Jeg har et stort problem. Og det er at jeg har en mannlig ånd i huset her, jeg aner ikke hvorfor han er her men han er veldig interessert i meg... Jeg har snakket med mamma om dette og hun sier bare at jeg skal overse han og late som han ikke er her. Mamma ser han ikke så mye, men en kveld hun skulle lese bibelen for meg så hun han veldig godt og han ble sint på henne... På den tiden hadde jeg ikke fortalt henne om han fordi jeg trodde/håpet det bare var min fantasi. Men når jeg ba henne beskrive ham skjønte jeg at det ikke var bare meg.
Han plager meg!!! Men jeg har prøvd å overse han, det liker han ikke! Hvis jeg glemmer han helt, noe jeg faktisk gjør noen ganger så begynner det å skje ting som minner meg på at han er her. Som f.eks at lysestaker blir kastet ikke bare ned fra vinduskarmen men sidelengs også mot meg. I det siste så har jeg lagt alle lysestakene på gulvet sånn at ikke dette skal skje, men når jeg kommer opp trappa så ser jeg at spesielt den ene ligger og ruller fram og tilbake. Og mobilen min begynner plutselig å ta bilder, den er i fin stand, det er ikke noe galt med den. Blir veldig redd siden jeg er redd for lyn, det vet han sikkert.. Det verste er at han noen ganger går han på hunden min også, hunden min er alt for meg og jeg orker ikke at noe skjer med henne. Men hvis jeg bestemmer meg for at han ikke skal knekke meg så begynner uhell å skje med hunden min istedet, og da knekker han meg alikevel.
Dere tror sikkert at det bare er å drive han ut av huset, men nei det går ikke. Jeg prøvde det en gang og alt ble bare mye verre. Og hver gang jeg lukka øynene mine så så jeg ham, jeg klarte aldri å sove! Jeg visste at jeg ikke var alene om det, hunden min og jeg veksler blikk når han er til stede og venninna mi ble redd av å være på rommet mitt. Og når jeg ble sammen med eksen fikk ingen av oss sove på rommet mitt, men når vi la oss et annet sted gikk det helt fint.
Dette hadde blitt et veeeldig langt innlegg hvis jeg skulle fortalt om alle tingene som skjer, dette har jo tross alt foregått en god stund.
Er det noen her som har en liten ide om hva jeg kan gjøre? Jeg orker ikke lenger, jeg orker ikke!!!! Jeg vil bare være i fred.
Jeg vil bare legge til at jeg har snakket med en synsk om dette og han mener jeg bare burde respektere at han er her, så jeg gjør det men nok er nok. Forresten, jeg vil ikke ha useriøse svar.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Han vil ikke dra herfra
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Aug 2008 04:03
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Spikkestad
Han vil ikke dra herfra
Antall ord: 501
Florenthyna
"As above, so below"
"As above, so below"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Re: Han vil ikke dra herfra
Jeg må først si at jeg syns det er fint at du ville dele med oss.
Jeg forstår at det er kjempe slitsomt for deg og jeg kan forstå at ting også skremmer en del når det skjer.
Jeg vet at salvie er er en veldig efektivt virkemiddel, hvit salvie er det beste.. Dette får du kjøpt i alternativbutikker ( vet de har det i noen butikker på nett)
Den brenner du som røkelse.
Havsalt og vann skla også hjelpe. du setter et glass med vann og hvasalt i romme/ ene.
En ting til som jeg kan komme på er rett og slett og kaste det ut.
Da er du veldig bestemt i vilje og stemme.
Si så at det er helt greit for deg at det er der , men så lenge det oppfører seg slik som det gjør får det gå ut fra huse og ikke plage dem som bor der.
Jeg vet også at noe tar og sier fader vår eller et annet værs fra bibelen men det er jo valg firtt.
Jeg forstår at det er kjempe slitsomt for deg og jeg kan forstå at ting også skremmer en del når det skjer.
Jeg vet at salvie er er en veldig efektivt virkemiddel, hvit salvie er det beste.. Dette får du kjøpt i alternativbutikker ( vet de har det i noen butikker på nett)
Den brenner du som røkelse.
Havsalt og vann skla også hjelpe. du setter et glass med vann og hvasalt i romme/ ene.
En ting til som jeg kan komme på er rett og slett og kaste det ut.
Da er du veldig bestemt i vilje og stemme.
Si så at det er helt greit for deg at det er der , men så lenge det oppfører seg slik som det gjør får det gå ut fra huse og ikke plage dem som bor der.
Jeg vet også at noe tar og sier fader vår eller et annet værs fra bibelen men det er jo valg firtt.
Antall ord: 184
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2009 23:19
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Buskerud
Hei og takk for et bra innlegg!
Enig med Heksepusen her.
Vil bare legge til at du bør forsøke å beskytte deg og dine, slik at du ikke føler han har så makt over deg. Det er viktig at du selv føler deg i kontrollen og det er du som bestemmer. Han "lukter" dine svakheter og nyter godt av det.
Utover forslagene til Heksepusen, ville jeg nok ha søkt assistanse for å få bukt med situasjonen. Spesielt med tanke på at dette påvirker deg i stor grad vil jeg anta at du nå begynner å bli temmelig desperat og da er det lettere å ta feil valg. Snakk med seriøse husrensere og få hjelp - det er mitt råd.
I mellomtiden kan du ha godt av å bytte soverom og rett og slett fjerne deg selv fra situasjonen.
Jeg får hvertfall inntrykk av at han ikke følger etter deg?? Du er ikke plaget utenfor huset? Det er primært på ditt soverom og i gangen?
