Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDyrekommunikasjon mangler her inne:)

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Mirell
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Okt 2008 14:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Dyrekommunikasjon mangler her inne:)

Innlegg av Mirell »

Nå ble jeg fristet til å legge ut et bilde av småen min hehe!
Antall ord: 14
«En nasjons storhet og moralske fremskritt kan måles etter hvordan dyrene behandles» Gandhi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Image

Teodor, 5 år :)
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nori
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2007 16:52
17

Innlegg av Nori »

Hei. :mozilla_smile:

Jeg er nå en gang registrert her inne, men det er sjelden jeg skriver egentlig. Men dette med dyrekommunikasjon synes jeg er veldig spennende. Det kunne jeg tenke meg å gjøre med pusen min, for jeg kunne tenke meg å vite om den har det bra, og hva jeg evt kan gjøre så den får det bedre.

Kunne også tenke meg å lære mer om dyretolking selv. Nå har jeg etter hvert utviklet mitt klarsyn mer og mer, men jeg føler likevel det er vanskelig å snakke med min egen katt, da jeg kjenner den på min måte, og ikke helt greier å skille mellom det som kommer til meg når jeg tar kontakt, og det jeg selv evt måtte tillegge "samtalen" siden jeg kjenner katten på min måte.

Kjekt å lese om at dette temaet er interessant i alle fall. Liker tråder som dette! :mozilla_smile:
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Takk for at du deler, dette er kjempespennende å lese om mayamim.
Det er utrolig å lese hva du har klart å få til og hva disse dyrene har fortalt deg :)

Kan du fortelle noen enkle teknikker man kan bruke for å trene opp dette litt?
Antall ord: 42
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Grevlingen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Apr 2009 22:03
15

Innlegg av Grevlingen »

Mayamin: Jeg har sendt deg en PM:).
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links