Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserklarsynt? ser jeg sjelen i en person?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
ZarZora
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 17:34
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Bergen

klarsynt? ser jeg sjelen i en person?

Innlegg av ZarZora »

jeg blir så frustrert..
jeg kan ikke gå blandt folk, uten å se fortiden ELLER fremtiden dems. jeg vet ikke om det er fortid eller fremtid.. :S
er noe ekkelt jeg opplevde i Tyrkia. det var en som serverte oss mat, jeg fikk skikkelig frysninger når han gikk forbi, så mye at jeg ikke kunne skjule "reaksjonen". når han serverte meg mat, å så meg rett inn i øynene, så jeg noe av det jævligste jeg har sett!
jeg ser at han voldtar en liten jente på kanskje 5 år ! jeg fikk skikkelig panikk. å sa jeg var kvalm å stakk bort til hotellet igjen, å neste natt, drømte jeg akuratt det samme..

å for ikke så lenge siden, satt jeg bakerst i bussen å hørte på høy musikk. en lørdagskveld.
så kom en full mann å satt seg forran meg. jeg begynte å se syner, å litt a vert.
jeg så at samboeren hans ville gjøre det slutt, fordi han ikke var verdsatt nok.
jeg "dagdrømte". å når han skulle av, reiste han seg å så meg inn i øynene (kanskje fordi jeg hadde veldig høy musikk på, ikke vet jeg) å jeg fikk fullstendig panikk! jeg så for meg at han hengte seg..
dagen etterpå, hører jeg fra stefaren min at en som bor her i området, tok selvmord. at mannen hadde hengt seg..
jeg trodde jeg skulle besvime! jeg ser sånne ting i de fleste folk. men forskjellige ting. men ser nesten bare negative ting. men ikke altid like alvorlige ting.
å jeg føler jeg kan "lese" personen. om det er noen jeg virkelig ikke stoler på, er det fordi jeg har "sett" noe i den personen. jeg kan på en måte "se personligheten" til en person.
dette er noe jeg ikke kan styre selv.

er jeg klarsynt, eller er det noe alle kan? jeg er frustrert ! vil vite hva det er. for det tar knekken på meg. jeg HATER å være blandt folk. jeg vil så gjerne kontrollere det, eller få det til å forsvinne.. hjelp...
Antall ord: 341

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: klarsynt? ser jeg sjelen i en person?

Innlegg av kristiane »

Har disse evnene dine kommet sånn plutselig og akkurat i det siste? Ut ifra det du forteller så har du jo tydelig evner da!
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

ZarZora skrev:jeg blir så frustrert..
jeg kan ikke gå blandt folk, uten å se fortiden ELLER fremtiden dems. jeg vet ikke om det er fortid eller fremtid.. :S
er noe ekkelt jeg opplevde i Tyrkia. det var en som serverte oss mat, jeg fikk skikkelig frysninger når han gikk forbi, så mye at jeg ikke kunne skjule "reaksjonen". når han serverte meg mat, å så meg rett inn i øynene, så jeg noe av det jævligste jeg har sett!
jeg ser at han voldtar en liten jente på kanskje 5 år ! jeg fikk skikkelig panikk. å sa jeg var kvalm å stakk bort til hotellet igjen, å neste natt, drømte jeg akuratt det samme..
Noe liknende har skjedd med meg, jeg gikk hjem fra butikken en dag for en stund siden, så en mann, klarte knapt se på ham. Vet ikke hvorfor, men jeg tror vi kan føle slikt.
Når det gjelder evner, kan jeg ikke svare konkret, prøv å ikke prøve for hardt, da tror jeg du kan komme til å fantasere i stedet for å, tja, bruke en åndelig del av deg.
Antall ord: 185
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
15

Innlegg av kristiane »

Det er jo kjent at andre har større evne til å lese en person og føle energier bedre enn andre.Da er dere nok av dem :mozilla_wink:
Selv merker også jeg fort om en person sender ut dårlig energi,og jeg er var på sinnsstemningen hos andre.Enkelte klarer jeg ikke være sammen med,pg.a at de får meg nedstemt/dårlig humør.Jeg personlig tror at enkelte mennesker er mer følsomme,ergo opplever de mere også.Har hatt klarsyn noen ganger jeg også,men med svært uregelmessige mellomrom,og ikke så ofte som da jeg var yngre,men disse kan jeg ta opp eksempel på i en annen tråd,visst noen vil høre historien.
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Det er klart at her er klar-synt, og "reading" evnene i full sving til å etablere seg og utvikle seg. Du vil etterhvert klare å "lukke" deg, å "åpne" deg, så du bruker disse evner kun når du selv trenger de.

