse. Det er ikke noe overnaturlig, og ikke noe å bli hysterisk over.
Jeg har hatt energier som har presset meg ned i sengen, holdt runt halsen til og med kilt meg(?!) men jeg har ofte sett de. Ja, det var søvnparalyse med i bildet her, men jeg(og kanskje fler) er lettere mottakelig i den tilstanden. Så det å avfeie det på den måten og be de lese den "logiske" forklaringen på hva søvnparalyse er syntes jeg er arrogant av deg..
Så til dere som opplever dette gjenntatte ganger kan det være en fordel å rense rommet/huset med salvie eller det man føler selv er rett. Er handlingen som betyr noe, ikke hva man renser med(dette er bare min mening! ) Rot/uorden skaper også negativ energi...så ofte må man faktisk rydde litt også
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
rhonersen skrev:Å føle seg presset ned i sengen er en vanlig følge av søvnparalyse. Det er ikke noe overnaturlig, og ikke noe å bli hysterisk over.
Etter trådstartes innlegg å dømme, ser det ikke ut til at "søvnparalyse" er det eneste de har å hanskes med. Det jeg ser som mest innlysende (høres sikkert paradoksalt ut for skeptikerne) er at søvnparalysene har noe med de andre hendelsene å gjøre, og virker som om Bakken er av samme oppfatning.
Er ikke særlig bevandret i de klarsyntes verden... dvs jeg kan ikke anbefale noe medium=P Men har du prøvd å konfrontere "det" selv?
Antall ord: 114
☮
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Under søvnparalyse er det ikke uvanlig å hallusinere (se ting, og spesielt føle seg holdt fast). Hadde du lest litt om søvnparalyse ville du visst det. Å trekke inn overnaturlige forklaringer på dette er unødvendig.Catalina skrev:Jeg har hatt energier som har presset meg ned i sengen, holdt runt halsen til og med kilt meg(?!) men jeg har ofte sett de. Ja, det var søvnparalyse med i bildet her, men jeg(og kanskje fler) er lettere mottakelig i den tilstanden. Så det å avfeie det på den måten og be de lese den "logiske" forklaringen på hva søvnparalyse er syntes jeg er arrogant av deg..
Antall ord: 110
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Si ikke det, selv om nåværende vitenskap ikke har metoder til å forklare det overnaturlige, det som ligger utenfor vår begripelsesevne, finnes det flere dimensjoner som kan gripe inn i vår dimensjon...rhonersen skrev:Under søvnparalyse er det ikke uvanlig å hallusinere (se ting, og spesielt føle seg holdt fast). Hadde du lest litt om søvnparalyse ville du visst det. Å trekke inn overnaturlige forklaringer på dette er unødvendig.Catalina skrev:Jeg har hatt energier som har presset meg ned i sengen, holdt runt halsen til og med kilt meg(?!) men jeg har ofte sett de. Ja, det var søvnparalyse med i bildet her, men jeg(og kanskje fler) er lettere mottakelig i den tilstanden. Så det å avfeie det på den måten og be de lese den "logiske" forklaringen på hva søvnparalyse er syntes jeg er arrogant av deg..
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 63&t=20138
Akkurat som papiret ikke kan "se" blyanten før den faktisk tegner, kan ikke vi se overnaturlige ting før de griper inn...
A
Antall ord: 181
Hide post links |