Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Dette bilde ble tatt for ikke så lenge siden... Faktisk noen dager før oppgraderings pakken for WOW TBC. Det var et helt normal bilde helt til en annen venn av meg tagget det som befinner seg i sirkelen på facebook. Hvis noen her på forumet har en forklaring på hva dette er vil jeg gjerne vite det.
For meg ser det absolutt ut ti å være et bilde på innsiden av persiennene. Hvis det hadde vært utenfor hadde persiennene dekket for det, og man hadde ikke sett noe.
Antall ord: 32
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo
Xachox skrev:Dette bilde ble tatt for ikke så lenge siden... Faktisk noen dager før oppgraderings pakken for WOW TBC. Det var et helt normal bilde helt til en annen venn av meg tagget det som befinner seg i sirkelen på facebook. Hvis noen her på forumet har en forklaring på hva dette er vil jeg gjerne vite det.
Ser jo at bildet er fake Har dere klippet ut kaptein sabeltann fra et blad? Hva var motivet for bildet i utgangspunktet? Ser ut som dere sikter på vinduet, pleier dere å ta bildet av vinduer sånn til vanlig?
Antall ord: 39
ikke odelegg jorden. det er langt mellom de gode planetene!
Støtter meg til innlegget over. Dette bildet er garantert arrangert. For det første så er vinkelen på bildet unormalt og for det andre så er det lett og se at dette er Jason Vorhees fra Fredag den 13. filmene.
Jeg er litt usikker på om jeg skal tro på dette, det må jeg innrømme.
Men det KAN jo også være at personen som tok bildet ville få med både kompisen og dataskjermen?
Eller?