Det at du tar inn så mye blandt folke mengder, er vel en form for bevisføring fra det hinsidige, så når DU selv er klar over, og forstår, og respekterer hva du er igjennom, og hvilken gave du har fått, så vil dette normalisere seg, til at disse evner blir tatt i bruk når du trenger dette...

Happe....
Antall ord: 103
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
15

Innlegg av kristiane »

Akkurat slik ville jeg forklart det også.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZarZora
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ZarZora »

kristiane skrev:Har disse evnene dine kommet sånn plutselig og akkurat i det siste? Ut ifra det du forteller så har du jo tydelig evner da!
jeg tror jeg har hatt dette hele livet.. når jeg var 2 måneder gammel, klarte jeg ikke være i nærheten av Pappa. fordi han sliter psykisk. å jeg ble skremt å redd av noen personer. å jeg ble helt hysterisk om Mamma var lei seg - men ingen andre kunne se/føle det -
det er kanskje helt normalt.. men Mamma følte det ikke var normalt at en baby kunne føle så
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZarZora
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ZarZora »

Mathema skrev:
ZarZora skrev:jeg blir så frustrert..
Noe liknende har skjedd med meg, jeg gikk hjem fra butikken en dag for en stund siden, så en mann, klarte knapt se på ham. Vet ikke hvorfor, men jeg tror vi kan føle slikt.
Når det gjelder evner, kan jeg ikke svare konkret, prøv å ikke prøve for hardt, da tror jeg du kan komme til å fantasere i stedet for å, tja, bruke en åndelig del av deg.

tja, jeg tror ALLE har en evne. men at ikke alle har evnen til å "bruke" den. eller noe sånt.
jeg prøver aldri å bruke "evnen". jeg er redd for å prøve. men jeg tror jeg prøver for hardt å IKKE bruke den
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZarZora
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ZarZora »

HappeTittenTooYouNow skrev:Det er klart at her er klar-synt, og "reading" evnene i full sving til å etablere seg og utvikle seg. Du vil etterhvert klare å "lukke" deg, å "åpne" deg, så du bruker disse evner kun når du selv trenger de.

Det at du tar inn så mye blandt folke mengder, er vel en form for bevisføring fra det hinsidige, så når DU selv er klar over, og forstår, og respekterer hva du er igjennom, og hvilken gave du har fått, så vil dette normalisere seg, til at disse evner blir tatt i bruk når du trenger dette...

Happe....
Så jeg kan "lokke" meg sånn helt normalt, en gang? Sånn plutselig kan jeg det?

Men dette er jo helt forferdelig! Det sliter jo psykisk på meg. Jeg kan ikke leve et normalt liv.
Folk tror jeg er gal..

det er forferdig mange spørsmål!
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Loddfavne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mai 2008 15:09
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Loddfavne »

Det finnes to gode måter å lukke seg på. Den første kaller jeg illuminati-metoden. Bare la vitenskapens lys skinne, og alt som befinner seg i skyggene vil forsvinne. Den rene fornuft, men som uheldigvis er blind mot alt annet. Tenk ting vekk. Bruk bare det du ser og hører som kriterier for hva som er. Den andre måten er korsets metode. Korset er et gammelt symbol som forener de fire elementene og lager en magisk barriære som ikke lar seg bryte. Ettersom at det er mange i dag som har et forhold til korset, så er dette noe som de fleste har et forhold til.
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Lukke / skjerming og beskyttelse:

1 - Se for deg en do-rull, som er kledd med sølvpapir både utvendig og innvending.
2 - Tre over denne tvisualiserte do-rullen over kroppen.
3 - Gjorde deg selv, med å slippe ned et tenkt kjetting med et anker i enden fra rot chakera, (festes ved halebenet.) for å ankre deg fast i jorden.
4 - Alle overnaturlige signaler som kommer utenifra verden omkring deg, blir sperret, og retunrnert vekk fra deg.
5 - Egne følelser og stemninger som du sprer om deg. vil da oxo returnere tilbake til deg.
6 - Husk, at toppen må være "åpen" så din kontakt med hjelpere og "oven" fortsatt er med deg..

