Hej MetodistenMetodisten skrev:Vi snakket folk som skriver i fakta stil og uttaler seg skråsikkert når det egentlig bare gjelder tro. Jeg syns denne tråden er ett godt eksempel.
Det blir litt mye rart her. " 99% prosent av menn...", som snuppedilla sier så er dette ett parameter og måle med som bare er tull. For det er ikke ett parameter eller en måle enhet i det hele. Det er bare luft. En påstand ut av intet. Det er sjelden jeg sier det ordet, men dette er tull.
Mannlige folk har vert mere synlige i samfunnet av kulturelle og vanemessige grunner. Men ikke tale om att menn er mere åndelig utvikklet eller mere viktige. De fleste medium som er gode er jo kvinner. De fleste åndelige veiledere som er gode er kvinner. Det var kansje ikke kvinner som var generaler og brant ned London eller bombet stalingrad. Kvinner og menn spiller mye på hver sin streng på samme instrumentet.
" Må forstå att denna planeten eksisterer" . Om jeg må forstå det, må du forstå att jeg må ha materiale som leder meg til å forstå det.
Att kroppen og skjelettet bytter celler er en fysiologisk prosess som ikke kan ha mye med noe åndeligt og gjøre. Jeg skal si dette på godt Svensk.
Det hørs ut som snacket til an som har stopat før mycket i pipan, før lange.
Du får ikke meg som noe medlem av kundalinani prosjektet deres.
Kundalinis existens är inte tro. Den existerar.
Om du menar att allt bara är tull bryr jag mig inte så mycket om. Det viktiga är att du får information om kundalini..............utifall det drabbar dig en dag
Du betonar andlighet väldigt mycket.
För mig är det helt naturligt att vi är en del av kraften samtidigt som vi är en enskild individ och med det ser jag inget andligt. Att vi har kroppen som redskap tror/hoppas jag att du förstår.
Sen nämner du saker i dina 2-nedersta rader som jag bara ser som en omognad.
Kommer tid kommer råd. :mozilla_wink: