Universet & dets hemmeligheterKUNDALINI <DEN STÖRSTA SANNINGEN>

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: KUNDALINI <DEN STÖRSTA SANNINGEN>

Innlegg av snuppedilla »

99% lykkes i nøkkelposisjoner i utviklingen?
jeg skjønte ikke helt formuleringen... kan tolkes på mer enn en måte...
hva mener du med nøkkelposisjoner i utvikling? den åndelige? er det da riktig å si nøkkelposisjoner, er vi ikke da nærme å sette det åndelig i et hierarkisk system? Alt jeg vet er at kvinne og mann er to sider av samme sagt og enda dypere det samme :mozilla_wink:

på den annen siden hvis du ser den religøse utviklingen så har den mannlige motpolen vært fremtredende og ledende.. men dt er kjennsgjerning at kortene blir blandet og med makt og et selvsentrert fokus...

vi alle kan falle i den fellen at vi blir selvhøytidelige når vi får et kosmisk glimt og istedenfor å utvikle denne døren videre.. åpne den mere så lukker vi den igjen fordi vi blir så selvopphøyde og "unike".

Men.. kanskje jeg ikke forsto deg helt... jeg er tross alt en kvinne og jeg måler ikke nøkkelposisjoner, fordi meg er denne utviklingen noe som har tråder viklet inn overalt i alt jeg kan se, høre.. føle.... og det vil aldri bli et ENDELIG sålenge jeg er i fysisk form tror jeg. Der er jeg nok ydmyk.
Antall ord: 214
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

DE 4 - GRUNDSATSERNA
någon sa : "vi kommer från en plats där ljuset blev till av sig själv".
Vi börjar med Galaxens mittpunkt som består av D-torsus.
Vid phi-5 tar krafterna ut varandra alltså kompression & expantion. I samband med detta uppstår en "energimantel" (skorpa). Därefter bildas en kanalbildning av 4-kanalformationer som i slutändan blir till 4-delar kosmisk energi (milky way). De dynamiska faktorerna pi, phi & e bibehålls under hela uppbyggnaden och som tillsammans med kraften, Gud, Vi genomsyrar hela konstellationen inom vår galax. Om du studerar Julia fraktalen kommer du att förstå de fraktala elementen som är rådande vid bildningen av "nästan allt". Åtminstone inom vår galax. I början små ubuktningar som blir till fyra spiralarmar (pga rotationen) som sinsemellan är "sammanflätade med varandra. För att förstå detta måste vi med kavntfysikerns ögon studera vår hjärna, där små impulser kopplas ihop med våran själ och bearbetas inom olika områden i hjärn halvorna. Alltså den ena fungerar inte allena utan måste vara sammanflätad vid varandra. (hjärnfunktion + soul >> funktionalitet). Detta tillsammans med vår emotionella förmåga ger svaret på vibrationernas betydelse inom hela vår organism. De fyra grundsatserna genomsyrar allt. Ta tillexempel vårt eget DNA där a, c, t, och g utgör de olika kombinationsmöjligheterna. Men glöm inte att utan kraften A blir inte detta möjligt. Det måste således finnas en samverkan.

Visste du att med en kvantfysikers ögon består vi av mer än 95% tomhet (människor kroppen). Detsamma gäller inom funktionaliteten i vår Galax.

Om man tar delar från kvantfysiken tillsammans med strängteorin kommer man sanningen närmast. Bildningen av den första galaxen skedde således av Universum själv där väldigt små vibrerande beståndsdelar börjar "klibba" sig fast vid varandra och den första virveln uppstår. När detta väl har skett bildas också rörelse dynamiken vilket fortplantar sig till nya formationer. Vissa bildas och upplöses men en del bildar tillslut funktionalitet i fraktala benämningar som ger delning till synes i det oändliga.

Mao. tror ej på någon Big-Bang utan allt startades av Universum själv där väldigt små grundläggande partiklar komprimeras alltmer till den första bildningen av rörelse.

Tro det eller ej men vår egen Dagros här på para har en del av svaren...fast han inte vet det ännu. Eller vad säger du Dagros: "är tiden en faktor att räkna med" . Betänk att rotationen är i stort sett konstant och att du har fyra spiralarmar som tillsammans med e, phi, pi och a utgör underlaget för "all existen"

Vad har då allt detta att göra med Kundalini..................
Antall ord: 495
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av First Day »

Är det ingen som är intresserad av ämnet. ?
Du måste förstå att detta en av dom största hemligheter som finns.
I västerlandet har det medvetet tystat ner och bara mindre gruppsamlingar
har vetat sanningen. Jag tycker det är av största vikt att upplysa samtliga
invånare på den här planeten att det faktiskt existerar.

