Dette var en utrolig skummel hendelse som skjedde i går
Igår var jeg veninnen min Emilie Vi gikk en liten tur i skogen, vi dreiv og snakka litt om ting og tang ikke noe serlig viktig
Emilie blei plutselig helt stiv og glodde rett inn i skogen , jeg la ikke merke til noe fordi jeg babla om alt mulig rart jeg spurte om en stund hva det var hun glodde så fælt på..
Da sa Emilie "Det var en helt hvit skikkelse der ! Som lyste opp på en måte.. og skikkelsen vinket som om vi ville at den skulle komme til den.. " Begge lurte jo skikkelig på hva dette var men vi tenkte ikke noe mere på det.. Men etter litt så Emilie skikkelsen igjen .. Denne ganger litt lengre unna .. Da pakket vi sakene våre fort og gikk etter skikkelsen..
Emilie sa at hun så skikkelsen litt lengre vekk enda en gang og slik fortsatte det , Når hun ikke så skikkelsen lengre sa hun at det var en stemme i hodet hennes som på en måte "fortalte" hun hvor vi skulle gå, og til slutt havnet vi ved en ganske så stor dam, og der stod vi og plutselig slo det meg "Rimella" det er förhesten vår...
Begge to blei ganske nærvøse når det bare falt inn i hodet !
Så begynte Emilie og si "drypp,drypp,drypp !" Det er noe som renner.. Så sa jeg kjempe høyt uten og tenke over det "BLOD" !
"Rimella blør ! vi må opp i stallen ! " vi løp allt vi klarte opp til stallen og på veien opp fikk begge vondt i magen og beinet..
Da vi kom til Rimella kunne man se at Rimella hadde blitt sparka i magen Var det grunnen til at vi hadde hatt så vondt i magen.. ? Men hva med det at vi hadde så vondt i beinet da.. ? Jo da ! når Rimella begynte og gå haltet hun ganske så kraftig.. Shitt falt inn i hodet ! Og det med blodet var også riktig, Rimella blødde i ansiktet.. !
Hva tror dere om det.. ?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Merklig skikkelse fortalte oss om skade..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kodal
Re: Merklig skikkelse fortalte oss om skade..
Først av alt, litt mer saklig skriving hadde gjort faktoren av å ta det hele seriøst litt høyere.
Men det kan jo tenkes at denne venninen din har en skytsengel/hjelper som ville varsle om fare?
Det høres veldig sterkt ut det dere opplevde, og hvis dette er sant burde din vennine prøve å utvikle seg litt, for en slik gave er det nok mange som ville hatt, øyne fare og skade så man kan gjøre noe med det.
Men det kan jo tenkes at denne venninen din har en skytsengel/hjelper som ville varsle om fare?
Det høres veldig sterkt ut det dere opplevde, og hvis dette er sant burde din vennine prøve å utvikle seg litt, for en slik gave er det nok mange som ville hatt, øyne fare og skade så man kan gjøre noe med det.
Antall ord: 83
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Okæii Takk for at du tok deg tid til og svare megvidarjak skrev:Først av alt, litt mer saklig skriving hadde gjort faktoren av å ta det hele seriøst litt høyere.
Jeg er ikke så veldig flink til og skrive så bra, men det får nesten bare være
Det er helt sant altså :) Igjen Takk
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2009 20:02
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ja, det kan du lure på!
Huff, for en summelf hendelse. Tror fullt og helt på deg ! Har opplevd lignende ting, hvis du skjønner?
Antall ord: 19
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Personanngrep og innlegg vedr. dette er slettet.
Husk normal folkeskikk!
Mod.
Kommentarer til dette kan tas på PM, ikke i denne tråden.
Husk normal folkeskikk!
Mod.
Kommentarer til dette kan tas på PM, ikke i denne tråden.
Antall ord: 23
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |