Hei. Jeg hadde en merkelig opplevelse her om dagen.
Jeg veit ikke om dette bare er noe jeg innbiller meg...
Jeg var på besøk hos et vennepar av meg i helgen,og lånte rommet til datteren på 2år som var bortreist.
Den første natta gikk helt uten at noe skjedde,men Lørdag kveld skjedde det noe.
Venneparet mitt satt ute på terrassen,mens jeg sto inne i stua og så på Eurovision...
Idet jeg står og ser på tv hører jeg at det går i døra nede.. Jeg følte en eldre dame.
Jeg veit ikke hvorfor dette skjer,men jeg sier til venne paret at jeg tror de har noen i første etg de kansje kan merke...og at dette er en gammel dame jeg tror "patruljerer",og ser til den lille jenta på 2 år som bor i huset. Jeg har også en følelse av at jenta kan merke det bedre enn andre.kansje tilogmed se henne.
Jeg får straks bekreftende tilbakemeldinger på at dette ikke er et ukjent fenomen,at de føler seg beglodd,og at rommet til jenta kan være stedet med mest følelser.
Den første natta delta jeg rommet med en jente jeg kjenner godt,og forteller henne dette igår.
Hun svarer da at den natta vi delte det rommet,hadde hun stått opp for å gå på do.
Når hun kom tilbake var lyset på rommet,var lyset blitt skrudd på,mens jeg fortsatt lå i dyp søvn.
Jeg tror(!) at det lyset blei skrudd på av denne damen,når hun så at jenta ikke var der og skrudde rett og slett på lyset for på leite etter henne...
jeg føler også at jeg kan beskrive dama,og jeg føler at jeg så alderen hennes...jeg fikk et nummer
Dette kan,sikkert med stor sannsynlighet,være noe jeg innbiller meg.
Jeg har tidligere hatt anelser i forkant..
Kan klarsynthet være noe som vokser med alderens trygghet?...
Jeg er også en veldig følsom kar,som på godt og vondt,føler andre mennesker...noen ganger så sterkt at jeg må forlate stedet eller personen hvis det ikke føles godt..
Tilbakemeldinger ønskes...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Opplevelse
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mai 2009 14:25
- 15
- Kjønn (valgfri): kar
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Re: Opplevelse
Dette med klarsynthet er nok ikke noe som blir sterkere med alderen, det er noe som vokser etterhvert som du blir trygg på deg selv og tør å se det som kommer:)
Jeg har veldig troen på at det du opplevde var reelt. Det viktige er at 2- åringen ikke er redd for rommet sitt. Så lenge hun ikke er det så er det ingenting i veien med at det tusler en eldre dame rundt der med grått hår i en knute i nakken og giktplagede hender:)
Blir hun derimot redd så kan det lønne seg å gjøre en husrens, men det er jo noe foreldrene fort merker:)
Jeg har veldig troen på at det du opplevde var reelt. Det viktige er at 2- åringen ikke er redd for rommet sitt. Så lenge hun ikke er det så er det ingenting i veien med at det tusler en eldre dame rundt der med grått hår i en knute i nakken og giktplagede hender:)
Blir hun derimot redd så kan det lønne seg å gjøre en husrens, men det er jo noe foreldrene fort merker:)
Antall ord: 111
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |