Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ HJELP ASAP ZULU!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 18:43
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kristiansand
HJELP ASAP ZULU!!!
Holder på å skal rense ut av et hus med mye aggressiv energi. Huset har vært en del av en institusjon mesteparten av forrige århundre. Pga taushetsplikt, vil jeg helst ikke si mer om den konkrete plassen annet enn at det har vært en stor andel mennesker med diverse vansker bosatt der. Hele området er hjemsøkt, men det er visst verst på denne konkrete plassen. Det har skjedd fysiske angrep, leieboere har kun bodd der i kort tid.
Symptomer her er fysisk uvelhet, mye plutselig krangling hos de jordiske bosatte, energitapping på de som bor der, og konstant sabotasje av ting som skal gjøres. Alle hus der oppe har og brent en eller flere ganger på uforklarlig vis. Det har vært en gjennomgang med Salvie over alt, og der skjedde det at skålene under denne rett og slett eksploderte flere ganger. Har satt opp beskyttelse på soverommene i bruk og det fungerer veldig godt. Men tips og vink om fremgangsmåte mottas med takk. Dette må skje intensivt, så man vurderer å bo der selv noen stykker en helg for å rense ordentlig ut.
Symptomer her er fysisk uvelhet, mye plutselig krangling hos de jordiske bosatte, energitapping på de som bor der, og konstant sabotasje av ting som skal gjøres. Alle hus der oppe har og brent en eller flere ganger på uforklarlig vis. Det har vært en gjennomgang med Salvie over alt, og der skjedde det at skålene under denne rett og slett eksploderte flere ganger. Har satt opp beskyttelse på soverommene i bruk og det fungerer veldig godt. Men tips og vink om fremgangsmåte mottas med takk. Dette må skje intensivt, så man vurderer å bo der selv noen stykker en helg for å rense ordentlig ut.
Sist redigert av boondock på 17 Sep 2009 16:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 188
Simul justus et peccator;P
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Trenger litt backup
Er det på Eg?
Vievann er vel fint til slikt?
Vievann er vel fint til slikt?
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Dette med at våre hjelpe middler til tider eksplodere er enkelt fordi dem er oppbrukt og gjort det dem skal.
Jeg hadde først renset godt med Salvie, helst vasket ned hele stede med såpe og vann ( men det er jo ikke mulighet for det), så vile jeg har bet om at alle gode lyse skapninger om og legge væren over stede helt til slutt ville jeg ha satt besyttelse rundt hele huset.
Det er vel det jeg kommer på i farte som jeg ville har gjort.
Jeg hadde først renset godt med Salvie, helst vasket ned hele stede med såpe og vann ( men det er jo ikke mulighet for det), så vile jeg har bet om at alle gode lyse skapninger om og legge væren over stede helt til slutt ville jeg ha satt besyttelse rundt hele huset.
Det er vel det jeg kommer på i farte som jeg ville har gjort.
Antall ord: 90
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det er ikke på eg:)
Takk for tips så langt. Huset er jo mulig å vaske over. Skal kjøre på med vievann. Salvie er blitt brukt i alle rom i alle hjørner, så den biten er grei. Det hjalp forøvrig ingenting. Skålene som ble holdt under salvien eksploderte omtrent umiddelbart, og det er og blitt ødelagt endel ting som er helt meningsløst å ødelegge. Bare ren terror.
Takk for tips så langt. Huset er jo mulig å vaske over. Skal kjøre på med vievann. Salvie er blitt brukt i alle rom i alle hjørner, så den biten er grei. Det hjalp forøvrig ingenting. Skålene som ble holdt under salvien eksploderte omtrent umiddelbart, og det er og blitt ødelagt endel ting som er helt meningsløst å ødelegge. Bare ren terror.
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Hmmm.
Dette har jeg lyst til å kikke litt nærmere på, men bor desverre altfor laaangt unna..
Men, om du prøver å mane frem de mørke energier først, og med hjelp av de lyse energier, "sender" du de mørke energier til JORD.
Dette gjøres med RESPEKT.
Husk, de er HVA du skal BLI, engang.. Og Du er hva de HAR vært. Derfor er respekten veldig viktig.
Så, ber du om tillatelse overfor lyse energier, om å sende de over til "lyset".
Happe....
Dette har jeg lyst til å kikke litt nærmere på, men bor desverre altfor laaangt unna..
Men, om du prøver å mane frem de mørke energier først, og med hjelp av de lyse energier, "sender" du de mørke energier til JORD.
Dette gjøres med RESPEKT.
Husk, de er HVA du skal BLI, engang.. Og Du er hva de HAR vært. Derfor er respekten veldig viktig.
Så, ber du om tillatelse overfor lyse energier, om å sende de over til "lyset".
Happe....
Antall ord: 86
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Takk for alle gode tips. Jeg fikk heldigvis tak i en person som driver aktivt med rens/healing, så det ble stilt ressurser til rådighet, og jeg dro op igår kveld. Temperaturen steg med flere grader umiddelbart etter vi hadde gått gjennom alt, så vi håper vi har fått bukt med alt nå. Time will tell.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ok, det ble bedre, så ble det verre, og de ble enda mer fysiske. Nå flyr det blomsterpotter i ryggen på folk, og flere stemmer skravler i kor. Høres ut som folk prater under vann. Dette må avsluttes, for her er det full krig. Flere tips?
