Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Dyrekommunikasjon mangler her inne:)
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2009 01:11
- 15
- Kjønn (valgfri): kvinne,hehe !
- Lokalisering: trønderlag
Dyrekommunikasjon mangler her inne:)
Sittet å lest her inne, å ser det omtrent ikke finnes noe om dyrekommunikasjon. Dette er noen av mine områder hvor jeg jobber, og jeg deler gjerne om noen lurer på hva en dyrekommunikatør gjør.
Dette er en enkel og lett måte å kommunisere med dyr på, å kan læres til alle som har ett åpent sinn.
Håper flere viser interesse for dette området. Dyrekommunikasjon går ut på å ta kontakt med dyr, både levende og døde. Jeg har hjulpet mange mennesker og dyr til å forstå hverandre bedre, og hjulpet dyrene ved evt ldelser de el eier har som ingen andre enn de selv vet om. Når man prater med et dyr, er det som å prate med en 4 åring, og også som 4 åringer er, er alle forskjellige. Noen snakker i ett sett og har så mye å fortelle, andre må man omtrent hale ut ting.
Morsomte hunden jeg pratet med var en border collie som hadde levd for noen år siden. Hunden var så utrolig stresset og hadde så mye å fortelle fra sin levetid, at jeg holdt på å svette ihjel under lesingen. Da jeg hadde skrevet ned alt den fortalte, og i det tempoet den fortalte, kunneeieren rapportere tilbake at hun holdt på å le seg ihjel da hun så hva jeg hadde skrevet. Det var som å se for seg hunden slik den var. Hun hadde kjent igjen hunden sågodt at hun hadde begynt ågråte av latter over hvor stresset alt var.
Mange dyre eiere har fått større innsikt i seg selv etter jeg har tatt kontakt med dyrene deres.Dyrene har fortalt private saker som eieren ikke klarte dele med andre, men som dyrene oppfattet og fortalte eieren gjennom meg.
Jeg er ikke som andre dyrekommunikatører som snakker om masse formler og diverse snurrerier, jeg fortelle alt direkte slik dyrene forteller meg det, og forandrer ikke på noe. Jeg har aldri tatt betalt, og vil aldri ta betalt for slike ting heller. Alt jeg gjør,gjør jeg for dyrene, eierene og mennesker som trenger hjelp. Jeg gjør også alt mye for min egen de, for å få en bedre selv innsikt i alt som jeg gjør. Jeg lærer meg å stole på meg selv.
Dette er en enkel og lett måte å kommunisere med dyr på, å kan læres til alle som har ett åpent sinn.
Håper flere viser interesse for dette området. Dyrekommunikasjon går ut på å ta kontakt med dyr, både levende og døde. Jeg har hjulpet mange mennesker og dyr til å forstå hverandre bedre, og hjulpet dyrene ved evt ldelser de el eier har som ingen andre enn de selv vet om. Når man prater med et dyr, er det som å prate med en 4 åring, og også som 4 åringer er, er alle forskjellige. Noen snakker i ett sett og har så mye å fortelle, andre må man omtrent hale ut ting.
Morsomte hunden jeg pratet med var en border collie som hadde levd for noen år siden. Hunden var så utrolig stresset og hadde så mye å fortelle fra sin levetid, at jeg holdt på å svette ihjel under lesingen. Da jeg hadde skrevet ned alt den fortalte, og i det tempoet den fortalte, kunneeieren rapportere tilbake at hun holdt på å le seg ihjel da hun så hva jeg hadde skrevet. Det var som å se for seg hunden slik den var. Hun hadde kjent igjen hunden sågodt at hun hadde begynt ågråte av latter over hvor stresset alt var.
Mange dyre eiere har fått større innsikt i seg selv etter jeg har tatt kontakt med dyrene deres.Dyrene har fortalt private saker som eieren ikke klarte dele med andre, men som dyrene oppfattet og fortalte eieren gjennom meg.
