Hei.
Dette er mitt første emne på paranormal, så håper det funker!
Vil bare si at dette er helt sant, og jeg hørte det selv!
Var på lier psykiatriske i vinter (Den Nedlagte delen). Jeg og en venn av meg var i kjelleren i det øverste bygget på jakt etter det paranormale ved 11-12 tiden om kvelden. Plutselig hørte jeg skritt, hørtes ut som om det var høyhælte sko som gikk fort og kom nærmere og nærmere. Jeg løp ut så fort jeg kunne, ettersom jeg var sikker på at nå var lier politiet ute på jakt etter annet en smultringer. Men ute så var det kun våre fotspor som syntes i snøen, ingen andre rundt hele huset (vi sjekket). Da vi så snek oss inn igjen var det ikke en kjeft der, vi gikk over hele huset men fant ingen ting. Før vi reiste hjem igjen ved 2-3 tiden om natten sjekket vi rundt huset igjen med lykt på jakt etter fotspor uten hell.
Men jeg mener og huske at jeg har funnet noen hvite sko med høye hæler inne i et av de andre byggene , disse var merket med "Buskerud Sentral Sykehus Avd Lier" Eller noe sånt.
Hva hørte vi?? Er det noen som har svar?? :mozilla_smile:
Mvh
Dr. Richard Benjamin Wannacut
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skritt På Lier, Hva var det vi hørte???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2009 22:18
- 15
- Blitt takket: 1 gang
Skritt På Lier, Hva var det vi hørte???
Antall ord: 234
Er det en ting jeg ikke er redd for så er det at verden går under i morgen. For husk, i Australia feks, er det jo allerede morgen.....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Skritt På Lier, Hva var det vi hørte???
Det kan godt hende det var flere folk der, har hatt erfaringer med at det plutselig sto skap nederst i trappa der vi akkurat hadde gått opp,var noen som skulle ha det litt artig ja.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Jun 2009 00:56
- 15
- Kjønn (valgfri): Hufsitufsen
- Lokalisering: Skauen
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
- Kjønn:
var vel noe energi igjen etter ei dame da vett. eller no lok. skal ikke se bort fra at det var noen som syntes dere "bråka" for mye. og skapte uro. heh'
and then again.
vinden? det er alltid vinden
and then again.
vinden? det er alltid vinden
Antall ord: 41
Barbēlō
I suffered, I learned, I changed.
I suffered, I learned, I changed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Trolig at det var noen andre der ja, men vi så jo ingen fotspor ute i snøen?
Hender det seg at folk camper der?
Hender det seg at folk camper der?
Antall ord: 25
Er det en ting jeg ikke er redd for så er det at verden går under i morgen. For husk, i Australia feks, er det jo allerede morgen.....
Hide post links |
Ja, det har hendt, er visst uteliggere i et av byggene også.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Da er det nok godt mulig det var andre folk vi hørte. Men han som jeg var med dit hørte det ikke med en gang, så han kom ut en god stund etter meg. Han så ingenting inne der, ingen folk.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
OBS:
AdminReglene for paranormal.no skrev:Merk : Vær forsiktig med å legge ut personlig informasjon om deg selv og andre, dette omhandler også omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
dete har skjed før dete meeeen....ikke altid at det er noen flere av oss der inne men det har fåre kommet i kjelleren.... tung tre sko....
Antall ord: 29
di gale har det godt sier noen? JEG HAR DET ENDA BEDRE!!
Hide post links |