Den som får en kundalini resning utan att ens veta om dess existens eller
eventuella biverkningar kan få en väldigt lång och kämpig period i sitt liv.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

First Day skrev:Är det ingen som är intresserad av ämnet. ?

"The ascent of the Kundalini along the spinal cord is achieved very slowly in accordance with the merits of the heart. The fires of the heart control the miraculous development of the Sacred Serpent. Devi Kundalini is not something mechanical as many suppose; the Igneous Serpent is only awakened with genuine Love between husband and wife, and it will never rise up along the medullar canal of adulterers."- Samael Aun Weor, The Mystery of the Golden Blossom

"Until not too long ago, the majority of spiritualists believed that on awakening the Kundalini, the latter instantaneously rose to the head and the initiate was automatically united with his Innermost or Internal God, instantly, and converted into Mahatma. How comfortable! How comfortably all these theosophists, Rosicrucians and spiritualists, etc., imagined High Initiation." - Samael Aun Weor, The Zodiacal Course

Kundalini kan kun vekkes ved hjelp av tantra.
Ved polarisering av mannlig og kvinnlig energi.
Antall ord: 245
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.

- Galileo Galilei

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

jeg er med på gudkraften som er i alt og dette såkalte høye innholde av et materiale du kaller ingeting, hva er ingenting da? det er noe ukjent og ikke noe som ikke inneholder noe, det er prinsipielt mot prinsippet "Gud er alt" da er det.

Men likevel klarer jeg ikke forstå hva du mener med dette utsagnet:

En annan fundering som jag tycker du skall tänka på är. Varför är det till 99% manliga individer som lyckas med nyckelpositioner för vår vidare utvecklin ??

Her vil jeg spørre om hva du mener med utvikling? Hva legger du i begrepet åndelig utvikling?
Er den mannlige polen mer kapabel til å forståd et gudommelig igjennom kvantefysikk mee enn den kvinnelige?
Isåfall hvorfor er emosjoner alfa og omega og er hva som beveger energi?
Emosjonen kjærlighet? Alfa og omega og er eneste som eksisterer og gjennomsyrer alt=Altet. Da kan vi skli over på at tid er relativt og eksisterer ikke og er en illusjon slik som mye annet som er ikke kjærlighet og adskillelsen fra Altet=kjærlighet når vi likevel ikke er adskilt.

Men hvis du mener utvikling i tråd med naturvitenskapelig, 4 dimensjon, materialisme... så kan jeg til en viss grad henge med på den, da vi er i en patriarkisk tidsalder og det er en maskulin selvhevdelse.. men det vil ikke holde helt vann, da kvinner er med å opprettholde dette igjennom sin offerrolle og Ego, slik som menn også.

Og våre historiske opphøyde skikkelser og andre åndelige idoler er oftest menn.. ja se det... hvem har diktert historien og det ledende paradigme? Menn. Men igjen, vi kvinner er del av det og våre inkarnasjoner er etter behovet vår sjel har på sin reise... antar jeg.

Men forklar nå gjerne i enkle og folkelige ordelag... det er nok noe i det at det er såre enkelt. Dette kan forklare hvorfor det er lite respons på dine innlegg, du er i allmennforum hvor ikke så mange er inneforstått meda lle begrepen du fremlegger eller tanken bak det hele, så enkel og genial som den kan være, men komplisert fremlagt. Bruk gjerne et enklere språk og svar gjerne på hva ditt utsagn egentlig betyr for lille dumme meg :mozilla_wink:

At kundalini er skadelig for den som ikke er klar er jeg inneforstått med, men hva er poenget med kundalinireisning når den i seg selv krever forståelse for å få dette kosmiske glimtet? Det skurre litt for meg.. en slags inkonsekvens. Har du kundalini eller har du ikke... forstår du eller forstår du ikke? Rettelse=erkjennelse eller ei.
Antall ord: 450
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av First Day »

Horus^ skrev:

"The ascent of the Kundalini along the spinal cord is achieved very slowly in accordance with the merits of the heart. The fires of the heart control the miraculous development of the Sacred Serpent. Devi Kundalini is not something mechanical as many suppose; the Igneous Serpent is only awakened with genuine Love between husband and wife, and it will never rise up along the medullar canal of adulterers."- Samael Aun Weor, The Mystery of the Golden Blossom

