Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvem er det som følger med på meg ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mysteriet

Hvem er det som følger med på meg ?

Innlegg av Mysteriet »

Hei !
Var ikke sikker hvor jeg skulle legge dette, så jeg la det like godt her jeg ;)

Det er som om det er noen som ser på meg.. :? Det begynte i dag tidlig da jeg våknet, broren min satt i stua og så på tv mens pappa var nede og sov eller noe.. men uansett.. Jeg merka fort at det var som om noen satt og så på meg da jeg satte meg.. Det var som om noen fulgte med på det jeg gjorde, men Kristian ( bror ) gjorde ikke det..

Jeg la det litt i bak hode, men etter hvert blei det "sterkere" på en måte. Jeg begynte og spørre pappa & Kristian om de hadde satt et kamra på meg eller noe for jeg merka jo at det var noe(n), men selvfølgelig hadde de jo ikke gjort det..

Da jeg var ute og jogga, var den samme følelsen der.. den forsvant ikke uansett om jeg sa til meg selv at jeg bare innbilte meg det. Når jeg kom inn døra nå, var det som om det satt noen rett opp i fjeset mitt :? Jeg satte på cd spiller`n for og prøve og glemme det, men fortsatt er det som om noen sitter der. ser på meg og følger med på hva jeg gjør :? ! Hjelp ! Det er EKKELT ! :o

Noen som veit hva det kan være ? :)

- Mysteriet ;)
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Centurion
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2007 16:17
16
Har takket: 2 ganger

Re: Hvem er det som følger med på meg ?

Innlegg av Centurion »

Dette er ikke et ukjent fenomen innen psykologien.

Hjernen din har et mentalt bilde av at du er inni kroppen din og titter ut gjennom øynene dine, et slags tredimensjonalt bilde av hvor du befinner deg i rommet. Ved spesielle tilfeller kan denne funksjonen forstyrres eller settes ut av spill, slik at hjernens oppfatning av hvor den befinner seg, havner utenfor kroppen din - noe som medfører at man får følelse av at "noen" ser på deg utenfra eller forfølger deg.

Jeg husker ikke helt hva dette fenomenet heter, men jeg skal se om jeg finner noen artikler om det. Sannsynligvis er det forbigående. Selv hadde jeg en merkelig opplevelse mens jeg satt og så på fjernsyn sammen med min daværende kjæreste - plutselig klarte jeg ikke å se ansiktet hennes klart, selv om jeg så rett på det. Det eneste jeg så var øynene hennes, resten av fjeset var som et Picasso-maleri. Det gikk over etter noen minutter, men det var en merkelig opplevelse. Det er mye rart som kan skje oppi hjernen vår ;)
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links