Enig med Heksepusen her.
Vil bare legge til at du bør forsøke å beskytte deg og dine, slik at du ikke føler han har så makt over deg. Det er viktig at du selv føler deg i kontrollen og det er du som bestemmer. Han "lukter" dine svakheter og nyter godt av det.
Utover forslagene til Heksepusen, ville jeg nok ha søkt assistanse for å få bukt med situasjonen. Spesielt med tanke på at dette påvirker deg i stor grad vil jeg anta at du nå begynner å bli temmelig desperat og da er det lettere å ta feil valg. Snakk med seriøse husrensere og få hjelp - det er mitt råd.
I mellomtiden kan du ha godt av å bytte soverom og rett og slett fjerne deg selv fra situasjonen.
Jeg får hvertfall inntrykk av at han ikke følger etter deg?? Du er ikke plaget utenfor huset? Det er primært på ditt soverom og i gangen?
Antall ord: 169
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Des 2006 12:17
- 17
- Kjønn (valgfri): Gørl :D
- Lokalisering: :D
Ta deg en tur og mann deg skikkelig opp, så går du bestemt hjem inn på rommet ditt og sier : Nå skal jeg legge meg, så hvis du har tenkt å bråke så får du gjøre det utenfor!
De leser tanker så ikke tenk oi så redd jeg er nå, vær bestemt .
Hvis ikke dette fungerer få proffesjonell hjelp
De leser tanker så ikke tenk oi så redd jeg er nå, vær bestemt .
Hvis ikke dette fungerer få proffesjonell hjelp
Antall ord: 63
Goes around, comes around.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2008 04:07
- 16
- Lokalisering: Oslo
Han er der nok for en grunn, kansje det er en i din familie eller en som har bodd der før som ønsker og fortelle deg noe.Ellers hadde han ikke dukket opp på denne måten.Florenthyna skrev:Jeg har et stort problem. Og det er at jeg har en mannlig ånd i huset her, jeg aner ikke hvorfor han er her men han er veldig interessert i meg... Jeg har snakket med mamma om dette og hun sier bare at jeg skal overse han og late som han ikke er her. Mamma ser han ikke så mye, men en kveld hun skulle lese bibelen for meg så hun han veldig godt og han ble sint på henne... På den tiden hadde jeg ikke fortalt henne om han fordi jeg trodde/håpet det bare var min fantasi. Men når jeg ba henne beskrive ham skjønte jeg at det ikke var bare meg.
Han plager meg!!! Men jeg har prøvd å overse han, det liker han ikke! Hvis jeg glemmer han helt, noe jeg faktisk gjør noen ganger så begynner det å skje ting som minner meg på at han er her. Som f.eks at lysestaker blir kastet ikke bare ned fra vinduskarmen men sidelengs også mot meg. I det siste så har jeg lagt alle lysestakene på gulvet sånn at ikke dette skal skje, men når jeg kommer opp trappa så ser jeg at spesielt den ene ligger og ruller fram og tilbake. Og mobilen min begynner plutselig å ta bilder, den er i fin stand, det er ikke noe galt med den. Blir veldig redd siden jeg er redd for lyn, det vet han sikkert.. Det verste er at han noen ganger går han på hunden min også, hunden min er alt for meg og jeg orker ikke at noe skjer med henne. Men hvis jeg bestemmer meg for at han ikke skal knekke meg så begynner uhell å skje med hunden min istedet, og da knekker han meg alikevel.
Dere tror sikkert at det bare er å drive han ut av huset, men nei det går ikke. Jeg prøvde det en gang og alt ble bare mye verre. Og hver gang jeg lukka øynene mine så så jeg ham, jeg klarte aldri å sove! Jeg visste at jeg ikke var alene om det, hunden min og jeg veksler blikk når han er til stede og venninna mi ble redd av å være på rommet mitt. Og når jeg ble sammen med eksen fikk ingen av oss sove på rommet mitt, men når vi la oss et annet sted gikk det helt fint.
Dette hadde blitt et veeeldig langt innlegg hvis jeg skulle fortalt om alle tingene som skjer, dette har jo tross alt foregått en god stund.
Er det noen her som har en liten ide om hva jeg kan gjøre? Jeg orker ikke lenger, jeg orker ikke!!!! Jeg vil bare være i fred.
Jeg vil bare legge til at jeg har snakket med en synsk om dette og han mener jeg bare burde respektere at han er her, så jeg gjør det men nok er nok. Forresten, jeg vil ikke ha useriøse svar.
Kansje du burde spørre han hvorfor han er der , hva han ønsker av deg siden han plager deg.
be han om og sende deg en drømm og fortell at du ikke har så lett med og kommunisere med ham.
fortell at han skremmer deg og at du gjerne vil at han skal snakke med deg i en drømm slik at du kan får vite hva han ønsker fortelle deg slik at du kan få tilbake livet ditt. du kan bare sitte i rommet ditt og snakke vanelig ut i rommet i noe av det jeg skrev for han hører deg.
men vær erlig da du snakker fortell at du blir redd av dette og at han skremmer deg.
fortell at jeg lytter gjerne til hva du vil fortelle men siden du ikke kan kanalisere med ham siden han er død så be ham sende deg en drøm og fortelle deg hva han ønsker.
send meg gjerne en epost her på paranormal.no så jeg får høre hva som skjedde, kansje jeg kan hjelpe deg videre altså prøve.
Lys og kjerlighet.
Antall ord: 732
Hide post links |