Bilde

Dette er sakset ut fra et av Asbjørns innlegg, og med tillatelse.. Håper dette vil hjelpe..

Happe....
Antall ord: 131
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZarZora
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ZarZora »

Loddfavne skrev:Det finnes to gode måter å lukke seg på. Den første kaller jeg illuminati-metoden. Bare la vitenskapens lys skinne, og alt som befinner seg i skyggene vil forsvinne. Den rene fornuft, men som uheldigvis er blind mot alt annet. Tenk ting vekk. Bruk bare det du ser og hører som kriterier for hva som er. Den andre måten er korsets metode. Korset er et gammelt symbol som forener de fire elementene og lager en magisk barriære som ikke lar seg bryte. Ettersom at det er mange i dag som har et forhold til korset, så er dette noe som de fleste har et forhold til.

jeg kan ikke skjule det jeg ser. jeg kan heller ikke fortrenge det.
jeg får en "blackout" når jeg ser ting. man får ikke kontakt med meg.
å jeg oppfører meg veldig avvisende å sint (når jeg er "vekke").
jeg har liksom prøvd ALT, jeg har fått masse råd, men, er ingenting som vil fungere.
å ting jeg ser, blir bare verre å verre.
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ZarZora
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av ZarZora »

HappeTittenTooYouNow skrev:Lukke / skjerming og beskyttelse:

1 - Se for deg en do-rull, som er kledd med sølvpapir både utvendig og innvending.
2 - Tre over denne tvisualiserte do-rullen over kroppen.
3 - Gjorde deg selv, med å slippe ned et tenkt kjetting med et anker i enden fra rot chakera, (festes ved halebenet.) for å ankre deg fast i jorden.
4 - Alle overnaturlige signaler som kommer utenifra verden omkring deg, blir sperret, og retunrnert vekk fra deg.
5 - Egne følelser og stemninger som du sprer om deg. vil da oxo returnere tilbake til deg.
6 - Husk, at toppen må være "åpen" så din kontakt med hjelpere og "oven" fortsatt er med deg..

Bilde

Dette er sakset ut fra et av Asbjørns innlegg, og med tillatelse.. Håper dette vil hjelpe..

Happe....

tusen takk :) skal gjøre så godt jeg kan.
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

ZarZora skrev:
kristiane skrev:Har disse evnene dine kommet sånn plutselig og akkurat i det siste? Ut ifra det du forteller så har du jo tydelig evner da!
jeg tror jeg har hatt dette hele livet.. når jeg var 2 måneder gammel, klarte jeg ikke være i nærheten av Pappa. fordi han sliter psykisk. å jeg ble skremt å redd av noen personer. å jeg ble helt hysterisk om Mamma var lei seg - men ingen andre kunne se/føle det -
det er kanskje helt normalt.. men Mamma følte det ikke var normalt at en baby kunne føle så
Om du har hatt det hele livet, så har du vel hatt mange anledninger å bekrefte om det er noe i det du fornemmer.
Om ikke, så er det kansje lurt å ta en test med noen du kjenner litt og får disse opplevelsene med. Da kan du bare spørre om det du ser er tilfellet.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg vil si ja du er klarsynt og det er tydelig vis noe du har klart å åpne for slik at det har blitt så intenst.
Det er ikke falig bare veldig veldig plagsomt, men jeg lover du vil få beder kontroll på ting og du vil kunne klare å håndtere det.

Jeg bruker masse meditasjon til og holde ting i sjakk.
Jeg omgås også mennsker men i såpass grupper at jeg kan klare og forholde meg til ting.
De som kjenner meg her vet hva jeg har og fare meg og jeg kjenner meg masse igjen i det du skriver.
Hehe jeg må le litt av meg selv når jeg sitter og tenker tilbake og hvorfortvilet og hjelpeløs jeg følte meg.
Jeg pleide å si til meg selv en periode hvis jeg skulle ut at jeg ser ikke jeg hører ikke.
Jeg følte at disse oreden hjalp megog minsket inntrykken om det gjorde det vet jeg ikke da.

Men du har fått masse nyttige tips her.
Antall ord: 173
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links