Herlig! Godt å vite at jeg ikke er den eneste som er litt distréBiejjie skrev:*fnis* Jeg også!Pusejenta skrev:Haha, nå begynte jeg å se igjennom bildene for å se om jeg hadde fått med noen ledninger - før det gikk opp for meg at det var en figure of speach
*trøtt*
Går og legger meg, jeg, tror jeg... hehehe...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ MER FRA LIER MENTALSYKEHUS !!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Antall ord: 62
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hei
Hei, som jeg sa til puse jenta er det ikke bra å være der, dem bildene hun har tatt viser klart spirituelle energier. Jeg tunet meg inn på dette når jeg snakket med henne i går på msn, så trillet tårene, for meg virker det som det hviler en forbannelse over dette. og personer som ikke har kontroll, kan resikere å dra med seg klebe ånder. Jeg har desverre ikke tid eller økonomi til å dra dit nå for tiden, har mye som skal prioriterest forran dette.
Kanskje vi kunne brukt dette som et innslag til tv serien som jeg skal være med.. på.. tenke nøye etter =)
Kanskje vi kunne brukt dette som et innslag til tv serien som jeg skal være med.. på.. tenke nøye etter =)
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Re: Hei
Tusen takk, Olav.Olav Moldestad skrev:Hei, som jeg sa til puse jenta er det ikke bra å være der, dem bildene hun har tatt viser klart spirituelle energier. Jeg tunet meg inn på dette når jeg snakket med henne i går på msn, så trillet tårene, for meg virker det som det hviler en forbannelse over dette. og personer som ikke har kontroll, kan resikere å dra med seg klebe ånder. Jeg har desverre ikke tid eller økonomi til å dra dit nå for tiden, har mye som skal prioriterest forran dette.
Antall ord: 116
Hide post links |
Det er mye energier der oppe, men la oss ikke overdrive. Forbannelse er å dra det langt. Men det er vel et definisjonsspørsmål!
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2004 11:37
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bærum
at det ligger en forbannelse over stedet ville vel ikke være så usansynelig ,tenk deg alle de menneskene som har blitt behandlett der tidligere da.
det var jo ikke akkurat milde metoder de brukte heller da.lobotomering ol i alle fall var det mye av den slags på dikemark så jeg regner med at det er det samme på lier.
det var jo mange som ikke var alvorlige syke engang ,man vet jo at man har kommet mye lenger i legevitenskapen i dag.
mange var jo rett og slett forsøkskaniner .fy f... jeg syntes det er grusomt og tenke på .
søsteren min har vert en del der oppe hun sa også at der ligger en skikkelig ekkel følse rundt hele stedet og hun er ikke engang spess interesert i den slags . huff nei ,det er nok best å være forsiktig spør du meg ,vise litt respekt for de avdøde osv
det var jo ikke akkurat milde metoder de brukte heller da.lobotomering ol i alle fall var det mye av den slags på dikemark så jeg regner med at det er det samme på lier.
det var jo mange som ikke var alvorlige syke engang ,man vet jo at man har kommet mye lenger i legevitenskapen i dag.
mange var jo rett og slett forsøkskaniner .fy f... jeg syntes det er grusomt og tenke på .
søsteren min har vert en del der oppe hun sa også at der ligger en skikkelig ekkel følse rundt hele stedet og hun er ikke engang spess interesert i den slags . huff nei ,det er nok best å være forsiktig spør du meg ,vise litt respekt for de avdøde osv
Antall ord: 156
Hide post links |
Jada. Personlig så synes jeg dikemark et et par tre hakk verre. Hele området der oppe er infinsert av faenskap!
Men hva er en forbannelse?
Men hva er en forbannelse?
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Etter hva jeg selv har hørt drev de med slike forsøk der, ja.angel of faith skrev:at det ligger en forbannelse over stedet ville vel ikke være så usansynelig ,tenk deg alle de menneskene som har blitt behandlett der tidligere da.
Alt fra mad elektrosjokk-terapi, litium og til lobotomering etter hva ryktene tilsier.
Mange har nok blitt behandlet helt forferdelig der.
Så at det er mindre bra vibber der er igrunn ikke så rart..
