Blant mange forskjellige og like mange uforklarlige hendelser,skjedde det noe natt til 31.Januar,2006:
Først må jeg få si at 30.Januar var en lykkelig og svært spesiell dag i livet mitt.Så vidt fylt 40,og allerede blitt mormor til en skjønn liten gutt! Han ble forløst med keisersnitt,men alt gikk helt fint,både med ham og min kjære datter.
Det var godt å komme hjem fra sykehuset og vite at den lille var frisk og velskapt.Og han var selvfølgelig aldeles skjønn! Jeg var minst like stolt av ham,som foreldrene hans
Om kvelden pusla jeg rundt i leiligheten med div.ting,før jeg la meg,sånn ved 23.30 tiden.Det var godt å legge seg.Lå med ansiktet vendt mot vinduet på soverommet mitt.Mørkt på soverommet,men noe lys fra gangen sivet gjennom soveromsdøra som sto litt på gløtt. Mens jeg lå slik og bare ventet på at søvnen skulle komme,hørte jeg plutselig svake lyder av skritt utafor soveromsdøra mi.Akkurat som "noen" gikk i sokkelesten,helt rolig fram og tilbake.Plutselig hørte jeg et sukk.Jeg hadde ikke sovnet,og åpnet øynene mens jeg kjente jeg ble litt urolig.Men lukket øynene igjen,mens jeg prøvde å overse det hele.Da skjedde det,at jeg gjennom de lukkede øynene mine kunne legge merke til at soveromsdøra sakte gled litt opp.Jeg merket meg at det ble noe lysere inne på soverommet.Da fikk jeg skikkelig hjerteklapp! Ikke torde jeg å snu meg for å se,så jeg ble liggende ei stund stadig med ansiktet vendt mot soveromsdøra.Etter en stund sto jeg opp.Jeg måtte det,slik at jeg skulle greie å roe meg etter denne noe skremmende opplevelsen.Den satte et skikkelig støkk i meg!
Har noen andre opplevd slike ting? Hadde vært litt interessant å fått noen synspunkter på hva dette var
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Dagen da barnebarnet mitt ble født.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Dagen da barnebarnet mitt ble født.
Høres ut som åndelig aktivitet for meg.
Er dette første gangen du har opplevd slikt hjemme hos deg?
Er dette første gangen du har opplevd slikt hjemme hos deg?
Antall ord: 20
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Akkurat dette har jeg opplevd kun en gang,og takk for det! Som sagt skaket det meg mye opp
Men her jeg bor nå sammen ektemann og en tenåringssønn,legger jeg merke til at det er en slags aktivitet her.Men jeg blir ikke skremt av det.Har etter hvert blitt trygg på at det ikke er noe farlig,bare uforklarlig.Eksempel: Mørk skygge i øyekroken,slik mange oppplever.Dette kan jeg oppleve både når jeg er alene her,eller når resten av familien er hjemme,og jeg merker det "er noe",ettersom jeg plutselig må se opp fra det jeg driver med der og da.Mørk skygge som liksom "farer forbi",i øyekroken.Dette ser jeg på et par bestemte steder i huset.
Har også opplevd en gang jeg hadde lagt meg,at det kom farende to gnistrende blå kuler fra veggen der senga vår står,for så å suse forbi meg og deretter forsvinne i veggen på motsatt side.Kulene var på størrelse med tennisballer,og lyste som sagt i en nydelig knallblå farge.Rare greier...
Men her jeg bor nå sammen ektemann og en tenåringssønn,legger jeg merke til at det er en slags aktivitet her.Men jeg blir ikke skremt av det.Har etter hvert blitt trygg på at det ikke er noe farlig,bare uforklarlig.Eksempel: Mørk skygge i øyekroken,slik mange oppplever.Dette kan jeg oppleve både når jeg er alene her,eller når resten av familien er hjemme,og jeg merker det "er noe",ettersom jeg plutselig må se opp fra det jeg driver med der og da.Mørk skygge som liksom "farer forbi",i øyekroken.Dette ser jeg på et par bestemte steder i huset.
Har også opplevd en gang jeg hadde lagt meg,at det kom farende to gnistrende blå kuler fra veggen der senga vår står,for så å suse forbi meg og deretter forsvinne i veggen på motsatt side.Kulene var på størrelse med tennisballer,og lyste som sagt i en nydelig knallblå farge.Rare greier...
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Hmm, jeg hadde absolutt sjekka opp litt av historien til huset, og prøvd å fokusere bevisst på hva slags energi/tilstedeværelse du føler, mannlig/kvinnlig energi, negative/positive vibber osv.
Håper uansett ikke at dere har en "energi/ånd" der som ønsker dere vekk.. Det er ikke gøy eller lett da. Prøv å kommunisere med det også, enten verbalt eller med tanker/intensjoner.
Husk: Uforklarig er ikke det samme som farlig
Håper uansett ikke at dere har en "energi/ånd" der som ønsker dere vekk.. Det er ikke gøy eller lett da. Prøv å kommunisere med det også, enten verbalt eller med tanker/intensjoner.
Husk: Uforklarig er ikke det samme som farlig
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Jeg vet at det ikke er vonde energier,for da mener jeg at jeg/vi har merket andre ting også,men jeg personlig føler at det er en god atmosfære i huset vi bor i nå.Det eneste jeg har opplevd som negativt her,er at jeg i drømme har hørt sønnen min komme sutrende opp trappa fra 1.etg.og ropt på meg,for deretter å kjenne at noen tar skikkelig tak i siden min og kiler!Men oplevelsene har skremt meg litt,og samtidig fått meg til å lure på om jeg virkelig sover ordentlig når dette skjer...Velger å tro det er en drøm,men skjønner ikke hvorfor jeg opplever dette såpass ofte som 3 ganger Noen som har opplevd lignende? Fortell!
Antall ord: 132
Hide post links |