Hva synes dere om dagens episode?
Jeg ble helt satt ut av hun brunetta..
Hun har virkelig sterke evner
Jeg elsket å se episoden sammen min skeptikerpappa!
Aktuelle tvprogrammer ⇒ Jakten på den sjette sans 26.04
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 01:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
Jakten på den sjette sans 26.04
Antall ord: 26
Litt kjedelig at det kansje står en hel forsamling spøkelser og ser på deg når du sitter på do?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2007 00:44
- 17
Re: Jakten på den sjette sans 26.04
Ja hun brunetta fra Bergen var enorm i dag.Tok alle tre oppgavene lett.Sykt imponerende! Synes denne espisoden var den beste til nå av Jakten på den sjette sans.
Antall ord: 30
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.
Hvorfor kan de ikke ta en sak hvor det har skjedd noe ekstremt positivt, ikke bare sorg og elendighet. Da tror jeg de fleste hadde bommet - og sagt at her merker jeg sorg etc. Dette fordi de vet at det som regel er dette det dreier seg om. Ulykker, drap etc.
Men, bevares jeg har absolutt troen på at det finnnes en 6 sans, selv om dette nå har blitt en rar trend i tiden å ha slike evner. Jeg tror at antallet klarsynte gikk opp mange prosent etter at Åndenes makt og den 6 sans startet opp. :mozilla_cool:
Hvorfor kan de ikke ta en sak hvor det har skjedd noe ekstremt positivt, ikke bare sorg og elendighet. Da tror jeg de fleste hadde bommet - og sagt at her merker jeg sorg etc. Dette fordi de vet at det som regel er dette det dreier seg om. Ulykker, drap etc.
Men, bevares jeg har absolutt troen på at det finnnes en 6 sans, selv om dette nå har blitt en rar trend i tiden å ha slike evner. Jeg tror at antallet klarsynte gikk opp mange prosent etter at Åndenes makt og den 6 sans startet opp. :mozilla_cool:
Antall ord: 143
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2007 00:44
- 17
Men man må ha litt av en klisterhjerne hvis man skal gå rundt å huske på alle detaljene i alle drapsaker som er mye omtalt i media.Dessuten så er det relativt lenge siden dette drapet ble begått.(Åtte år ?)ufo skrev:Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.
Antall ord: 86
Den beste gave man kan gi er litt positiv energi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Lokalisering: Akershus
Den mest imponerende episoden jeg har sett! :mozilla_cool:
Antall ord: 9
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Jeg husket det med engang jeg så huset og bensinstasjonen, og jeg synes ikke at jeg har noen klisterhjerne. Det er jo verre når man blir dratt til skogs, da har man ingen referanser.Tosak skrev:Men man må ha litt av en klisterhjerne hvis man skal gå rundt å huske på alle detaljene i alle drapsaker som er mye omtalt i media.Dessuten så er det relativt lenge siden dette drapet ble begått.(Åtte år ?)ufo skrev:Den saken ved Ørje har jo vært mye omtalt i mediene da det skjedde, og kanskje i ettertid også. Her skulle det være enkelt for deltakerne å ha mye forhåndsinfo vil jeg tro. Det var et rart valg å ta en slik sak.
Husker tidligere da de dro noen av deltagerne til skogs, da ble det mange forskjellige svar. Men, selv jeg ville garantert sagt at jeg følte sorg, at det hadde skjedd noe grusomt, at jeg merket tilstedeværelse av den ene og det andre.
Jeg hadde ihvertfall bommet SAFTIG om det hadde vært f.eks. et bryllup en fin fest etc med f.eks. noen kjendiser som hadde skjedd på plassen jeg var (Kanskje litt usannsynelig langt inn i skauen, men det hadde værte en knallbra test. Tror som sagt at 9 av ti hadde sagt at her har det skjedd noe fælt, og negativt.
Antall ord: 231
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2008 20:10
- 16
- Lokalisering: Verdens Ende
ja, hu therese er virkelig dyktig! Var på foredrag med henne på alt messa i fjor, hun har jo som spesialfelt og kunne kontakte de døde.. hun gjorde noen tester blandt publikum, traff ganske bra på alle!
Håper hun fortsetter og gjøre det bra i serien!
Får håpe hu går av med seiern!
Håper hun fortsetter og gjøre det bra i serien!
Får håpe hu går av med seiern!
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2008 21:59
- 16
- Blitt takket: 8 ganger
Akkurat denne saken ved Ørje har vel også vært med i serien "Fornemmelse for mord" såvidt jeg husker, og vil jo tro at de som selv hevder å ha slike evner også følger med på de programmer som er i denne sjangeren.
Blir ellers litt overrasket over hvor usikre deltagerne er på egne evner - selv om de mange ganger gjetter rett. Om de virkelig var synske ville de vel vite, og ikke bare gjette?
Håper også at Therese vinner - hun er svært sympatisk & beskjeden og har god treffsikkerhet.
Blir ellers litt overrasket over hvor usikre deltagerne er på egne evner - selv om de mange ganger gjetter rett. Om de virkelig var synske ville de vel vite, og ikke bare gjette?
Håper også at Therese vinner - hun er svært sympatisk & beskjeden og har god treffsikkerhet.
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Jeg syns det er intressant og moro å se folk demonstrere evnene sine, men å lage en konkuranse ut av det, med en "vinner", syns jeg bare er tåplig..
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2004 00:02
- 20
- Kjønn (valgfri): Skikkelig jente
- Lokalisering: Bergen
Therese er flink. Hennes sterke side er åndeverden. Hun jobber her i Bergen med åndekontakt, husrens osv. Hun holder også foredrag på alternativmesser.
En jordnær jente med absolutt bakkekontakt.
MALU
En jordnær jente med absolutt bakkekontakt.
MALU
Antall ord: 31
"ab imo pectore"
(fra hjertet)
(fra hjertet)
Hide post links |