Jeg er ikke som andre dyrekommunikatører som snakker om masse formler og diverse snurrerier, jeg fortelle alt direkte slik dyrene forteller meg det, og forandrer ikke på noe. Jeg har aldri tatt betalt, og vil aldri ta betalt for slike ting heller. Alt jeg gjør,gjør jeg for dyrene, eierene og mennesker som trenger hjelp. Jeg gjør også alt mye for min egen de, for å få en bedre selv innsikt i alt som jeg gjør. Jeg lærer meg å stole på meg selv.
Antall ord: 379
Lev med åpent sinn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2009 20:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Østlandet
Re: Dyrekommunikasjon mangler her inne:)
Jeg er kjempeinteressert i dyrekommunikasjon! Har for kort tid siden begynt å utforske det litt selv, på andres og egne dyr og det er utrolig spennende å givende! Er på leting etter flere å dele erfaringer og få råd fra, så det var kjempemorro å våkne til dette innlegget! Høres ut som vi deler syn på hva dyrekommunikasjon er og hva det kan være godt for! :mozilla_smile:
Antall ord: 68
Hide post links |
Det var utrolig bra skrevet Dyrekommunikasjon er noe som alltid har innteresert meg og jeg skulle gjerne ha prøvd på kaninen min og marsvinet mitt en gang
Høres utrolig spennende ut !
Høres utrolig spennende ut !
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg er intrisert i fler innspill på det jeg så det er bare å komme i gang det folkens
Antall ord: 18
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
ALLT er diskutert her inne.
Mange ganger.
Bruk knappen som det står " søk" på øverst på menyen, der kan du søk med stikkord.
Da finner du det meste.
Mange ganger.
Bruk knappen som det står " søk" på øverst på menyen, der kan du søk med stikkord.
Da finner du det meste.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2008 13:38
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trønderlag
Det begynner å bli mer intresse for akkurat dette med dyrekommunikasjon, og d er så bra. Tenk å kunne prate [kommunisere] med katten eller hunden sin.[ eller andre dyr]. Ja til mer snakk og læring innenfor dyrekommunikasjon.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
det er utrolig enkelt, og har man gaver fra før er dette noe alle kan lære. Det handler rett og slett om å jorde seg,også er det bare å ta kontakt...men før man begyner kan det jo være greit å få litt hjelp første gangen.
Jeg selv har bare tatt ett bitte lite mini kurs i dyrekommunikasjon hos Astrid Moe. Det var alt jeg trengte. Jeg har selvsagt hatt en dyp forsrsåelse fra før hvordan ting fungere, så da jeg så hvordan man kan komunikasere med dyr, trengte jeg ikke ta noe flere kurs. Dette er ikke for å skryte på noe so helst måte, men en kollega av meg har utdannet seg til dyretolk å brukt over 25 000kr på dette, mens jeg tok et gratis lite mini kurs, og ser ting langt bedre enn henne gjør, å dette sier hun selv også.Det er ikke det at gaven min er større enn hennes, men alt handler om selvinnsikt og det å tro på seg selv.
Min teori er at man kan bli veiledet til de steder man vil, men man må også klare å finne veien frem selv. Dette er det eneste kurset jeg har tatt innen for det paranormale,alt annet er selvlært, og jeg liker ikke bli fortalt hva jeg skal gjøre uten at jeg spør om hjelp selv. Den beste stien er den man finner selv mener jeg...
Dyrekommuniksjon er utrolig morsomt. Til og begynne med kan de være slitsomt, så det er lurt å kunne trene evt yoga en gang i uken. Da trener du sinnet ogkroppen samtidig, og dette hjelper deg til ikke å bli så sliten etter en økt.
Det som er viktig for meg når det gjelder dyrekommuikasjon, er troverdigheten min. Det er utrolig mange skeptikere der ute som elsker å teste slikt. Måten jeg har fått min troverdighet er ganske lett.Alt jeg har ønsket vite om dyret før jeg snakker med det er å se ett bilde, navn og alder. Jeg vil ikke vite noe annet.Jeg trenger ingen historier om dyra i det hele tatt. Dette vil si at jeg ikke har snakket emd noen av mine venners dyr, kun fremmedes, gjerne dyr jeg ikke har møtt. Dette for min egen del, og deres. Og dette er noe jeg har vunnet mye på.
De fleste jeg har hjulpet er mennesker som jeg ikke en gang har møtt, og jeg har kunnet fortalt så private saker om deres liv som ingen andre har kunnet.Dette er noe av det jeg liker best, å kunne gi menneskene like mye selvinnsikt i seg selv, som å forstå dyret. Utrolig nok er det mennesket som har sjele uro, ikke dyret. Eller eieren er syk, men vet det ikke. Ofte kan man få vanskelige beskjeder fra dyrenesom man må gi eierene, Ett eksempel: hunden fortalte at eieren hadde magekreft, men visste det ikke.
Hvordan kan man videre fortelle noe slikt? Men hvordan kan man ikke? D ble påvisst kreft i tidlig nok fase til at mannen overlevde kreften.
Så alvorlige ting handler dyrekommunikasjon om.
Jeg selv har bare tatt ett bitte lite mini kurs i dyrekommunikasjon hos Astrid Moe. Det var alt jeg trengte. Jeg har selvsagt hatt en dyp forsrsåelse fra før hvordan ting fungere, så da jeg så hvordan man kan komunikasere med dyr, trengte jeg ikke ta noe flere kurs. Dette er ikke for å skryte på noe so helst måte, men en kollega av meg har utdannet seg til dyretolk å brukt over 25 000kr på dette, mens jeg tok et gratis lite mini kurs, og ser ting langt bedre enn henne gjør, å dette sier hun selv også.Det er ikke det at gaven min er større enn hennes, men alt handler om selvinnsikt og det å tro på seg selv.
Min teori er at man kan bli veiledet til de steder man vil, men man må også klare å finne veien frem selv. Dette er det eneste kurset jeg har tatt innen for det paranormale,alt annet er selvlært, og jeg liker ikke bli fortalt hva jeg skal gjøre uten at jeg spør om hjelp selv. Den beste stien er den man finner selv mener jeg...
Dyrekommuniksjon er utrolig morsomt. Til og begynne med kan de være slitsomt, så det er lurt å kunne trene evt yoga en gang i uken. Da trener du sinnet ogkroppen samtidig, og dette hjelper deg til ikke å bli så sliten etter en økt.
Det som er viktig for meg når det gjelder dyrekommuikasjon, er troverdigheten min. Det er utrolig mange skeptikere der ute som elsker å teste slikt. Måten jeg har fått min troverdighet er ganske lett.Alt jeg har ønsket vite om dyret før jeg snakker med det er å se ett bilde, navn og alder. Jeg vil ikke vite noe annet.Jeg trenger ingen historier om dyra i det hele tatt. Dette vil si at jeg ikke har snakket emd noen av mine venners dyr, kun fremmedes, gjerne dyr jeg ikke har møtt. Dette for min egen del, og deres. Og dette er noe jeg har vunnet mye på.
De fleste jeg har hjulpet er mennesker som jeg ikke en gang har møtt, og jeg har kunnet fortalt så private saker om deres liv som ingen andre har kunnet.Dette er noe av det jeg liker best, å kunne gi menneskene like mye selvinnsikt i seg selv, som å forstå dyret. Utrolig nok er det mennesket som har sjele uro, ikke dyret. Eller eieren er syk, men vet det ikke. Ofte kan man få vanskelige beskjeder fra dyrenesom man må gi eierene, Ett eksempel: hunden fortalte at eieren hadde magekreft, men visste det ikke.
Hvordan kan man videre fortelle noe slikt? Men hvordan kan man ikke? D ble påvisst kreft i tidlig nok fase til at mannen overlevde kreften.
