Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEnergier

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
MissB
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Des 2005 21:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bryne

Energier

Innlegg av MissB »

Noen som kan fortelle meg hvordan man får vekk uønskede energier? Hvis man skal gjøre det selv?
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shinobi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2009 18:30
15
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Raufoss

Re: Energier

Innlegg av shinobi »

bruk din egen energi ;) vanligvis må man være åpen å ha de fleste eller alle 7 chakraene åpne for få i stand noe sånt..selv har jeg 2 typer energier, kald og varm.. den kalde energien bruker jeg til å få kontakt med den åndlige verden,støte bort ''fiendtlige'' energier etc. den varme bruker jeg til meditasjon/chakra trening å healing

men hvis du ikke kan energi,så anbefaler jeg deg å lære det..eller få fatt i prfosjonelle
men husk dette!! gjenferd,spøkelse eller hva du vil kalle det,består av det samme som oss,de er minst like redde å nysjerrige som vi er..få kontakt,ikke bli redd,men prøv heller å hjelpe ''gjesten'' din :)
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

shinobi skrev:bruk din egen energi ;) vanligvis må man være åpen å ha de fleste eller alle 7 chakraene åpne for få i stand noe sånt..selv har jeg 2 typer energier, kald og varm.. den kalde energien bruker jeg til å få kontakt med den åndlige verden,støte bort ''fiendtlige'' energier etc. den varme bruker jeg til meditasjon/chakra trening å healing

men hvis du ikke kan energi,så anbefaler jeg deg å lære det..eller få fatt i prfosjonelle
men husk dette!! gjenferd,spøkelse eller hva du vil kalle det,består av det samme som oss,de er minst like redde å nysjerrige som vi er..få kontakt,ikke bli redd,men prøv heller å hjelpe ''gjesten'' din :)
Du ser ut til å kunne mye om energi. Kunne du forklart litt nærmere hva det er?

*Hva er "kald" og "varm" energi? Er det målt temperaturforskjell? Hva slags temperatur har "vanlig energi"?

*Hvordan benytter du deg av den "kalde energien" til å "støte bort fiendtlige energier"? Og hvordan kan energi være fiendtlig?

*Hvordan blir man profesjonell innen denne energien du snakker om? Høgskole? Privatskole?

*Hvor kan jeg finne mer om forskningen bak energier?

*Hvordan vet du alt dette?
Antall ord: 203
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shinobi
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av shinobi »

- energi blir ikke målt med temperatur..eller det kan hende,har bare ikke testa det på gradstokken enda,hehe :P det blir målt på impulser,energiens kilde er i magen også kalt ki eller chi,men for å ta i bruk denne kraften,må man bruke ren tankekraft til å kontrollere eller åssen man vil temme/forme energien..hvordan andre kan reagere på kulde/varme er så simpelt som at jeg fokuserer at den skal være 'sånn',derfor kjenner den andre personen den samme kulden/varmen,nettopp pga impulser..menneskehjernen er som nettverkssystemet bare enda mer komplisert x10 osv..

- grunnen til at jeg benytter kald energi mot de såkalte ''fiendtlige'' energiene,går igjen på impulser..dette funker på samme måte som magnetiske poler - kaldt støter bort kaldt, varmt støter bort varmt...men samtidig så må det ikke nødvendigvis være for å bli kvitt dem eller støte dem unna meg,men kan også bruke den til å få kontakt som sakt,bare at da må man ta inn mer fokusert tankekraft for å kontrollere energien på en riktig måte - en ånd er ikke en fiendtlig energi for de som respekterer eller kan/vet om dette - men det kan føles sånn for dem som for første gang kommer borti dette..kroppen/hjernen reagerer bare på at dette var en ny opplevelse,å derfor vil de ikke oppleve det igjen..fordi dette var rett å slett en fæl følelse!!!

- profosjonelle,da prater vi ikke noe vanlig ordinær skole nei..da prater vi f.eks om medium,folk som har innviet livet til å lære dette, ikke bare å lære seg å kjenne den ytre delen av seg,men også av den indre delen som er relativt ukjent for de aller fleste( da prater vi ikke om leveren å milten osv :P hehe )..

- å hvor du kan finne ut av dette..hmm,godt spm, hakke pepling :P har bare lært det av meg selv :) å fortsetter bare å utvikle meg/den ;)
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Jeg tar for meg dette punktvis så det blir litt mer ryddig:
shinobi skrev:- energi blir ikke målt med temperatur..eller det kan hende,har bare ikke testa det på gradstokken enda,hehe :P det blir målt på impulser,
Hvordan måler man disse impulsene?
energiens kilde er i magen også kalt ki eller chi,
Ah, dette var nytt for meg. Har man altså funnet kilden i magen? Hvordan har det seg?
men for å ta i bruk denne kraften,må man bruke ren tankekraft til å kontrollere eller åssen man vil temme/forme energien..hvordan andre kan reagere på kulde/varme er så simpelt som at jeg fokuserer at den skal være 'sånn',derfor kjenner den andre personen den samme kulden/varmen,nettopp pga impulser..menneskehjernen er som nettverkssystemet bare enda mer komplisert x10 osv..
Det er helt riktig - den er uhyre komplisert. Har du lest mye om den (medisin, psykologi)?
- grunnen til at jeg benytter kald energi mot de såkalte ''fiendtlige'' energiene,går igjen på impulser..dette funker på samme måte som magnetiske poler - kaldt støter bort kaldt, varmt støter bort varmt...
Akkurat. Så denne energien du snakker om fungerer altså på tvers av resten av naturen? Er det gjort undersøkelser på dette?
men samtidig så må det ikke nødvendigvis være for å bli kvitt dem eller støte dem unna meg,men kan også bruke den til å få kontakt som sakt,bare at da må man ta inn mer fokusert tankekraft for å kontrollere energien på en riktig måte - en ånd er ikke en fiendtlig energi for de som respekterer eller kan/vet om dette - men det kan føles sånn for dem som for første gang kommer borti dette..kroppen/hjernen reagerer bare på at dette var en ny opplevelse,å derfor vil de ikke oppleve det igjen..fordi dette var rett å slett en fæl følelse!!!
Hvorfor reagerer man slik, tror du?
- profosjonelle,da prater vi ikke noe vanlig ordinær skole nei..da prater vi f.eks om medium,folk som har innviet livet til å lære dette, ikke bare å lære seg å kjenne den ytre delen av seg,men også av den indre delen som er relativt ukjent for de aller fleste( da prater vi ikke om leveren å milten osv :P hehe )..
Hvordan kan det ha seg at disse mediene finner ut så mye fine ukjente fakta om kroppen vår, tror du?
- å hvor du kan finne ut av dette..hmm,godt spm, hakke pepling :P har bare lært det av meg selv :) å fortsetter bare å utvikle meg/den ;)
Skjønner. Absolutt spennende. Har du vurdert å dele kunnskapen med resten av verden? Dette kvalifiserer jo absolutt til en Nobelpris.
Antall ord: 454
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shinobi
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av shinobi »

hmm..ja det var visst en del spm der å,hehe :P uheldigvis så er jeg ikke så flink til å skrive forklaringene, er heller flinkere til å forklare det muntlig å eller vise :o
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

shinobi skrev:hmm..ja det var visst en del spm der å,hehe :P uheldigvis så er jeg ikke så flink til å skrive forklaringene, er heller flinkere til å forklare det muntlig å eller vise :o
Det er ikke så farlig :) Jeg bryr meg ikke om hvordan du ordlegger deg. Bare skriv det samme du ville fortalt meg muntlig.
Antall ord: 54
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links