Hei jeg har ikke hatt noen opplevelser i huset til faren min, men moren min har fortalt meg om hennes opplevelser i huset til faren min. jeg har ikke tenkt noe særlig på dette før kjæresten til faren min fortalte om noe hun hadde opplevd der. moren min opplevde att ting ble flyttet på og hun hørte også barnesang selv om hun var alene i huset og dette synes jeg er veldig rart siden det aldri har bodd noen andre barn i dette huset utenom meg og min søster. og kjæresten til pappa opplevde det at en gang hun overnattet der og faren min sov at noen hysjet på hunden hennes som bjeffet, dette kan jo komme av gjennom trekk fordi det er et gammelt hus.
noen som har noen tanker om hva dette handler om?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som har en forklaring på dette
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Nov 2008 23:37
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Noen som har en forklaring på dette
Tja, det høres jo ut som et klassisk hjemsøkt scenario da.
Finn litt ut hvem som bodde i huset før dere, kanskje det er et gammelt hus som det har bodd barn i før, og som tror at de bor der enda.
Finn litt ut hvem som bodde i huset før dere, kanskje det er et gammelt hus som det har bodd barn i før, og som tror at de bor der enda.
Antall ord: 46
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det har ikke vært noe annet på tomten før og de som bodde der hadde enten voksne barn når de flyttet dit eller så hadde de ikke barn i det hele tatt.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg fant ut idag at han som pappa kjøpte huset av også har merket spøkelses lignende ting. Det hadde vært fint om noen hadde noen idèer om hvordan jeg kan få litt vitenskapelige bevis på dette.
Jeg tenkte også litt etter om jeg kanskje hadde merket noe også, det kan hende hvis noen kan forklare dette: Jeg likte aldri å være alene i huset helt det gjør jeg fortsatt ikke og jeg har utviklet noe som kan forklares med den merkelige følelsen jeg får når jeg er i kjelleren der og det har gjort at jeg ikke liker å være i kjellere uansett om jeg er alene eller ikke dette viste seg å være et problem når jeg og mamma flyttet fra huset og til en kjeller leilighet noen kilometer unna. selv om det var en ganske koselig leilighet gjorde det som kanskje kan kalles en frykt for kjellere at jeg alltid var enten ute eller at jeg måtte ha på tven hvis jeg var alene hjemme. jeg ventet så lenge som mulig med og gå ut av stua hvis jeg var inne. jeg liker fortsatt ikke kjellere, men den verste kjelleren er fortsatt den hos pappa, jeg liker ikke å være alene der ikke om de andre personene er i en annen etasje engang. dette kan være fordi jeg tenker mer på dette enn jeg har gjort før.
tilbake til han som bodde der før så noe av det han hadde opplevd var foreksempel at et vindu i en glassveranda hadde løsnet fra festene og blitt kastet femten meter ut på plenen. dette fikk jeg høre av noen som hadde hørt at han hadde fortalt dette som innringer på et radioprogram.
Huset er fra 1949
Jeg tenkte også litt etter om jeg kanskje hadde merket noe også, det kan hende hvis noen kan forklare dette: Jeg likte aldri å være alene i huset helt det gjør jeg fortsatt ikke og jeg har utviklet noe som kan forklares med den merkelige følelsen jeg får når jeg er i kjelleren der og det har gjort at jeg ikke liker å være i kjellere uansett om jeg er alene eller ikke dette viste seg å være et problem når jeg og mamma flyttet fra huset og til en kjeller leilighet noen kilometer unna. selv om det var en ganske koselig leilighet gjorde det som kanskje kan kalles en frykt for kjellere at jeg alltid var enten ute eller at jeg måtte ha på tven hvis jeg var alene hjemme. jeg ventet så lenge som mulig med og gå ut av stua hvis jeg var inne. jeg liker fortsatt ikke kjellere, men den verste kjelleren er fortsatt den hos pappa, jeg liker ikke å være alene der ikke om de andre personene er i en annen etasje engang. dette kan være fordi jeg tenker mer på dette enn jeg har gjort før.
tilbake til han som bodde der før så noe av det han hadde opplevd var foreksempel at et vindu i en glassveranda hadde løsnet fra festene og blitt kastet femten meter ut på plenen. dette fikk jeg høre av noen som hadde hørt at han hadde fortalt dette som innringer på et radioprogram.
Huset er fra 1949
Antall ord: 302
Hide post links |