Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Fugl flyr på vinduet.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mai 2009 22:54
- 15
- Kjønn (valgfri): Pike.
- Lokalisering: Rogaland
Fugl flyr på vinduet.
Heisann. Det er en fugl som flyr på vinduet mitt flere ganger om dagen på rommet mitt. Det skjer mest om morningene når eg skal stå opp og gå på skolen. Men det skjer noen ganger om dagen også. Idag på rommet mitt før eg skulle gå ned til bussen, så fløy den på vinduet mitt og satte seg på vinduskarmen(ute altså) og bare stirret. Det gjorde den to ganger. Eg har også opplevd at når eg har vært nede i stuen, og på vinduet der har den fløyet ca. to ganger, men ikke på en gang. Det blir jo ganske masse riper på vinduet på rommet mitt også då
Det er jo ganske masse fugler ute her om dagen då, men eg tror dette er et budskap eller en avdød slektning av meg. Men eg er ikke sikker. Det begynte for noen dager siden.
Dette ble litt dårlig forklart
Det er jo ganske masse fugler ute her om dagen då, men eg tror dette er et budskap eller en avdød slektning av meg. Men eg er ikke sikker. Det begynte for noen dager siden.
Antall ord: 159
Godness Gracious!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Fugl flyr på vinduet.
Noe jeg har vanskelig for å forstå er hvorfor en avdød slektning skulle skalle inn i et vindu hele tiden...?
Antall ord: 20
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Jeg har hatt en fugl her som har flydd på vinduet konstant selv
Stakkars liten. Vi har en del planter i vinduet som jeg tror den syntes er interessant, det kan være en eller annen sånn grunn til at de gjør det hos deg også.
Jeg har hørt om flere som nevner dyr som de tror er en avdød slektning som kommer for å si ha det. Så tanken er ikke ny, men skal jeg si hva jeg tror det er personlig så tror jeg det mest sannsynlig bare er en liten pip-pip som ikke vet hva glass er
Stakkars liten. Vi har en del planter i vinduet som jeg tror den syntes er interessant, det kan være en eller annen sånn grunn til at de gjør det hos deg også.
Jeg har hørt om flere som nevner dyr som de tror er en avdød slektning som kommer for å si ha det. Så tanken er ikke ny, men skal jeg si hva jeg tror det er personlig så tror jeg det mest sannsynlig bare er en liten pip-pip som ikke vet hva glass er
Antall ord: 104
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Den har flydd på vinduet sjølv om gardinene er trukket igjen.
Antall ord: 12
Godness Gracious!
Hide post links |
Gardinene er vel på innsiden? Den ser refleksjoner som den tror er fritt luftrom.widding93 skrev:Den har flydd på vinduet sjølv om gardinene er trukket igjen.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Kanskje det, men eg er ikke sikker.
Antall ord: 7
Godness Gracious!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Hva har du på utsiden av vinduet ditt ?
Tenk på hva fuglen kansje ser som refleks i vinduet ? er det et tre, et fuglebrett ( med mat. . ) eller andre ting, også refleks av himmelen, eller åpen plass kan være av interesse for fugler...
Dersom dette er et problem, forsøk å klippe ut en sort figur av en rovfugl, og heng rett innenfor vinduet ( så nært glasset som mulig. )
Da vil gjerne fuglen se denne "rovfuglen" og snu før den kolliderer med vinduet.
Når det gjelder eventuelle avdøde på besøk ; jeg tror ikke de forårsaker at fuglen risikerer å skade seg.
Slike fenomen vil du oppleve på andre måter.
A
Tenk på hva fuglen kansje ser som refleks i vinduet ? er det et tre, et fuglebrett ( med mat. . ) eller andre ting, også refleks av himmelen, eller åpen plass kan være av interesse for fugler...
Dersom dette er et problem, forsøk å klippe ut en sort figur av en rovfugl, og heng rett innenfor vinduet ( så nært glasset som mulig. )
Da vil gjerne fuglen se denne "rovfuglen" og snu før den kolliderer med vinduet.
Når det gjelder eventuelle avdøde på besøk ; jeg tror ikke de forårsaker at fuglen risikerer å skade seg.
Slike fenomen vil du oppleve på andre måter.
A
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 15:02
- 18
- Kjønn (valgfri): kjærring
- Lokalisering: akershus
jeg tror det kan ha noe med avdøde slektninger å gjøre,vi har oxo opplevd rare ting med fugler,t.o.m. i begravelse.
Antall ord: 25
lellan
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Det er ikkje akuratt sånn at fuglen krasjer i vinduet, den kommer med bena først.
Den kan gjøre det flere ganger etter hverandre uten å gå vekk, så den vet nok at det er glass der.
Den kan gjøre det flere ganger etter hverandre uten å gå vekk, så den vet nok at det er glass der.
Antall ord: 38
Godness Gracious!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Dette forteller meg at den forsøker å sette seg på noe den ser en refleksjon av i vinduet.widding93 skrev:Det er ikkje akuratt sånn at fuglen krasjer i vinduet, den kommer med bena først.
Antall ord: 58
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Tror egentlig det stemmer, for eg har nesten ikkje sett den igår, idag har eg ikkje sett det i det hele tatt..
Antall ord: 23
Godness Gracious!
Hide post links |
Akkurat det samme skjedde med meg i lenge over en uke.. Den satte seg på sprossa på vinduet, og hakka,hakka og hakka Jeg blei veldig irritert selv, men til slutt gikk jeg bort også sa jeg høyt "Greit, jeg har sett deg !!!" Noen dager etter på blei han borte men fuglen kommer tilbake, noen ganger.. Ikke like mye nå menwidding93 skrev:Heisann. Det er en fugl som flyr på vinduet mitt flere ganger om dagen på rommet mitt. Det skjer mest om morningene når eg skal stå opp og gå på skolen. Men det skjer noen ganger om dagen også. Idag på rommet mitt før eg skulle gå ned til bussen, så fløy den på vinduet mitt og satte seg på vinduskarmen(ute altså) og bare stirret. Det gjorde den to ganger. Eg har også opplevd at når eg har vært nede i stuen, og på vinduet der har den fløyet ca. to ganger, men ikke på en gang. Det blir jo ganske masse riper på vinduet på rommet mitt også då
Antall ord: 223
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Kanskje litt gammel tråd, men akkurat det samme hendte hos meg også... Bare at her satt den seg mest i stuen, og den kom vel bare noen få ganger på vinduet mitt. Nå er den borte.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Ok. Men fuglen har slutta helt nå, så der var nok tilfeldig.
Antall ord: 12
Godness Gracious!
Hide post links |