Så alvorlige ting handler dyrekommunikasjon om.
Antall ord: 520
Lev med åpent sinn
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Moongirl startet en tråd om temaet tidligere, der det kom frem mye interessant. Her er den:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... &sk=t&sd=a
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... &sk=t&sd=a
Antall ord: 28
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Jeg har lest litt på det innlegget tidligere om dyrekommunikasjon og ønsker gi et lite svar ehr på hva jeg oppfatter av dyrekommunikasjon, og eg ønsker forståelsen bak seriøsiteten ved det.
Slik jeg har oppfattet det er healing en stor del av dyrekommunikasjon, ikke i den form at man kan heale dyret, men ved å ta en selvhealing på deg selv før du tar kontakt, kan man da kjenne på sin egen kropp hvor dyret evt har helse problemer, eller hvor eieren har hesle problemr. Slik kan man finne sykdommer og smerter på dyr og/eller eier som ikke er synlige for oss andre, og kansje ikke dm selv.
Dyrekommunikasjon består også i å ta kontakt med dyr etter døden, få svar på ting man ikke har forstått. For eksempel min egen hund. Jeg måtte levere min kjære hund tilbake til oppdretter da jeg en gang i livet møtte veggen og dette var best for hunden. Dette var også tidspunktet hvor mine evner kom frem i lyset.
Uansett, jeg tok kontakt med min hund da jeg bare fikk en kort trist beskjed om at han hadde passert til den andre siden uten noen medisinsk forklaring.Jeg fikk vite han var kvalm, spytt kom ut av munnen hele tiden, han spydde, magene brekte seg, han kunne i kke gå på do el noe..noe satt fast i magen.Jeg fortalte dette til oppdretter og de sa jeg bekrefet deres mistankeom at noe var i hans mage. De hadde mistanke om at all teppespisingen hans hadde tatt livet av han med å lage en stor ball i magen hans.jeg fikk bekreftet frra han selv at dette var riktig.
Jeg har også en gang mistet min kjære katt. Det var her min interesse for dyrekommunikasjon og overbevisning kom inn i bildet.Jeg spurte en kollega om å finne katten min.Den hadde vært borte i 1 år, jeg trodde jeg hadde funnet han igjen å at han var hjemme hos meg, men at jeg følte at det ikke stemte at det var han.Dette sa jeg ikke noe om til henne,sa ikke noe annet eenn at katten min var borte. Min kollega beskrev huset vårt korrekt, alt natur utenfor,korrekt, elven alt...Hun kunne fortelle at pusen hadde vandret over isen over elven, møtt en rev, jaget flere km og endt opp i ett tre. Hva som skjedde videre er uviktig, men at han hadde passert til den andre siden var viktig og vite. Han fortalte at han hadde sendt sin tvillingsjel, Panteren, for å hjelpe meg videre. Han gav gav meg ett kyss å forsikret megom ikke å lete mer, og skrev under med navnet Simba. Katten min het Solan, men min romvennine hadde mange ganger sagt at han lignet slik på en løveunge å burde ha hettSimba. Å panteren, vel katten jeg fant igjen på dyrehjemmet som jeg trodde var Solan, var en de kalte for Panter.
Så alt er av forskjellig oppfatning når det gjelder dyrekommunikasjon. Mange tror det er på gøy og synes det hele er bare morsomt. Men mange der ute har fått en del sannheter kastet i ansiktet som har gitt dem en respekt for oss som driver med dette seriøst. Mange forventer seg å få vite morsomme ting man har opplevd med dyrene, og kasnje svar på hvorfor hunden evt sikler så mye osv...Men ting er langt mer seriøse enn det.
Gjerne spør om så mye dere vil, jeg deler...om dere vil vite flere historier jeg har gjort og oplevd så bare spør:)
Slik jeg har oppfattet det er healing en stor del av dyrekommunikasjon, ikke i den form at man kan heale dyret, men ved å ta en selvhealing på deg selv før du tar kontakt, kan man da kjenne på sin egen kropp hvor dyret evt har helse problemer, eller hvor eieren har hesle problemr. Slik kan man finne sykdommer og smerter på dyr og/eller eier som ikke er synlige for oss andre, og kansje ikke dm selv.
Dyrekommunikasjon består også i å ta kontakt med dyr etter døden, få svar på ting man ikke har forstått. For eksempel min egen hund. Jeg måtte levere min kjære hund tilbake til oppdretter da jeg en gang i livet møtte veggen og dette var best for hunden. Dette var også tidspunktet hvor mine evner kom frem i lyset.
Uansett, jeg tok kontakt med min hund da jeg bare fikk en kort trist beskjed om at han hadde passert til den andre siden uten noen medisinsk forklaring.Jeg fikk vite han var kvalm, spytt kom ut av munnen hele tiden, han spydde, magene brekte seg, han kunne i kke gå på do el noe..noe satt fast i magen.Jeg fortalte dette til oppdretter og de sa jeg bekrefet deres mistankeom at noe var i hans mage. De hadde mistanke om at all teppespisingen hans hadde tatt livet av han med å lage en stor ball i magen hans.jeg fikk bekreftet frra han selv at dette var riktig.
Jeg har også en gang mistet min kjære katt. Det var her min interesse for dyrekommunikasjon og overbevisning kom inn i bildet.Jeg spurte en kollega om å finne katten min.Den hadde vært borte i 1 år, jeg trodde jeg hadde funnet han igjen å at han var hjemme hos meg, men at jeg følte at det ikke stemte at det var han.Dette sa jeg ikke noe om til henne,sa ikke noe annet eenn at katten min var borte. Min kollega beskrev huset vårt korrekt, alt natur utenfor,korrekt, elven alt...Hun kunne fortelle at pusen hadde vandret over isen over elven, møtt en rev, jaget flere km og endt opp i ett tre. Hva som skjedde videre er uviktig, men at han hadde passert til den andre siden var viktig og vite. Han fortalte at han hadde sendt sin tvillingsjel, Panteren, for å hjelpe meg videre. Han gav gav meg ett kyss å forsikret megom ikke å lete mer, og skrev under med navnet Simba. Katten min het Solan, men min romvennine hadde mange ganger sagt at han lignet slik på en løveunge å burde ha hettSimba. Å panteren, vel katten jeg fant igjen på dyrehjemmet som jeg trodde var Solan, var en de kalte for Panter.
Så alt er av forskjellig oppfatning når det gjelder dyrekommunikasjon. Mange tror det er på gøy og synes det hele er bare morsomt. Men mange der ute har fått en del sannheter kastet i ansiktet som har gitt dem en respekt for oss som driver med dette seriøst. Mange forventer seg å få vite morsomme ting man har opplevd med dyrene, og kasnje svar på hvorfor hunden evt sikler så mye osv...Men ting er langt mer seriøse enn det.
Gjerne spør om så mye dere vil, jeg deler...om dere vil vite flere historier jeg har gjort og oplevd så bare spør:)
Antall ord: 602
Lev med åpent sinn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2009 20:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Østlandet
Jeg lurer på en ting.
Når du/dere som driver med det kommuniserer med dyrene, hvordan vet du hva som er et symbol for noe. F.eks farger eller bestemte gjennstander kan jo være et symbol og hvordan kommer du frem til tolkningene rundt dette?
Når du/dere som driver med det kommuniserer med dyrene, hvordan vet du hva som er et symbol for noe. F.eks farger eller bestemte gjennstander kan jo være et symbol og hvordan kommer du frem til tolkningene rundt dette?
