Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ folk tror jeg er gal!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
Re: folk tror jeg er gal!
sett for mye på ghostwhisperer nå da.
Antall ord: 7
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2008 16:04
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutte-jente
- Lokalisering: stor elvdal (koppang)
Jonette<3 skrev:sett for mye på ghostwhisperer nå da.
nei, har ikke sett på det mer en en gang dette året nå så..
Antall ord: 24
bare å snakke med meg altså:)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mai 2009 14:25
- 15
- Kjønn (valgfri): kar
- Lokalisering: oslo
Ikke gi opp... det er jo helt klart at "leieboeren" din trenger hjelp.. du har fått en gave. Du kan gjøre no med det. Prøv å få kontakt med et medium gjennom nettet eller telefonen,hvis du føler at du ikke kommer noen vei.
Antall ord: 47
Hide post links |
Kanskje du burde dra og se en therapist eller noe lignene.
Tror at snakke og se ting som ikke er så kan det være shizofreni.(ungdomssløvsinn)
Tror at snakke og se ting som ikke er så kan det være shizofreni.(ungdomssløvsinn)
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
seriøst!!? come an!Free skrev:Kanskje du burde dra og se en therapist eller noe lignene.
da ville omtrent de fleste har den sykdommen da lol
har du sett eller opplevd noe spesilet da??
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Selv om det sannsynligvis ikke er schizofreni så lønner det seg å få undersøkt det så man eventuelt kan utelukke det. Man skal ikke ta for lett på slike mentale prosesser.jente 27 skrev:seriøst!!? come an!Free skrev:Kanskje du burde dra og se en therapist eller noe lignene.
Antall ord: 87
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2009 20:59
- 15
- Kjønn (valgfri): jitte
Kære Christa
Du er ikke gal! Du er nok medlem af det der kaldes d. 3. orden. Når I er inkarneret i det fysiske vil I ofte opleve at blive kontaktet af ånder, hvoraf nogle ønsker jeres hjælp til at gå over. Bed altid andre fra den 3.orden om hjælp(altså de der ikke er i inkarnation), når du skal sende ånder over! Du skal ikke gøre det alene. Jeg oplever at næsten alle der kommer til mig fra den 3. orden, har nogle af de ånder der klæber til sig, som de har forsøgt at sende over, uden hjælp fra åndelig side.
Du er ikke gal! Du er nok medlem af det der kaldes d. 3. orden. Når I er inkarneret i det fysiske vil I ofte opleve at blive kontaktet af ånder, hvoraf nogle ønsker jeres hjælp til at gå over. Bed altid andre fra den 3.orden om hjælp(altså de der ikke er i inkarnation), når du skal sende ånder over! Du skal ikke gøre det alene. Jeg oplever at næsten alle der kommer til mig fra den 3. orden, har nogle af de ånder der klæber til sig, som de har forsøgt at sende over, uden hjælp fra åndelig side.
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Du er ikke gal for da tror jeg mange av oss er gale her inne så det kan du slappe av på.
Når det gjelder kontakt med ånder så kan det foregå på mange måter.
Jeg personelig vil si at jeg tror ikke på dette med onde ånder for alle ånder som sitter igjen her er her for en grunn.
Hadde ånden hver "ond" som du kaller den hadde du nok merket den i resten av huset også vil jeg tro for slike bor og lever på frykt og reddsel.
Men en effektiv metode for å få det vekk kan være:
Be hjelperne dine om at de skla stenge han og alle andre ånder ut av huset, men det kan ta litt tid.
Du kan sette opp såkalte lyssperre også det er da du visuvaliserer deg først en stor lys stråle som går gjennom hele huset så latt du denne lyståreln sende stråler ut i alle kanter i hele hustet. Deretter danner du en ny stråle ut fra hovedstrålen denne strålen bryker du til og beskytte deg og resten av mennsker og dyr som er der.
Når dette er gjort erd et kun hjelper som kan være hos deg og du får et fir sted.
Dette med å beskytte seg mot slikt hjemme er meget viktig for der skal man ha ro og vile.
Når det gjelder kontakt med ånder så kan det foregå på mange måter.
Jeg personelig vil si at jeg tror ikke på dette med onde ånder for alle ånder som sitter igjen her er her for en grunn.
Hadde ånden hver "ond" som du kaller den hadde du nok merket den i resten av huset også vil jeg tro for slike bor og lever på frykt og reddsel.
Men en effektiv metode for å få det vekk kan være:
Be hjelperne dine om at de skla stenge han og alle andre ånder ut av huset, men det kan ta litt tid.
Du kan sette opp såkalte lyssperre også det er da du visuvaliserer deg først en stor lys stråle som går gjennom hele huset så latt du denne lyståreln sende stråler ut i alle kanter i hele hustet. Deretter danner du en ny stråle ut fra hovedstrålen denne strålen bryker du til og beskytte deg og resten av mennsker og dyr som er der.
Når dette er gjort erd et kun hjelper som kan være hos deg og du får et fir sted.
Dette med å beskytte seg mot slikt hjemme er meget viktig for der skal man ha ro og vile.
Antall ord: 237
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
Hun snakker og ser personer som ikke er der? Det er ikke normalt.jente 27 skrev:seriøst!!? come an!Free skrev:Kanskje du burde dra og se en therapist eller noe lignene.
Jeg har aldri snakket eller sett personen som ingen andre ser, ikke i nykter tilstand i såfall.
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2009 22:28
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
det kommer jo ann på om du velger å tro på det eller ikke
Har selv en evne til å "ta over" andres smerte. Fysisk smerte vel og merke. Om noen jeg kjenner er i nærheten, jeg spør om de har vondt på en eksakt plass, og de har det. Det er merkelig. men man er da ikke gal om man klarer noe slikt.
Har selv en evne til å "ta over" andres smerte. Fysisk smerte vel og merke. Om noen jeg kjenner er i nærheten, jeg spør om de har vondt på en eksakt plass, og de har det. Det er merkelig. men man er da ikke gal om man klarer noe slikt.
Antall ord: 64
Hide post links |
Og det kommer forsovit ikke ned til hva jeg velger og "tro", solen finnes hverken jeg tror eller ei, samme med alt annet som finnes. Hvis jeg hopper så kommer jeg til og komme ned igjen, samme hvor mye jeg velger og tro at jeg kan fly.
Har du noe annet en anekdote som bevis?
Og det at du legger merke til at noen du kjenner har vondt et sted beviser bare at du er greier og observere. Folk flest som tilbringer mye tid sammens med en gruppe mennesker legger merke til vaner og egenskaper, det er ikke noe magisk med at du legger merke til at vanen blir forandret.
Har du noe annet en anekdote som bevis?
Og det at du legger merke til at noen du kjenner har vondt et sted beviser bare at du er greier og observere. Folk flest som tilbringer mye tid sammens med en gruppe mennesker legger merke til vaner og egenskaper, det er ikke noe magisk med at du legger merke til at vanen blir forandret.
Antall ord: 110
Hide post links |