Healing og annen alternativ medisinDeltok på healing - erfaringer?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Pink_heaven

Deltok på healing - erfaringer?

Innlegg av Pink_heaven »

Var på alternativmesse i går med ei venninne, og vi deltok på gruppehealing.
Vi skulle heales særlig for det psykiske (selvfølelse osv.), og jeg tenkte at det er virkelig noe jeg trenger, ettersom jeg til tider er ganske så deprimert og selvtilliten er på bunn til de fleste tider.

Følte meg svært så lettet når jeg forlot rommet og i noen timer etterpå, men i dag føler jeg meg bare helt vanlig. Vi fikk vite av han som ledet healingen at dette kom til å ta tid, og man ikke kom til å merke noen kjempestore forandringer med én gang. Er det noen her som har erfaringer med noe liknende? Hvor lang tid gikk det før dere merket forandringer?:)

Har veldig stor tro på at dette skal funke, så er veldig spent:)
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1435 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Re: Deltok på healing - erfaringer?

Innlegg av Asbjørn »

Alt avhengig av hva som skjer med healingen, hvilken metode som brukes, så kan det variere med tid.

Noen ganger begynner det i det små, og øker på , omtrent som et snøras, andre ganger er det mer "moderat" økning fra null og oppover,
men det er nok en prosess som har startet både fysisk og mentalt.

Akkurat som det tar tid å bygge et hus, tar det tid å endre et fastgrodd mønster....

A
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links