UFO, Kornsirkler & fenomende "grå"

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2008 03:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Re: de "grå"

Innlegg av Ashtar »

Etter det jeg har fått med meg så er "de grå" de tradisjonelle romvesene med stort hode og lange armer.
Antall ord: 21
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Ashtar skrev:Etter det jeg har fått med meg så er "de grå" de tradisjonelle romvesene med stort hode og lange armer.
"Ashtar" hva? Så det er noen som fortsatt tror på "Ashtar-komandoen"..
Antall ord: 35
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Julianne

Innlegg av Julianne »

Har det slått dere at muligheten for at onde makter har funnet opp "de grå"? Med det mener jeg alt oppstyret om at de er onde osv.. Jeg tror heller på teorien om at det er kabalen og NWO som driver mind control på mennesker om manipulerer frem "de grå". Derimot vanlige søte små E.Ts er vi glade i, fordi de er "slavene" til "de grå" osv osv osv... Jeg blir gal av alle disse teoriene, ingen er troverdige nok for meg. Man bør heller finne ut av det selv!

Hvem andre enn meg er det som har lyst til å håndhilse på en E.T?
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

De grå som du forklarer har vanligvis ikke ansikt, det skjuler sine ansikter i ofrene de har drept.
Det kan f.eks hende at "den" har drept nabokona/mannen. Så vil han ha kroppen og hodet til den nabokona/mannen. Det sies at de går og prøver og drepe folk som vet alt for mye om dem, og at de er i krig mot de grønne (snille). Som en intergalaktisk krig som har vart i mange år, som aldri vil ende. Det sies at det er de grønne som tar med oss og gjør undersøkelser på oss, for og finne ut vår intelligent og eksistens. Men på en annen side så er vi en trussel mot de grå, på lik linje med grønne.

Mange ganger tenker jeg at om USA eller noe sånt har laga Menneske/Romvesen hybrid som skal klare seg igjennom apokalyspene som skal komme i nær fremtid. Den skal være ressistens mot alt som har vært og alt som skal komme! Mot at de får forske på oss, får vi forske på dem. Kanskje vi har Alien DNA som vi plante i en frisk eggcelle og plante det i en dame. Og 9 mnd senere kommer det ut en unge som er så og si helt normal som oss, med bare en helt annen type DNA-Linje. Altså ressistent mot alt!

Mvh. Ketil
Antall ord: 240
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Jan 2009 15:12
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Paranomia »

"De grå" hørtes snille ut, i mine ører..

//Mia.
Antall ord: 10
"Du har retten til å forholde deg taus.
Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."

I'm a member of CSI: Can't stand idiots

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Starchild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:55
18
Kjønn (valgfri): Kanin
Lokalisering: Orkdal
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Starchild »

Hm, veldig interessante teorier!
Hadde jo vært litt kult om noe av det var sant, bare for å få litt action her.

Men hvorfor akkurat USA?
Virker som om de er midpunktet i absolutt alt jo.
Snakker de utenomjordiske engelsk også da, eller? :mozilla_undecided:
Lurer på om de snakker norsk.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Starchild, det går nok hovedsaklig i telepati :)

Grunnen til at det er mye fokus på usa er enkel, det er der mange av de mørke kreftene har samlet seg og derfra de ønsker å styre ting. Makt rett og slett.
Antall ord: 41
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Andromeda
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2008 04:07
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Andromeda »

Svart Sol skrev:at de "grå" er slemme høres ofte.. og de "snille er menneske lignende"..

dette høres ut som en galaktisk rasisme... 8) er dette fordi de "Grå" ser litt mer uvanlig ut eller finnes det noe holdepunkt for å si sånt...

mange her inne sier dette... bare lurer...
Jeg leste en gang i tiden at the Greys har blitt bannlyst fra jorden,dette var aliens som bortførte folk og tok prøver på dem og la igjenn div tracking tools i kroppene på folk samtidig jobbet dem med det man kaller det hemmelige myndigheter aka illuminati.at the greys ga fra seg teknologi som menneske aldri kunne drømt om og di høye makter i verden tok imot denne høyteknologi for og la the greys studere mennesket.
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links