Ja, hehe, bare å veive litt med ei lommelykt, det. Når man får lyset tilbake, er det gitaren som er derMetodisten skrev:Hehe, den syns godt om du skulle miste den i skogen.
Ser ut som den er utstyrt med Humbucker mikrofoner overst og nederst.
Om det er ikke er Humbuckere eller tilsvarende EMG saa er det noe som gir samme smellene. Helt sikkert. Formen er jo skarpsmidd ut av klassisk Fender stratocaster. ( som jeg b.la eier)
Syns den er skikkelig raa jeg.
Husk att instrument er vertoy. De skal ikke henge paa veggen ! De skal brukes.
Enig ?
Lykke til.
Ja, det er humbuckere. Infinity pickups, altså INF3 og INF4. Vet ikke om det er split-humbuckere, men det gir uansett fin lyd på alle de fem posisjonene av pickupvelgeren. Altså virker pickupvelgeren
Også må man jo også huske at dette er en billig-gitar, hvor jeg går ut ifra at tre av posisjonene involverer humbuckerne. Men de høres absolutt ikke ut som veps, slik jeg leste et sted på nettet for ei stund siden
Jeg liker ikke EMG-mikker. De er så... Flate og sorte... Altså, ikke de 6 polene som står opp for å motta lyden, de er vel innebygd i selve pickupene ellerno'. Også har jeg vel egentlig aldri sett en EMG-singlecoil, men de finnes vel, de også
Ja, RG- og JEM-modellene er jo "skarpe" stratocastere... Men allikevel, de fleste stratocastere, fra fabrikken, i original stand, har jo tre singlecoils. S-S-S-konfigurasjon
Jojo, gitarer er vel ikke direkte verktøy, men de skal brukes. Kan henge på veggen, men skal også brukes. Om man har en Ibanez RG550 Serpent, en EKSTREMT sjelden gitar, så har man den nok liggende i ei kasse, uten å bruke den. Så tenkte jeg, hvorfor ikke iallfall bruke den til øving, om man får tak i en? Om man ikke bruker den på scenen, iallfall på gutterommet, til øving på noen soloer
Forresten, noen som har peiling på noen brukbare tabs til gudfaren av GNR? Altså, Ultimate-Guitar har jeg søkt gjennom, mye bra der, men en fullstendig tab?