Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBesøk.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Bakken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Aug 2008 01:19
16
Kjønn (valgfri): Mann ja
Lokalisering: I Bamble ett sted
Blitt takket: 8 ganger

Besøk.

Innlegg av Bakken »

Natt til Mandag døde beste kameraten min. Samme natta så hadde jeg besøk av han (drøm eller åndlig) Der han sa "Beklager att jeg må gjøre det som jeg skal gjøre nå men jeg orker desverre ikke mer" Faren hans fant han i senga etter at han skjøt seg selv. Kan dette være en sanndrøm eller har jeg hatt åndlig besøk av han? Sjokkert og trist er jeg uansett :cry:
Antall ord: 78
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Besøk.

Innlegg av Astarte »

Dette var trist å høre. For meg kan det høres ut som om han tok et farvel med deg. Muligens kunne han sanse at du var åpen for å ta imot beskjeden hans. Trøst deg med at han uansett sikkert har det bedre nå, og at han har fred.

Jeg føler med dere alle i sorgen, og ønsker dere alt godt i den prossessen dere må gjennom nå.

Blessed
Antall ord: 71
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

Innlegg av Bate »

Sønn min hengte seg i oktober i fjor. Han skrev sms og sa : "takk for meg, det kommer kanskje til å skje noe i natt".. Og det gjorde det. Utpå dagen etterpå skjønte jeg han var hos meg og inspirerte meg til å skrive en sms til hans kone.
Antall ord: 49
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bakken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Aug 2008 01:19
16
Kjønn (valgfri): Mann ja
Lokalisering: I Bamble ett sted
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Bakken »

Det må ha vært hardt for deg å få den meldinga :mozilla_cry: Beklager så mye:(
Antall ord: 14
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Bakken skrev:Natt til Mandag døde beste kameraten min. Samme natta så hadde jeg besøk av han (drøm eller åndlig) Der han sa "Beklager att jeg må gjøre det som jeg skal gjøre nå men jeg orker desverre ikke mer" Faren hans fant han i senga etter at han skjøt seg selv. Kan dette være en sanndrøm eller har jeg hatt åndlig besøk av han? Sjokkert og trist er jeg uansett :cry:
Jeg tror at han kom for å ta farvell ja.
Jeg tror det er sånn at de helst kommer når vi sover, fordi at vi da teknisk sett befinner oss nærmest dems "dimensjon", og er lettere å nå igjennom til oss.
Antall ord: 122
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Starchild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:55
18
Kjønn (valgfri): Kanin
Lokalisering: Orkdal
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Starchild »

Personlig tror jeg han kom for å ta farvel med deg, jeg også.

Og som Astarte sa, om det er til noen trøst så tror jeg virkelig han er på et bedre sted nå.
(Samme går til Bate.)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mr.Hyde
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jul 2009 15:01
15
Kjønn (valgfri): Ukjent
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Mr.Hyde »

På samme måte, så ser jeg faren min "gå igjen" en sjelden gang iblandt. Det var, 9, 10 år siden? jeg husker faktisk ikke eksakt hvor lenge det var siden han døde. kanskje ikke altfor relevant men anyhow; De gangene jeg har sett han i full person så har han vinket til meg eller smilt. Jeg anser dette på samme linje, akkurat som at de tar "farvel" så kommer de tilbake for å sjekke at du har det bra. Jeg har mistet flere andre familiemedlemmer, men jeg tror nok at dette kan ha noe med å gjøre at det var jeg som fant ham rett etter slaget. Jeg er lei meg for høre om situasjonene deres, ting som dette burde ikke skje.
Antall ord: 124
We do not live until we stop being afraid.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links