Nå har det gått en stund siden noe spesielt har skjedd innen 6.sans for min del. Jeg har vært for opptatt med alt som har skjedd utenom at jeg ikke har vært særlig åpen.
Nå er dene følelsen av å vente på noe kommet tilbake...Noe kommer til å skje snart...Jeg tror det er noen som prøver å få kontakt med noen gjennom meg.Men hvem?å hvorfor?
Merkelig følelse, hatt den før, å alltid er noe kommet opp til slutt,så blir det rolig igjen...
flere som opplever det slik?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ venter på noe igjen...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2009 01:11
- 15
- Kjønn (valgfri): kvinne,hehe !
- Lokalisering: trønderlag
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: venter på noe igjen...
Jeg har hatt følelsen av å gå og vente på noe lenge nå, men det har faktisk roet seg litt den sisten tiden. Vet ikke hva dette skyldes.
Antall ord: 28
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
- Blitt takket: 1 gang
ludoburgero skrev:Jeg har hatt følelsen av å gå og vente på noe lenge nå, men det har faktisk roet seg litt den sisten tiden. Vet ikke hva dette skyldes.
Har hatt det samme "problemet" selv.. tror det kan skyldes at folk lenge har trodd mer og mer på 2012 men nå begynner panikken i folk å legge seg og flere og flere begynner å inse at ingenting kommer til å skje.
kanskje ikke globalt men mange mennesker kommer til å ta livet av seg og endel kommer sikkert til å skje innen spesielle grupper men jeg tror vi merker at vanlige folk begynner å trekke seg tilbake fra å tro på dette..
Jeg tror/merker også på en merkelig måte at flere har begynt å tro på noe høyere enn seg selv om det er Gud eller annet vet jeg ikke men de har fått igjen troen på noe og er på en bedre vei en de var før.
Dette er ihvertfall hva jeg føler.
Antall ord: 163
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ja, det kan være som du sier Jaywe...
Spesielt hvis den kollektive bevisstheten gjør noe med individenes opplevelse av den!
Tror du er inne på noe. Jeg tror også ting har "roet seg" fordi Obama er president, og foreløpig ser det veldig lyst ut... selv om jeg synes det virker for godt til å være sant.
Hvorfor i all verden skal han bryte med all "tradisjon" som George Bush og co. har arbeidet med?
Det er jo for guds skyld politikk. Samtidig ser jeg at FrP på en foruroligende måte bryter gjennom med den sneversynte populist-politikken sin (egentlig bare billig propaganda).
Skal jeg være ærlig, tror jeg bare det er stille før stormen. Uten at jeg skal måtte dra med noe frykt inni bildet. Tror bare vi skal forberede oss på at ikke omgivelsene akkurat vil bli bedre for oss. Kanskje det må til en stor global katastrofe for at menneskeheten skal innse at de må ta vare på naturen og hverandre? Eller kanskje det allerede er for seint, forresten.
En ny tid vil nok komme snart uansett. Om det blir i 2012 eller tidligere eller seinere, det spiller vel liten rolle... verden trenger fred og kjærlighet ihvertfall. Og mindre stress.
Spesielt hvis den kollektive bevisstheten gjør noe med individenes opplevelse av den!
Tror du er inne på noe. Jeg tror også ting har "roet seg" fordi Obama er president, og foreløpig ser det veldig lyst ut... selv om jeg synes det virker for godt til å være sant.
Hvorfor i all verden skal han bryte med all "tradisjon" som George Bush og co. har arbeidet med?
Det er jo for guds skyld politikk. Samtidig ser jeg at FrP på en foruroligende måte bryter gjennom med den sneversynte populist-politikken sin (egentlig bare billig propaganda).
Skal jeg være ærlig, tror jeg bare det er stille før stormen. Uten at jeg skal måtte dra med noe frykt inni bildet. Tror bare vi skal forberede oss på at ikke omgivelsene akkurat vil bli bedre for oss. Kanskje det må til en stor global katastrofe for at menneskeheten skal innse at de må ta vare på naturen og hverandre? Eller kanskje det allerede er for seint, forresten.
En ny tid vil nok komme snart uansett. Om det blir i 2012 eller tidligere eller seinere, det spiller vel liten rolle... verden trenger fred og kjærlighet ihvertfall. Og mindre stress.
Antall ord: 210
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |