Healing og annen alternativ medisinKort om blomstermeddesin og dens bruk.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Atheos

Re: Kort om blomstermeddesin og dens bruk.

Innlegg av Atheos »

Eaglespirit skrev:Bare til opplysning så er det en av verdens fineste conag på disse og ikke vann, for at det skal være konservert.
Ja da er jeg overbevist.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Black Eyed Susan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2009 13:34
15

Innlegg av Black Eyed Susan »

Syns det er flott at vi er forskjellige, det gjør verden spennende. Jeg gjør stadig ting jeg ikke kunne forestilt meg bare timer i forkant, og det er sånn jeg opplever at livet gir etterhvert som man går.

Jeg har brukt blomstermedisin mange ganger. Jeg har funnet god støtte ved hjelp av forskjellige typer tilpasset livssituasjonen jeg har stått i. Det er ikke sånn at de gjør "jobben", men de kan påvirke hvordan jeg mestrer det jeg skal igjennom på en god, og mindre forvirrende måte.

Så, man skal aldri si aldri...
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alvemåne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2009 14:00
15

Innlegg av alvemåne »

Ser hva dere har skrevet her om blomstermedisin. Jeg må si meg enig at hvis man først føler man har lyst å prøve dette er det lurt å finne en som er terapeut som har tatt kurs/utdannelse i dette for å få riktig remedier, riktig blanding samt styrke. Slik at man får mest resultat ;)
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg er enig der Alvemåne.
Blomster medesine handel jo i bunn og grunn bare om at man ved å ta middelet også hjelper hjerne til og slå over noen bryter slik at man jobber ubevist og bevist med det hele tiden.

Men oppsøk alltid behandler og går du på andre meddesier så råfører man seg med legen.
Antall ord: 61
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links