Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkt av Ånder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
robar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mar 2005 15:58
19

Hjemsøkt av Ånder

Innlegg av robar »

Så er det i gang igjen..
Hadde for ett par år siden ett lignende innlegg her. Jeg har altid opplevd slike ting, som er mer skremmende en det er interessant. Jeg vil absolutt ikke oppleve dette men hva skal jeg gjøre.
Etter mange års ro starter det igjen og nå skremmer det livskiten ut av meg.
Jeg hadde en opplevlse for ca 3 år tilbake som ga meg nok guffs. En manns skikkelse som alltid kom bort til sengkanten og kjefta på meg. Dette skjedde hjemme hos kjæresten min i en gate som heter Kaptein Rosens vei i Trondheim. Dette var så slitsomt til tider at jeg rett og slett ikke gadd være der. Det hele toppa seg da denne skikkelsen prøvde ta kveletak på meg og da var det nok.. Jeg skremte også vettet av typen ved siden av som ble så redd at han satt i å hyle med.Jeg ante ingen muffens før jeg fikk vite at huset ligger bygd på ett underjordisk kompleks fra krigen, jeg har ikke undersøkt mer rundt det heller for jeg fikk så voldsomme assosiasjoner til dette og den gamle mannen som "var ute etter meg" at det fikk ligge. Samme opplevelsen hadde jeg i mitt eget hjem på Rosendal hvor jeg og noen kammerater omsider fikk roa ned ting der. Mange detaljer rundt det har jeg men vil ikke ta det nå. Nå bor jeg på ett nytt sted og har bodd her i snart 2 år. Jeg har aldri opplevd noe her. Men nå er det en sinna kar som begynner å rive i meg igjen..faktisk en følese av at han/ det vil inn i kroppen min. Jeg opplevde det senest i går og det er forferdelig!!. Jeg er delvis bevist og vekker meg selv i en blanding av enorm frykt og fraspark i senga..
Ei her inne mente kanskje jeg fikk slike åndelige hengpå klatter som ville befries eller hjelpes..men den typen er ikke jeg..så what to do! Noen som har noen erfaring eller råd taes de imot med takk!
Magnus B
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Hjemsøkt av Ånder

Innlegg av Gjest »

Ifølge rescue Mediums, finnes et ånder som henger seg på deg, og blir med deg hjem, fra bl.annet gravlunder og slikt,(klebeånder) men jeg er nå ikke sikker på om det er det som er tilfelle i ditt tilfelle. synes det høres ut som en hisssig løyntnant som vil ha deg ut av senga jeg....lol.
kanskje det er det oxo. En hissigpropp som vil få latskapen ut av det han tror er soldater, og få dem i tjeneste på flekken. hehehe . Snakker av erfaring ( Jeg er tidligere gardist) og beskrivelsen ligner veldig beskrivelse av en Løyntnant...heheheh. han er nok ikke farlig, men liker selv å tro han er det. Prøv å brøle tilbake ;TRE AV! A.S.A.P!!! så skal du se hva som skjer...lol. da blir det muligens endringer i surprompen. Veenter spent på tilbakemelding! :)
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links