"Until not too long ago, the majority of spiritualists believed that on awakening the Kundalini, the latter instantaneously rose to the head and the initiate was automatically united with his Innermost or Internal God, instantly, and converted into Mahatma. How comfortable! How comfortably all these theosophists, Rosicrucians and spiritualists, etc., imagined High Initiation." - Samael Aun Weor, The Zodiacal Course

Hej
Det där med otrohet mellan makar, att det skulle förhindra en kundaliniresning har jag aldrig hört tidigare. De flesta som intresserar sig för kundalini brukar ju påbörja youga eller meditation.
Antall ord: 284

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av First Day »

snuppedilla skrev:jeg er med på gudkraften som er i alt og dette såkalte høye innholde av et materiale du kaller ingeting, hva er ingenting da? det er noe ukjent og ikke noe som ikke inneholder noe, det er prinsipielt mot prinsippet "Gud er alt" da er det.

Men likevel klarer jeg ikke forstå hva du mener med dette utsagnet:

En annan fundering som jag tycker du skall tänka på är. Varför är det till 99% manliga individer som lyckas med nyckelpositioner för vår vidare utvecklin ??

Her vil jeg spørre om hva du mener med utvikling? Hva legger du i begrepet åndelig utvikling?
Er den mannlige polen mer kapabel til å forståd et gudommelig igjennom kvantefysikk mee enn den kvinnelige?
Isåfall hvorfor er emosjoner alfa og omega og er hva som beveger energi?
Emosjonen kjærlighet? Alfa og omega og er eneste som eksisterer og gjennomsyrer alt=Altet. Da kan vi skli over på at tid er relativt og eksisterer ikke og er en illusjon slik som mye annet som er ikke kjærlighet og adskillelsen fra Altet=kjærlighet når vi likevel ikke er adskilt.

Men hvis du mener utvikling i tråd med naturvitenskapelig, 4 dimensjon, materialisme... så kan jeg til en viss grad henge med på den, da vi er i en patriarkisk tidsalder og det er en maskulin selvhevdelse.. men det vil ikke holde helt vann, da kvinner er med å opprettholde dette igjennom sin offerrolle og Ego, slik som menn også.

Og våre historiske opphøyde skikkelser og andre åndelige idoler er oftest menn.. ja se det... hvem har diktert historien og det ledende paradigme? Menn. Men igjen, vi kvinner er del av det og våre inkarnasjoner er etter behovet vår sjel har på sin reise... antar jeg.

Men forklar nå gjerne i enkle og folkelige ordelag... det er nok noe i det at det er såre enkelt. Dette kan forklare hvorfor det er lite respons på dine innlegg, du er i allmennforum hvor ikke så mange er inneforstått meda lle begrepen du fremlegger eller tanken bak det hele, så enkel og genial som den kan være, men komplisert fremlagt. Bruk gjerne et enklere språk og svar gjerne på hva ditt utsagn egentlig betyr for lille dumme meg :mozilla_wink:

At kundalini er skadelig for den som ikke er klar er jeg inneforstått med, men hva er poenget med kundalinireisning når den i seg selv krever forståelse for å få dette kosmiske glimtet? Det skurre litt for meg.. en slags inkonsekvens. Har du kundalini eller har du ikke... forstår du eller forstår du ikke? Rettelse=erkjennelse eller ei.
Hej Snuppedilla
Re:Varför är det till 99% manliga individer som lyckas med nyckelpositioner för vår vidare utvecklin ??[/i]
-Det jag menar i det här sammanhanget är väldigt betydelse fulla personer i vår historia såsom buddha, einstein, jesus, mozart etc. Det är här jag blir fundersam varför det nästan bara är män.

Re:Hva legger du i begrepet åndelig utvikling?
Detta är väldigt personligt för den enskilda individen. Ex. för mig har det dock betytt att jag tror mig veta var vår själs födelseplats finns samtidigt som jag förstår att vi alla verkar tillsammans med kraften samtidigt som vi är helt självgående individer. Förstår också vår unika placering i vår galax. Samtidigt har den långa tiden tillsammans med kraften inneburit ett växande intresse framförallt när det gäller att förstå bristerna i vår tidigare tolkning av det okända. Söker nyckler från dagsdato och ner till sumererna. Det finns inte mycket dokumentation att hitta därefter.
Åndelig utveckling = en fast övertygelse om kraften, guds existens.

