Kimbara skrev:runehera skrev:
dette er Guds reine ord, ikkje mine egne ord. det er viktig å skilla i denne sammenheng.
i menneskelige auger er det kanskje frekt, men i Guds auger er det sannhet. eksempel: visst ein som heiter Knut, som du ikkje kjenner, veit noko som ikkje du veit. f.eks. at det kjem ein luring på besøk til deg for å drepa deg om noko få min...er det då frekt av Knut å bryta seg inn i huset heilt uten vidare og gi deg beskjed?!
Du kan ikke sammenlikne det slik. For det første ville ikke den personen som skulle advare meg mot en drapsmann forsøkt å frelse meg, og for det andre dreier troen din seg om nettopp TRO. Du tar utgangspunkt i at de tankene du er proppet med, og det levesettet du så lydig følger, er det eneste riktige, og prøver å få bedre samvittighet eller innpass i hos din gud ved å "frelse folk". Hvorfor ikke bare tro i fred?
det hjerta er fullt av, det taler munnen. i og med at hjerta mitt er fylt med Guds Ord i Den Hellige Ånd kjem det Guds Ord ut, likesom at det kjem boss ut av ein som er fylt med søppel. og Guds Ord er sannhet taler Guds Ord om. det er bevist for dei troande, for bibelen seier at ingen kan sjå eller komma inn i Guds rike uten å bli født på ny - av Den Hellige Ånd. og Guds Ord taler om at dei som kjem til Han får bevis, så konklusjonen ligger ikkje i kva ein ser eller ikkje ser, men kva ein vil eller ikkje vil. f.eks. vil Odd ha noko med Gud å gjera åpenbarer Gud seg for Han - slik at personen får bevis, men visst Odd ikkje vil ha noko med Gud å gjera skjer det motsatte. ringer det ei bjelle?!
Ja, det ringer en bjelle, og det burde det gjøre for deg også. Det du sier her er at man må tro på Gud for at Gud skal bevise sin tilstedeværelse. Dette sier meg at det "beviset" kun er noe man lager seg selv for å backe opp sin tro. Ergo er det psykologisk.
Man tolker ting som tegn fra Gud, man tror drømmer kan inneholde Guds ord, man tror kanskje forskjellige følelser av lykke, kjærlighet eller velvære kan være bevis på Gud. Dette er ting alle andre også opplever og føler uten å tolke det til å være Gud.
og livene til dei frelste vitner til dei ufrelste om at Gud finst, for visst du noko gong har sett ein ufrelst bli frelst er ikkje dette av han sjøl men Guds kraft. det kan gjerne bortforklares på falsk måte visst ein absolutt ikkje vil ha med Gud å gjera, men ikkje visst ein vil ha med Han å gjera. dei sanne troande si oppgåve - som er ein Gudgitt vilje - er å gi folk muligheten til å venda om og ta imot. dei som vil vil, dei som ikkje vil vil ikkje. men då har dei iallefall fått muligheten!
og kan dermed ikkje klaga visst dei sitter med skjegget i postkassen før eller seinare.
Og hvem har sagt at dette er de kristnes oppgave? Gud selv? Åpenbarte han seg for deg og sa dette direkte til deg?
"religiøse skrifter" kan tolkes på mange mulige måter ja, men er "død tolka" på menneskelig vis, men "Gud tolka" på overnaturlig vis.
For noe tull. Alt er tolket av mennesker på en menneskelig måte.
1. visste du at frelse er det samme som å hjelpe?
her blir svaret altså ja. menneskelig tru er å meina noko men ikkje vera heilt sikker e.l. bibelsk (guddommelig) tru er full visshet om ting ein ikkje ser. kva er full visshet?! svaret ligger i sjølve ordet!
nope, grunnen til at eg forteller om Gud er fordi at eg kan ikkje la vera og fortella om annet enn eg har sett og hørt.
altså, det er ein drivkraft i meg til dette, ein lyst i meg til dette. eksempel: du er skamsulten, du har lyst på pizza, du kjøper ein pizza. samme lyst er det også i denne sammenheng. trua er delbar
men eg tvinger ingen til omvendelse! det er forskjell på å gi folk ein mulighet og tvinga folk.
2. dette beviset begynte faktisk allerede frå skapelsen av Adam og Eva. dei hadde kontakt med Gud, men mista kontakten. så igjenoppretta Gud kontakten gjennom Jesus - og då Jesus for opp til himmelen kunne Han senda Den Hellige Ånd - Jesu Ånd. Han ga løftet til disiplane om Ånden mens Han endo var på jorda, sidan har Ordet som er ånd og liv spredd seg....
konklusjon: det begynte med Gud, ikkje med mennesker...altså ikkje noko sjøllagt greier!
3. til og med satan skaper seg om som ein lysets engel eller som Gud. satan bruker også Guds Ord til sin egen fordel, som då han f.eks. brukte Guds Ord mot Jesus i ødemarken. Jesus vant over satan ved at Han brukte Guds Ord tilbake då Han sa "Og atter står det skrevet...". tar ein ikkje heile Skriften med blir ein lett eit bytte for satan og blir ført vill. Jesus sa til dei religiøse at dei farer vill fordi dei ikkje kjenner * skriftene og * kraften. begge deler er nødvendig!
4. Jesus sjøl sa "Gå ut i all verden og forkynn evangeliet......osv." "den som tror og blir døpt skal bli frelst. den som ikke tror er allerede dømt....". Gud selv, ja. Ja, Gud har åpenbart seg for meg gjennom Den Hellige Ånd som er Jesu Ånd. Gud er Ånd og ikkje kjøtt og blod slik som mennesker er. så eg og Gud kommuniserer med kvarandre på det åndelige plan. Han er i meg, eg er i Han. "Den som kjenner meg hører min røst.", "Jeg kjenner mine og mine kjenner meg." har Han sagt. altså, eg har kontakt med Gud gjennom Hans Ånd men også Hans Ord (bibelen). for desse to er ett, likesom øyra henger fast i ansiktet og ansiktet henger fast i øyra. bokstavelig talt!
5. nope, for Gud lyger ikkje i Sitt Ord om at Talsmannen (Den Hellige Ånd) skal læra oss alt og minna oss om alt som Jesus har sagt.
det er jo dette eg opplever kvar dag likesom andre sanne troande.
eg har ingen hensikt å sitta her og lyga til deg!