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det kommer prest i morgen, enda en klarsynt på lørdag, og vi kjører en seanse ikveld. Nå skal dette utøyet ut. Om det er noen som har flere tips, må dere helst komme med dem før klokka 19.00 ikveld. Ellers håper jeg at dere vil konsentrere dere og sende noe positiv energi min vei idag, for jeg tror jeg kommer til å trenge det.
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Hehe, høres ikke ut som om at du tror at en Prest hjelper, siden du skal ha en klarsynt dagen etterboondock skrev:Det kommer prest i morgen, enda en klarsynt på lørdag, og vi kjører en seanse ikveld. Nå skal dette utøyet ut. Om det er noen som har flere tips, må dere helst komme med dem før klokka 19.00 ikveld. Ellers håper jeg at dere vil konsentrere dere og sende noe positiv energi min vei idag, for jeg tror jeg kommer til å trenge det.
Jeg tror ikke en vanlig prest vet hva som hjelper gitt.. De er jo bare bundet av religiøs doktrine.
Høres ut som om det er en eller flere negative energier/ånder hos dere ja.
Få hjelp til å få de over til "den andre siden" så går det nok bra
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Sep 2009 19:28
- 15
Re: HJELP ASAP ZULU!!!
Vet dessverre ikkenoe om hvordan det fungerer eller hvordan man kan hjelpe men lykke til!
Er spent på å høre hvordan det har gått
Er spent på å høre hvordan det har gått
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2009 16:01
- 15
Be til Erkeengelen Michael, han er veldig grei til det be han om og rense ut alt som ikke skal være der. Å rense alle som bor der(visst det gjør det) du sa vel egentlig det . men uansett så burde du be han om og gjøre det
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2009 01:43
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Ullensaker
Hei. Så desverre ikke inlegget før nå. Jeg har tatt meg friheten til å se på probleme du forteller om her.vil først og fremst si at hverken en vanlig klarsynt vievann prest eller vanlige messer vil få bort alt. Her må mørkere krefter trå til. Bruk svart for og fjerne svart. Jeg har foretatt noen slike seanser men fraråder folk som ikke har vært innenfor det temaet holde litt avstand da ting kan bli værre. Det aller beste er å få tak i en fra "feil side" til dette for å løse situasjonen. Er det mye lyder i vinduene,på taket og muligens gulvet på dette stedet? Synd jeg bor i akershus for dett virker som det ikke vil bli helt rolig..med det første. Men håper dere får ro på dette stedet snart. Mvh N.R
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2009 10:30
- 15
Neineineineinei
Dette høres ikke bra ut.
Jeg tror ikke at svart magi gjør det noe særlig bedre, vi slukker ikke brann med fyrstikker.
Kjør på m. masse lys og kjærlighet! Det er det som hjelper. Utifra hvordan dette stedet oppleves tror jeg det er lurt å samle flere klarsynte m.healingevner som kan danne en sirkel og få bort denne ondskapen..... Uten å dømme noen, så tror jeg at de som hevder at "mørket" kan fjerne "mørket" muligens er litt på villspor.
Dette høres ikke bra ut.
Jeg tror ikke at svart magi gjør det noe særlig bedre, vi slukker ikke brann med fyrstikker.
Kjør på m. masse lys og kjærlighet! Det er det som hjelper. Utifra hvordan dette stedet oppleves tror jeg det er lurt å samle flere klarsynte m.healingevner som kan danne en sirkel og få bort denne ondskapen..... Uten å dømme noen, så tror jeg at de som hevder at "mørket" kan fjerne "mørket" muligens er litt på villspor.
Antall ord: 88
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Er enig med 6sansen her.
Mørket fordrives ikke med mørke, det må lys til for å lyse opp de mørke kroker...
Uten lys, blir det mørkt...
A
Mørket fordrives ikke med mørke, det må lys til for å lyse opp de mørke kroker...
Uten lys, blir det mørkt...
A
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2009 01:43
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Ullensaker
Ikke for og være vrang eller kritiserende men jeg har praktisert dette i mange år med god respons. Om det er mørkere krefter der må de tilbake der de kom fra. Og av erfaring har dette virket hver eneste gang. Sist gang var i ett hus i ullensaker. Skapene smalt, dolokk slo igjen og opp kraftig. Banking på vinduer og dører. Dører som åpnet og lukket seg. Ting ble borte og kom tilbake kastet utover gulvet. Skygger som streifet inne i huset og utenfor. Det ble prøvd med både hjelp fra den ene og den andre, med salvie både vanlig og hvit mmen dette forverret kun situasjonen og freselyder , hvinende skrik og buldring var resultatet. Etter dette ble svart brukt mot svart. Ja,svart er tabu og bruke osv er det sikkert mange som mener men det er ikke altid det nødvendigvis blir brukt til ondsinnede formål. En mørk seansen var det som måtte til der for og fjerne dette og sådan ble et stille,rolig og friskt i huset igjen også. Barna hadde det bedre og også foreldrene. Vil si jeg synes det er synd at så mange ser ned på "mørket" og annet av svarte krefter. Det kan brukes til gode gjerninger også.ikke bare ondskap. Angrer fortsatt ikke den dag i dag at jeg valgte den veien jeg tok og har venner og samboer som praktiserer hvitt. Disse var skeptiske men etter overbevisninger ser disse også at det ligger mye godt bak det. Det er synd at ting blir fordømt og folk nekter å se gjennom fingrene. Men nok om det. Håper iallefall disse som har/hadde probler fikk løst det.
Antall ord: 289
Hide post links |