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Jeg tolker veldig lite. Jeg får bilder og film frem. Jeg snakker med dyrene direkte i kjappe setninger med kjappe svar. Alt jeg ser, opplever og får fortalt forteller jeg eieren ordrett etterpå. Det er ikke min oppgave å tolke, men eieren som kjenner dyret. Om eieren står fast kan jeg hjelpe ved å veilede dem litt. Mange tror at dyrene setter ord påting gjennom gåter og diverse, men dyrene er utrolig direkte. En gang var det en hund som sa at eieren var rett og slett dum, uansett hvor mye hunden prøvde forklare hva den ville,var eieren for dum til å forstå.LilleFrøken skrev:Jeg lurer på en ting.
Det er lite symbolikk i hva jeg får frem.Alt skjer direkte...Dyret sier ikke rett ut at eieren har soleriasis til meg, men den forteller meg at eieren klør å klør seg sår på legene osv( dete har hendt)så når jeg forteller alt dette videre til eier, så kan eiern fortelle meg hva det er. Nå er det slik at jeg ikke treffer verken dyret eller eiern før eller etter lesning. Det er ofte helt fremmede mennesker som ønsker hjelp.
Jeg kjenner til de som tar seg grovt betalt, kommer hjem til deg, møter deg og dyret og så tar kontakt. Er man dyretolk, og vet hva man holder på med, tar man ikke betalt, og man trenger heller ikke møte dyret eller dets eier. Er man dyretolk, vet man at det er dyrets sjel man snakker med. Jeg har sett dyretolker møte eiere,lese eierene,eierene røper småting som dyretolken kan selvtolke og late som er noe hun kom opp med.
Det er ikke slik det fungerer. Jeg leser ikke dyrets være måte eler eierens. Jeg tolker ikke på en slik måte at jeg leser symboler og diverse. Jeg snakker direkte, jeg er i dialog med dyret.Noen sier lite og viser bilder av dem klemme halen i døra, frykten de føler ved å kjøre bil osv.
Dette er en av grunnen til at jeg ønsker være anonym. Fordi mange der ute om faktiskt tar seg betalt, ønsker å ødelegge mitt arbeide fordi jeg gjør det gratis.Man kan jo ikkegjøre ting gratis i følge noen, da er man jo ikke alvorlig nok...
skjønner at noen gjør dette så mye at de trenger penger, men jeg synes fortsatt det er feil. Da kan man evt tilby kunden og betale om de er fornøyd med svarene de har fått, eller ikke betale.
Antall ord: 483
Lev med åpent sinn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
som jeg også har sagt tidligere, så er det som å snakke med 4-åringer. 4-åringer bruker lite symbolikk,men forteller ting direkte. barn og dyr er utrolig like på dete nivået. Kansje der ordbruket, barn eller dyr lyver aldri.....kommer fra..LilleFrøken skrev:Jeg lurer på en ting.
Antall ord: 93
Lev med åpent sinn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Okt 2008 14:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Dette var kjempe interessant lesing! Jeg elsker dyr og har alltid hatt dyr rundt meg og kunne ikke forestilt meg livet uten! Hvis du vil dele flere opplever og erfaringer må du bare fortelle mer, synes det er veldig imponerende Selv har jeg veldig lyst til å prøve noe kurs ang. dyrekommunikasjon og se hvordan det går
Antall ord: 58
«En nasjons storhet og moralske fremskritt kan måles etter hvordan dyrene behandles» Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2008 21:59
- 16
- Blitt takket: 8 ganger
Dette høres kjempespennende ut. Kan du fx tolke min hund & finne ut hva som plager den bare gjennom internetten?
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
ved hjelp av et bilde, navn og alder(ikke datoer,kun alder)trenger ikke vite om den lever eller er død, så kan jeg som oftest d så lenge hodet er klart...Multatuli skrev:Dette høres kjempespennende ut. Kan du fx tolke min hund & finne ut hva som plager den bare gjennom internetten?
minst mulig informasjon som kan påvirke meg...bilde,alder og navn er nok...
Antall ord: 69
Lev med åpent sinn
Hide post links |