Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Dikemark eller Lier?!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2007 23:53
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
Dikemark eller Lier?!
Hei!
Noen som gira på et besøk til Dikemark eller Lier?
Det er ingen av mine venner som er særlig gira på å dra dit( kan må skjønne hvorfor ??) Og alene drar jeg ikke! Hehe:)
Det er ingen av mine venner som er særlig gira på å dra dit( kan må skjønne hvorfor ??) Og alene drar jeg ikke! Hehe:)
Antall ord: 37
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Re: Dikemark eller Lier?!
REGLENE skrev:Merk : Vær forsiktig med å legge ut personlig informasjon om deg selv og andre, dette omhandler også omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
ADMIN.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jun 2009 15:54
- 15
- Kjønn (valgfri): mann
vært driiit tøft å vært der da:P, men kor i norge ligger lier?:P, er ikke så geografisk kjent xD,linalex skrev:Hei!
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Hva er straffen for å dra dit?
Er det bare en bot eller er det strengere straff?
Ps: hvorfor vil dere dra til de stedene som er ulovlige når det er så mange bra lovlige steder å dra til?
Er det bare en bot eller er det strengere straff?
Ps: hvorfor vil dere dra til de stedene som er ulovlige når det er så mange bra lovlige steder å dra til?
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:18
- 16
- Blitt takket: 2 ganger
Tror politiet har viktigere ting å bekymre seg over.
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
begge stedene er det ulovlig (1)
det er ikke bare bare og ta seg frem(2)
tenk på di somfaktissk er inlakt der(3)
straff? ikke nok eter min mening la di vere i fred!
så sant du ikke vet når og hvordan det er mulig enlklest og dra inn
dike mark er også vanskligere eter min mening konra hvor du skal gå og vakt hold
dike mark er også vanskligere eter min mening konra hvor du skal gå og vakt hold
Antall ord: 67
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
Tviler jeg på.answers skrev:Tror politiet har viktigere ting å bekymre seg over.
Det de bruker tiden sin på er å få inn penger enklest mulig.
Men at politiet ikke kommer til å komme tror jeg på, de trives jo tross alt bedre i bilene sine.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2007 23:53
- 16
- Lokalisering: oslo
jan_m skrev:begge stedene er det ulovlig (1)
Haha! Innlagt? Lier ble stengt i 1986 og Dikemark i 1996...De som ennå er igjen er nok de som aldri fikk se sola igjen , dessverre
Antall ord: 96
Hide post links |
Er noe aktivitet igjen i de nederste bygga.
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Ånder/energier er jo overalt da, så jeg har liksom aldri skjønt hvorfor folk alltid må dra til de stedene for å få kontakt, eller bli skremt.
Kanskje den nyeste ekstremsporten?
Afterski
Afterbeach
AfterDikemark?
Det blir vel et teit uttrykk av det og..
Kanskje den nyeste ekstremsporten?
Afterski
Afterbeach
AfterDikemark?
Det blir vel et teit uttrykk av det og..
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2009 22:18
- 15
Det er ikke lov og ta seg inn på lier etter det jeg har hørt. Men noen særlig streng straff
er det ikke. Selv om det er andres eiendom så er det ikke innbrudd ved de fleste tilfellene på lier.
Innbrudd er betegnelsen og skaffe seg uberettiget adgang til et sted (Hus, Bil, Jernbanevogn, båt m.v) uten eiers tillatelse, ved derfor og beskadige en gjenstand (mest praktisk, dirke opp en lås, knuse et vindu o.l) I Norge er dette brudd på straffeloven § 147. Innbrudd foreligger også ved bruk av falsk nøkkel, eller rett nøkkel som er fravendt eieren. Dersom inngangen har skjedd igjennom et åpent vindu, ulåst dør, hull i veggen er det ikke innbrudd. Men dette vil kunne straffes av mindre alvorlige straffebud, som eksempel straffeloven § 395.
Folk har jo allerede brutt ned dører og vinduer der, så hvis en finner seg et åpent vindu eller en åpen dør, så er det ikke innbrudd
Dr. Richard Benjamin Wannacut
er det ikke. Selv om det er andres eiendom så er det ikke innbrudd ved de fleste tilfellene på lier.
Innbrudd er betegnelsen og skaffe seg uberettiget adgang til et sted (Hus, Bil, Jernbanevogn, båt m.v) uten eiers tillatelse, ved derfor og beskadige en gjenstand (mest praktisk, dirke opp en lås, knuse et vindu o.l) I Norge er dette brudd på straffeloven § 147. Innbrudd foreligger også ved bruk av falsk nøkkel, eller rett nøkkel som er fravendt eieren. Dersom inngangen har skjedd igjennom et åpent vindu, ulåst dør, hull i veggen er det ikke innbrudd. Men dette vil kunne straffes av mindre alvorlige straffebud, som eksempel straffeloven § 395.
Folk har jo allerede brutt ned dører og vinduer der, så hvis en finner seg et åpent vindu eller en åpen dør, så er det ikke innbrudd
Dr. Richard Benjamin Wannacut
Antall ord: 171
Er det en ting jeg ikke er redd for så er det at verden går under i morgen. For husk, i Australia feks, er det jo allerede morgen.....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 18:12
- 16
- Lokalisering: Sandefjord
Har mange venner som har vært på Lier og tussla rundt der inne.Er noen som merker noe,men det pga at noen er mer følsome for energier/ånder.Jeg tror at mange innbiller seg at de hører lyder og ser ting der inne pga at de er innstilt på å være redde.Er nok masse negativ energi,men det er det vel på de fleste mental sykehusene.At folk ikke får fred etter et slikt opphold er vel heller ikke rart.Vært kult å bare vært utenfor og kjent på stemminga og energiene.Jeg merker sånt fort..
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2005 16:45
- 19
- Lokalisering: somewhere over the rainbow
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 11 ganger
har vært på llier, gikk på ungdomskolen der.. er litt creepy, vært i alle byggene.. merket ingenting, var bare redd..
men det som var litt spennende at i den ene bygningen i kjelleren virket lyset i det ene rommet?? er ikke strømmen der stengt? og virket ikke noen andre steder... også lå det en del journaler der, og var mellom 100-150 stk som døde samme år med jevnt mellomrom? merkelig..
men det jeg ble mest fasinert over var at i enden av kjelleren (er en lang gang) er det en dør som var spikret med planker, han ene som var med tok bort de plankene, og da kom det fram en dør som var boltret igjen.. på døren var det et lite vindu, kikket igjennom og da så jeg en stein trapp som svingte seg nedover... hvorfor er den boltret igjen, og hva er det der nede??? hmm.. veldig gøy å spekulere i det.. hehe
men det som var litt spennende at i den ene bygningen i kjelleren virket lyset i det ene rommet?? er ikke strømmen der stengt? og virket ikke noen andre steder... også lå det en del journaler der, og var mellom 100-150 stk som døde samme år med jevnt mellomrom? merkelig..
men det jeg ble mest fasinert over var at i enden av kjelleren (er en lang gang) er det en dør som var spikret med planker, han ene som var med tok bort de plankene, og da kom det fram en dør som var boltret igjen.. på døren var det et lite vindu, kikket igjennom og da så jeg en stein trapp som svingte seg nedover... hvorfor er den boltret igjen, og hva er det der nede??? hmm.. veldig gøy å spekulere i det.. hehe
Antall ord: 163
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 27 Jun 2008 21:37
- 16
Er det ikke forbudt å ta seg inn slike steder? Hadde jeg vært på ett slikt sted,så er ikke spøkelser min største frykt, men det å få seg en klekkelig bot.
Antall ord: 33
Hide post links |