Re:Er den mannlige polen mer kapabel til å forståd et gudommelig igjennom kvantefysikk mee enn den kvinnelige?
Absolut inte............alla har samma möjligheter.
Det handlar inte alls om det, utan snarare om förmåga att kunna se helheten med de verktyg som finns till hands samtidigt som man måste kunna vrida och sno på problematiken och inte blint stirra på enstaka forsknings rapporter. Tvärvetenskap kontra organismer och växter, söka paralleller och samband av funktioner och möjligheter.

Re:At kundalini er skadelig for den som ikke er klar er jeg inneforstått med, men hva er poenget med kundalinireisning når den i seg selv krever forståelse for å få dette kosmiske glimtet? Det skurre litt for meg.. en slags inkonsekvens. Har du kundalini eller har du ikke... forstår du eller forstår du ikke? Rettelse=erkjennelse eller ei.[/quote]

- det hela började -89 el -90.....låg och solade på mage när en liten fågel pickade på min rygg.
1992 fick jag kundalini resning. Sedan hände ingenting under en tid och först 1994 kom mötet med det okända. Sedan dess följs vi dagligen åt.
Varför jag : vet ej, och själva kundalini resning var hemsk och jag skrev till och med ett avskedsbrev till mina käraste. Att det var kundalini visste jag inte förrän 2008. Nåväl allt är bra nu och jag får lära mig nya möjlighter varje dag och det känns som min aura blir större för varje år som går. :)

Det finns ingen intelligent skillnad mellan könen. Vår kropps födds till en värld där i stort sett allting bytts ut t.o.m. skellettet byts ut men det tar 10år innan näst cykel startar. Hos kvinnor är det endast några få egenskaper som inte bytts ut där finns tex äggen.
Antall ord: 981

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

Har du fått svar i dine funderinger: på den mannlige overvekten over høyt utviklede personer innen ulike ting?
Hva vet vi egentlig om tidligere sivilisasjoner? Og kvinnene som sto høyt i kurs som er ukjent idag? Maria Magdalene er ikke ukjent, men se den lille plassen historien har etterlatt henne og hvem som dikterer historien, den offisielle?
Antall ord: 60
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

PS: siden du brukte så lang tid får du forst det var Kundalini.. så kan det nok være mange som har opplevd slikt uten at de er klar over det den dag idag....
Antall ord: 35
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Vi snakket folk som skriver i fakta stil og uttaler seg skråsikkert når det egentlig bare gjelder tro. Jeg syns denne tråden er ett godt eksempel.

Det blir litt mye rart her. " 99% prosent av menn...", som snuppedilla sier så er dette ett parameter og måle med som bare er tull. For det er ikke ett parameter eller en måle enhet i det hele. Det er bare luft. En påstand ut av intet. Det er sjelden jeg sier det ordet, men dette er tull.
Mannlige folk har vert mere synlige i samfunnet av kulturelle og vanemessige grunner. Men ikke tale om att menn er mere åndelig utvikklet eller mere viktige. De fleste medium som er gode er jo kvinner. De fleste åndelige veiledere som er gode er kvinner. Det var kansje ikke kvinner som var generaler og brant ned London eller bombet stalingrad. Kvinner og menn spiller mye på hver sin streng på samme instrumentet.

" Må forstå att denna planeten eksisterer" . Om jeg må forstå det, må du forstå att jeg må ha materiale som leder meg til å forstå det.
Att kroppen og skjelettet bytter celler er en fysiologisk prosess som ikke kan ha mye med noe åndeligt og gjøre. Jeg skal si dette på godt Svensk.
Det hørs ut som snacket til an som har stopat før mycket i pipan, før lange.
Du får ikke meg som noe medlem av kundalinani prosjektet deres.
Antall ord: 245

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

First Day skrev:
Horus^ skrev:

Hej
Det där med otrohet mellan makar, att det skulle förhindra en kundaliniresning har jag aldrig hört tidigare. De flesta som intresserar sig för kundalini brukar ju påbörja youga eller meditation.
Yoga kan være veldig mye det. Tantra er også en form for yoga, men hvordan man utfører yoga'en kan variere veldig. Meditasjon er viktig for selvkontroll og eliminasjon av egoet.
Man har kundalini, også har man kundabuffer. :mozilla_smile:
Antall ord: 329
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.

- Galileo Galilei

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

Metodisten skrev:Vi snakket folk som skriver i fakta stil og uttaler seg skråsikkert når det egentlig bare gjelder tro. Jeg syns denne tråden er ett godt eksempel.

