Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det som skjer hjemme hos meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
Re: Hva er det som skjer hjemme hos meg?
tja, man kan ikke utelukke at det ikke har en naturlig forklaring. MEN jeg sier ikke at det ikke kan være noe paranormalt. trist det der med huseieren.:/ men kanskje dere kan sjekke med en elektriker?=) for det er ganske dyrt med husrens:/ jeg ønsker dere lykke til=)
Antall ord: 49
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2008 15:09
- 16
- Blitt takket: 1 gang
tja. en viktig agjørelse ble forsinket. Hindringen var at personen aldri følte seg klar til dette. Det var også et håp om at situasjonen kom til å bli endret. Depresjonen og vantroheten slo rot. Ambisjonene skal endelig bli erstatte med smarte beslutninger. Overfladiskhet vil ikke gi løsninger. Det finnes et mørke i nærheten. Man forventer at noen skal skygge banen. Det som må skje er at man må innse at man må dele rommet med andre.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jul 2009 15:13
- 15
- Kjønn (valgfri): all woman
Kimbara skrev:Ok, du har bestemt deg for at det spøker. Jeg vil råde deg til å begynne å spare til en husrens snarest mulig.
Det er vel ingen som opplever ting som det der som bestemmer seg for at det skal spøke!
Vet ikke om du har opplevd å bo i et hjemsøkt hus jeg!?
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
siden jeg ser litt lenger ned i tråden så kan man vel si at de fleste natuligeforklainger er utelukket.Darkfairy skrev:Jeg har begynt å oppleve litt av hvert i leiligheten der jeg bor. Kontakter er plutselig ute av støpslene, hører noen låser seg inn i leiligheten, går inn i gangen, men det er ingen der. Tven slår seg plutselig av mange ganger etter hverandre :mozilla_surprised:
Huseieren her jeg leier ble funnet død for noen dager siden. Og etter dette har vi hørt fotskritt oppe, ute og at noen står å tapper i vasken oppe Men det er jo ingen der! begynner å bli veldig utrivelig egentlig..
Noen som vet hva som kan være årsaken til dette, setter jeg stor pris på svar
Det første som slo meg er restenergier.
Siden jeg ser lenger ned i tråden så kan vel vel si at huseieren din døde hjemme.
Enten så kan denne huseieren ret og slett ikke forstått at han er død og må ha en liten forklaring på det.
Det er der det som Ast sier om komunikasjon kommer inn.
Det kan også være mye energier som henger i gjen som har aktive perioder før de rett og slett slutter av seg selv.
Jeg tror nok at det er plagsomt for deg men jeg tror nok at det vil gå over med tiden.
Antall ord: 238
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Jeg ser det er litt lenge siden du la inn dette innlegget.
Jeg forstaar du er frustrert over og ikke bli tatt helt paa alvor. Du sier jo lydene er tydlige. Det er stor forskjell paa skritt og knirking aa settinger i huset aa saant, jeg er enig med deg der.
Det du sier er klassiske gjenganger historier.
Eieren er dod.
Han blir her i vaar verden en god stund for han forsvinner. Dette er veldig vanlig att folk sier, og etter att familiemedlemmer er gaat bort.
(Beklager dette tastaturet). Att stopsel blir dratt ut har jeg faat servert for også. Tilsvarende att lys blir slaat av, og dorer laast. Allt peker mot noen som vil ta vare paa hus og folk og beskytte. Om man da tror paa aander som kan paavirke det fysiske.
Veldig vanligt er det du sier. Saa selv om du tror dette er den gamle eieren, saa er vel konklusjonen for deg da, att du har en som hjelper aa se etter huset.
Bra med litt ekstra hjelp ?
Jeg forstaar du er frustrert over og ikke bli tatt helt paa alvor. Du sier jo lydene er tydlige. Det er stor forskjell paa skritt og knirking aa settinger i huset aa saant, jeg er enig med deg der.
Det du sier er klassiske gjenganger historier.
Eieren er dod.
Han blir her i vaar verden en god stund for han forsvinner. Dette er veldig vanlig att folk sier, og etter att familiemedlemmer er gaat bort.
(Beklager dette tastaturet). Att stopsel blir dratt ut har jeg faat servert for også. Tilsvarende att lys blir slaat av, og dorer laast. Allt peker mot noen som vil ta vare paa hus og folk og beskytte. Om man da tror paa aander som kan paavirke det fysiske.
Veldig vanligt er det du sier. Saa selv om du tror dette er den gamle eieren, saa er vel konklusjonen for deg da, att du har en som hjelper aa se etter huset.
Bra med litt ekstra hjelp ?
Antall ord: 173
Hide post links |