Antall ord: 209
Hide post links |
Finnes det er sted hvor man kan lese om sykehusets historie?Pusejenta skrev:Etter hva jeg selv har hørt drev de med slike forsøk der, ja.angel of faith skrev:at det ligger en forbannelse over stedet ville vel ikke være så usansynelig ,tenk deg alle de menneskene som har blitt behandlett der tidligere da.
Alt fra mad elektrosjokk-terapi, litium og til lobotomering etter hva ryktene tilsier.
Mange har nok blitt behandlet helt forferdelig der.
Så at det er mindre bra vibber der er igrunn ikke så rart..
Hadde vært interessant med litt bakgrunnsopplysninger.
Antall ord: 229
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 19
Forstår akkurat hva du mener, Wiz. Folk tenker sjelden på hva det ordet faktisk innebærer... Ordet passer IKKE på et sted som Lier, det er sikkert og visst. Der handler det nok snarere om tragedie, sykdom, fortvilelse og sorg m.m. som henger igjen, og langt ifra noen forbannelse...Wiz2 skrev:Men hva er en forbannelse?
Antall ord: 58
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Hei
Om ikke det ligger en forbannelse over det stedet så ligger det iallefall mye sorg i veggene der.. *grøsser*Olav Moldestad skrev:Hei, som jeg sa til puse jenta er det ikke bra å være der, dem bildene hun har tatt viser klart spirituelle energier. Jeg tunet meg inn på dette når jeg snakket med henne i går på msn, så trillet tårene, for meg virker det som det hviler en forbannelse over dette. og personer som ikke har kontroll, kan resikere å dra med seg klebe ånder. Jeg har desverre ikke tid eller økonomi til å dra dit nå for tiden, har mye som skal prioriterest forran dette.
Håper noen kan ta intiativet til og renske opp i stedet der..
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Skal ikke mye fanatsi til for å forstå hvilken fortvilelse og desperasjon som har herjet disse menneskene både før og etter døden....noen har kanskje gjort onde handlinger (sett utifra en verdikonvensjon fra det siviliserte samfunn)....mye negativ energi akkumulert på ett sted, kanskje noen virkelig har forbannet stedet i sin rene frustrasjon...??
Antall ord: 55
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
Heia skrev:Skal ikke mye fanatsi til for å forstå hvilken fortvilelse og desperasjon som har herjet disse menneskene både før og etter døden....noen har kanskje gjort onde handlinger (sett utifra en verdikonvensjon fra det siviliserte samfunn)....mye negativ energi akkumulert på ett sted, kanskje noen virkelig har forbannet stedet i sin rene frustrasjon...??
Ja, kanskje, men at noen har lekt seg med ouija og herjet rundt der er ikk positivt! Hvis det ikke var ånder der så er det sikkert noen nå. Hvis det blir for mye trafikk så blir det sikkert vakthold der oppe.
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Men er det en følelse av onde ånder eller bare hvileløse? Kan det være farlig, kan åndene gjøre fysisk skade??Pusejenta skrev:Ja, selvfølgelig er jeg vel sikker på at ingen tok en røyk derfjottemor skrev:Jeg er stadig og studerer det bildet ditt!
dere ER helt sikker på at dere ikke tok dere en røyk også kom det med på bildet??
Knipser dere bildet og så ser dere etterpå at dette kom med? ELler ser dere dette mens dere er på åstedet og så tar dere bilde av det fordi det er der?
Dette er virkelig interessant og jeg skulle mer enn gjerne vært der selv. Kanskje jeg tar med mamma neste gang hun kommer og så drar vi dit selv...tør jo ikke alene.
Bildet ble knipset og jeg så på lcd-skjermen at jeg hadde fått med litt mer enn bare bygget. På flere av bildene.
Det er ikke noe poeng i å dra dit, det hviler en forbannelse over stedet og det er så altfor mange hvileløse der.
Min mann ble bare pissredd mens vi var der, selv kjente jeg bare en helt ufattelig sorg/smerte/medfølelse for de som var der.
And belive you me, det var full aktivitet der. :twisted:
Antall ord: 218
Hide post links |