Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
ludoburgero skrev:Realiser planene dine, Meto!
Kondomeriet har ikke så bredt sortiment lengre.
Kanskje jeg kjøper noen og gir vekk til venner!
Jeg vil ha en oppblåsbar Meto å "leke" med...
Ja, hvem ville vel ikke det Astarte...
Hmmm...tror jeg får en ide.
I stedet for T-skjorter med para logo å greier, hva med å trykke en oppblåsbar variant av alle para medlemmene.
Da kan vi leke med hverandre ! Da skulle jeg fyllt "Astarte" med helium og heist henne opp i flaggstangen når jeg hadde bursdag. Akkurat som Emil i lønneberget gjorde med søsteren sin.
Så skulle jeg hatt en dame på hver arm når jeg gikk til sengs. Hmmm, lurer på hvem det skulle vert ?
Astarte skrev:Jo takk, du Meto! Så jeg skulle få dingle i flaggstangen mens du utfolder deg med dine yndlinger....slemming...hmrf
Jammen atte, å bli heist opp i flaggstangen er en stor ære.
Trodde du ville bli forulempet om jeg foreslo noe annet jeg. Ok da, to damer i flaggstangen+Ludo, og Astarte i armkroken.
Så kan vi ringe hverandre, "hva gjør du med meg nå ?". det blir gøy.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her