til å begynne bæsje ukontrollert...
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
jeg tror *djevelen* befinner seg der nede på lave frekvenser
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det er den andre april idag, Jørgen!Jørgen skrev:Det finnes en frekvens/lyd helt nede i 5-15 hz som kan få folk til å begynne bæsje ukontrollert...![]()
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
At noen lyder kan påvirke en på en slik måte at man driter på seg som en del av et spesiellt reaksjonsmønster (kraftig redsel, for eksempel), tror jeg gjerne, men ikke at man kan påvirke endetarmsmusklene alene!Jørgen skrev:jammen jeg flipper ikke... jeg aner ikke om det er sant. har bare
hørt det en plass...
Mye bass som er skikkelig høyt over en høytaler som takler det, blir
jeg kvalm av. jeg blir fysisk uvel av høy bassrumling.
ikke at jeg tror at en djevel sak kan tilkalles over musikk,
men mennesker generelt blir påvirka av frekvenser, frekvenser
vi ikke engang kan høre.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
det har jeg sett på tv. på "mythbusters" som går på discovery... folka dreit ikke, men de ble kvalm og sånt.Jørgen skrev:Det finnes en frekvens/lyd helt nede i 5-15 hz som kan få folk
til å begynne bæsje ukontrollert...![]()
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
helt enig. Og dette er ikke til å leke med!Pusejenta skrev:Må nok si meg enig her, gitt.Biejjie skrev:Dårlig venn som gir deg sånt, selv om jeg er overbevist om at han overdriver noe enormt.
Hide post links |
Det har vel blitt tatt opp her før at mange lurte på om noen hadde noe sånt de kunne legge ut. Vil du dele med oss?Zoroaster skrev:
Jeg har selv, i mitt hjemmestudio, ved en ren tilfeldighet tatt opp stemmen til en person som ikke var fysisk tilstedeværende.
Oj?.
Hide post links |
Hide post links |
Eeeehhhhhhmmmmmmm.........?!?For å bruke det vanligste eksemplet: Baklengsmaskering er ekte, i visse doser er det enkelt å gjennomføre (gjort selv), men når vi eksempelvis kommer til Led Zeppelin og The Eagles, skal det ikke mye til for å forstå at såpass lange partier som gir mening uansett hvilken vei du hører på dem, ikke er menneskeskapte, og jeg tviler på at musikere som har null kontroll på hva som foregår åndelig rundt seg er klar over det når slikt oppstår (vanligvis, selvfølgelig, det er jo også de som søker til "proffesjonell hjelp").
Hide post links |
Hva mener du? Hvis han overdriver så voldsomt er det vel ikke så farlig? Da går det vel greit å leke med disse innspillingene?Åndevandreren skrev:helt enig. Og dette er ikke til å leke med!Pusejenta skrev:Må nok si meg enig her, gitt.Biejjie skrev:Dårlig venn som gir deg sånt, selv om jeg er overbevist om at han overdriver noe enormt.
Hide post links |