Det blir litt mye rart her. " 99% prosent av menn...", som snuppedilla sier så er dette ett parameter og måle med som bare er tull. For det er ikke ett parameter eller en måle enhet i det hele. Det er bare luft. En påstand ut av intet. Det er sjelden jeg sier det ordet, men dette er tull.
Mannlige folk har vert mere synlige i samfunnet av kulturelle og vanemessige grunner. Men ikke tale om att menn er mere åndelig utvikklet eller mere viktige. De fleste medium som er gode er jo kvinner. De fleste åndelige veiledere som er gode er kvinner. Det var kansje ikke kvinner som var generaler og brant ned London eller bombet stalingrad. Kvinner og menn spiller mye på hver sin streng på samme instrumentet.

" Må forstå att denna planeten eksisterer" . Om jeg må forstå det, må du forstå att jeg må ha materiale som leder meg til å forstå det.
Att kroppen og skjelettet bytter celler er en fysiologisk prosess som ikke kan ha mye med noe åndeligt og gjøre. Jeg skal si dette på godt Svensk.
Det hørs ut som snacket til an som har stopat før mycket i pipan, før lange.
Du får ikke meg som noe medlem av kundalinani prosjektet deres.
Jeg savner fortsatt svar fra Forst Day ja på påstanden om menns overvekt på utvikling..., men vel talt, det er skummelt å legge fram en påstand uten å belegge den og være nøye på hva eksakt ligger i den..

på den annen siden... folk flest er ikke i jobb innen vitenskapen, så jeg lar det være rom for egen mening
Antall ord: 310
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av First Day »

snuppedilla skrev:PS: siden du brukte så lang tid får du forst det var Kundalini.. så kan det nok være mange som har opplevd slikt uten at de er klar over det den dag idag....
Exakt och det är en av de viktigaste orsakerna att jag ville ta upp det här med kundalini.
En del får ju inget obehag vid själva resningen men några får komplikationer så även jag.
När jag fick min resning hade jag absolut ingen kunskap om kundalini. Visste överhuvudtaget inte att det existerade. Upplevde det som en "explosion" i ena hjärnhalvan och jag trodde jag fått en stroke eller hjärnblödning.

Genom att sprida kunskapen om kundalinis existen hjälper vi många många människor. Jag önskar att jag själv hade den kunskapen vid "mitt tillfälle".

För den som orkar kan ni läsa historiken som finns i tråden högre upp. Den upplyser om hur man med våld inför en religion och alla uppstickare av annan åsikt elimineras. (usch)
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av First Day »

snuppedilla skrev:Har du fått svar i dine funderinger: på den mannlige overvekten over høyt utviklede personer innen ulike ting?
Hva vet vi egentlig om tidligere sivilisasjoner? Og kvinnene som sto høyt i kurs som er ukjent idag? Maria Magdalene er ikke ukjent, men se den lille plassen historien har etterlatt henne og hvem som dikterer historien, den offisielle?

Hej min vän
Jag, tror jag funnit en del av svaret varför det finns en manlig övervikt men jag vill inte delge det än. (Det här gäller bara riktigt betydelse fulla personer i vår historia).

Maria Magdalena <ja, visst är det förfärligt att man inte berättat mer om denna underbara kvinna. För mig är hon också "en av lärjungarna" och dessutom ev. Jesus fästmö>.
Det finns många kvinnor som hade kunnat skrivas in i våra historieböcker men maktlystna män har genom seklerna medvetet tryckt undan kvinnan. It´s a disgrase.................
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av snuppedilla »

First Day skrev:
snuppedilla skrev:Har du fått svar i dine funderinger: på den mannlige overvekten over høyt utviklede personer innen ulike ting?

Hej min vän
Jag, tror jag funnit en del av svaret varför det finns en manlig övervikt men jag vill inte delge det än. (Det här gäller bara riktigt betydelse fulla personer i vår historia).

Maria Magdalena <ja, visst är det förfärligt att man inte berättat mer om denna underbara kvinna. För mig är hon också "en av lärjungarna" och dessutom ev. Jesus fästmö>.
Det finns många kvinnor som hade kunnat skrivas in i våra historieböcker men maktlystna män har genom seklerna medvetet tryckt undan kvinnan. It´s a disgrase.................
Jeg syns godt du kan dele den med meg.. ikke undervurder meg bare fordi jeg er en kvinne :badgrin:
Neh... nysgjerrig.. og orker ikke bruke mine sykt gode antenner for å søke opp deg/din energi og få et symbol på hva ditt svar er.... 8)
Antall ord: 214
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links