Hei
Jeg har opplevd mange av mine drømmer, er fremtiden da allerede planlagt?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmer,, for så og oppleve det!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Sep 2009 13:34
- 15
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Re: Drømmer,, for så og oppleve det!!!
Nei, nei, neeei..
Min venn... En drøm ER KUN EN DRØM, og skulle du ved en tilfeldighet oppleve noe som ligner på en drøm du har hatt, så er dette KUN en tilfeldighet...
Vi er ikke kapabel til å huske hele drømmer, kun svært få drømmerskvenser/ handlinger blir i etterkant erindret noe...
Min venn... En drøm ER KUN EN DRØM, og skulle du ved en tilfeldighet oppleve noe som ligner på en drøm du har hatt, så er dette KUN en tilfeldighet...
Vi er ikke kapabel til å huske hele drømmer, kun svært få drømmerskvenser/ handlinger blir i etterkant erindret noe...
Antall ord: 57
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Ja, det ville vært trist om allt allerede var planlagt :mozilla_smile:
men merkelig er det i allefall, når man plutselig gjør/opplever det man har drømt.
Er forklaringen så enkel som "tilfeldighet" og hvor mange ganger må men oppleve det til at det ikke er tilfeldig lenger?
men merkelig er det i allefall, når man plutselig gjør/opplever det man har drømt.
Er forklaringen så enkel som "tilfeldighet" og hvor mange ganger må men oppleve det til at det ikke er tilfeldig lenger?
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Man kan lære seg opp til å huske drømmer, ved hjelp av tid og enkle metoderHappeTittenTooYouNow skrev:Nei, nei, neeei..
Og er også uenig i at en drøm kun er en drøm. Man kan oppleve mange forskjellige typer drømmer.
Men da kommer man over på feltet ut av kroppen opplevelser og klardrømmer, samt SANNDRØMMER.
Antall ord: 115
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.
- Galileo Galilei
- Galileo Galilei
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
her er en gammel tråd dratt frem i lyset, som beskriver litt avhvordan jeg tror det ligger an . .Tøffen skrev:Hei
Jeg har opplevd mange av mine drømmer, er fremtiden da allerede planlagt?
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 04#p417404
A
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Hei igjen og takk for svarene
Hmm, kanskje jeg sanndrømmer litt. Drømmene er stort sett små varsler og gode nyheter. De få gangene jeg har dårlige drømmer (mareritt) er alltid før kl 02:00...
Hmm, kanskje jeg sanndrømmer litt. Drømmene er stort sett små varsler og gode nyheter. De få gangene jeg har dårlige drømmer (mareritt) er alltid før kl 02:00...
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2015 12:59
- 9
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: Farsund
- Blitt takket: 4 ganger
Tror dette kan ha noe om at du kanskje er sanndrømt eller hva jeg skal kalle det? jeg har hørt om slikt før, folk som drømmer om noe og opplever det en stund senere i livet.
Antall ord: 40
have a great purpose in life and discover great things
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Hei igjen.
Takk for svar. Jeg drømmer jo fortsatt og opplever et slags dejavu. Jeg begynte å skrive opp drømmene mine for å sjekke, det var skremmende likt. Tilfeldigheter! Ja det er vel ingen annen forklaring.
Takk for svar. Jeg drømmer jo fortsatt og opplever et slags dejavu. Jeg begynte å skrive opp drømmene mine for å sjekke, det var skremmende likt. Tilfeldigheter! Ja det er vel ingen annen forklaring.
Antall ord: 36
Hide post links |