Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg ble littoverrasket over denne siden
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2009 01:11
- 15
- Kjønn (valgfri): kvinne,hehe !
- Lokalisering: trønderlag
Jeg ble littoverrasket over denne siden
Jeg må helt ærlig si jeg ble overrasket over denne siden. Jeg trodde manher kunne dele alt man hadde opplevd å få tilbake meldinger på hva andre synes om alt å lese andres opplevelser. Etter å ha lest gjennom flere innlegg, ser jeg at det er mer spørsmål om hjelp, og kansje litt useriøsitet ute å går. vær så snill å si jeg har lest for få innlegg.
Lenge har jeg ønsket kunne prate med noen der ute som opplevder det samme som meg..
Jeg ser bilder fra fortid, nå tid, jeg kan kommunisere med avdøde, levende og dyr... Jeg har opplevd merkelige saker som er vanskelig å forklare. Mange av mine venner har jeg mistet grunnet av hva jeg opplever og ser, da de ikke har mye tro på hva jeg har fått i gave. Men mange står bak meg, men få kan forstå hva jeg gjør, da de selv ikke kan dette. Jeg er redd for at mange skal tro jeg er en svindler, da det er så mange der ute. jeg vil møte mennesker med ett åpent sinn, noen som kan forstå hva jeg opplever, noen som kjenner seg igjen i mitt sted, og jeg vil gjerne fortelle alle mine opplevelser til ører som vil lytte og tror på det jeg sier, uansett hvor fantastiskt det kan høres ut...
er dette stedet for meg?
Lenge har jeg ønsket kunne prate med noen der ute som opplevder det samme som meg..
Jeg ser bilder fra fortid, nå tid, jeg kan kommunisere med avdøde, levende og dyr... Jeg har opplevd merkelige saker som er vanskelig å forklare. Mange av mine venner har jeg mistet grunnet av hva jeg opplever og ser, da de ikke har mye tro på hva jeg har fått i gave. Men mange står bak meg, men få kan forstå hva jeg gjør, da de selv ikke kan dette. Jeg er redd for at mange skal tro jeg er en svindler, da det er så mange der ute. jeg vil møte mennesker med ett åpent sinn, noen som kan forstå hva jeg opplever, noen som kjenner seg igjen i mitt sted, og jeg vil gjerne fortelle alle mine opplevelser til ører som vil lytte og tror på det jeg sier, uansett hvor fantastiskt det kan høres ut...
er dette stedet for meg?
Antall ord: 232
Lev med åpent sinn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: Jeg ble littoverrasket over denne siden
Du har nok lest for få innlegg..
Velkommen til oss, og jeg håper du vil få bedre inntrykk av oss etterhvert. Vi er flere her som er genuint opptatt av det paranormale, og har utbytte av å utveksle erfaringer.
Så, jeg gleder meg til å bli kjent med deg!
Velkommen til oss, og jeg håper du vil få bedre inntrykk av oss etterhvert. Vi er flere her som er genuint opptatt av det paranormale, og har utbytte av å utveksle erfaringer.
Så, jeg gleder meg til å bli kjent med deg!
Antall ord: 48
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Takker for velkomsten...har nok lest forlite her inne ja..sittet noen timer å lest nå...
er lite erfaringer som deles,men jeg er fullt klar til å dele om noen lurer på noe:)
Håper å bli kjent med mange her inne og få dele mye og lese mye om dere andre:)
er lite erfaringer som deles,men jeg er fullt klar til å dele om noen lurer på noe:)
Håper å bli kjent med mange her inne og få dele mye og lese mye om dere andre:)
Antall ord: 50
Lev med åpent sinn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Du, det ser jeg oppriktig fram til! Jeg oppfordrer hverfall mine med-brukere til å skrive en hilsen til deg her, så får du tittet litt på oss...
Selv er jeg wiccan , og driver mest med tarot. Det er også flere søstre her inne. I tilegg har vi våre healere, klarsynte, troende og skeptikere i en fin blanding.
Spå-meg innlegg er ikke tillatt generelt. Men vi driver og rydder i gammelt rot, så det blir nok mindre etterhvert.
Ellers så er det noen av oss som herjer fælt på chatten, så du er selvfølgelig også velkommen dit til litt mer uhøytidlig skravling.
Jeg gleder meg til å bli nærmere kjent med deg, og regner med du vil få flere svar her bare i morgen!
Igjen: Velkommen
Selv er jeg wiccan , og driver mest med tarot. Det er også flere søstre her inne. I tilegg har vi våre healere, klarsynte, troende og skeptikere i en fin blanding.
Spå-meg innlegg er ikke tillatt generelt. Men vi driver og rydder i gammelt rot, så det blir nok mindre etterhvert.
Ellers så er det noen av oss som herjer fælt på chatten, så du er selvfølgelig også velkommen dit til litt mer uhøytidlig skravling.
Jeg gleder meg til å bli nærmere kjent med deg, og regner med du vil få flere svar her bare i morgen!
Igjen: Velkommen
Antall ord: 132
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
bare gleder meg som en helt til å bli kjent med flere her inne:)
Det har vært vanskelig å få pratet med andre om disse evnene, og mye har jeg holdt for meg selv.
Jeg vil nok forholde meg gasnke anonym i om hvem jeg er, men vil dele mye om mine evner til alle som vil vite ting om meg:)
i hvilken kategori jeg kan settes i synes jeg er vanskelig. dette er noe av hva jeg kan:
Jeg kan oppfatte døde menesker, kommunisere med de.
Jeg kan se steder uten å ha vært der.
jeg kan lese historie i bilder.
jeg kan kommunisere med dyr.
Jeg kan se hendelser som har skjedd
jeg kan kommunisere med mennesker som lever, men dette gjør jeg IKKE grunnet private grenser som jeg respekterer, mange har spurt meg om dette, men dette er en ting jeg IKKE gjør.
plussplussosv
Jeg tar ALDRI betalt for noe
en ting jeg ikke kan som jeg gjerne vil kunne er å finne ting, slik osm nøkler osv, men den gaven har jeg altså kke fått.Jeg er mer flink til å rote bort ting dessverre...
Det har vært vanskelig å få pratet med andre om disse evnene, og mye har jeg holdt for meg selv.
Jeg vil nok forholde meg gasnke anonym i om hvem jeg er, men vil dele mye om mine evner til alle som vil vite ting om meg:)
i hvilken kategori jeg kan settes i synes jeg er vanskelig. dette er noe av hva jeg kan:
Jeg kan oppfatte døde menesker, kommunisere med de.
Jeg kan se steder uten å ha vært der.
jeg kan lese historie i bilder.
jeg kan kommunisere med dyr.
Jeg kan se hendelser som har skjedd
jeg kan kommunisere med mennesker som lever, men dette gjør jeg IKKE grunnet private grenser som jeg respekterer, mange har spurt meg om dette, men dette er en ting jeg IKKE gjør.
plussplussosv
Jeg tar ALDRI betalt for noe
en ting jeg ikke kan som jeg gjerne vil kunne er å finne ting, slik osm nøkler osv, men den gaven har jeg altså kke fått.Jeg er mer flink til å rote bort ting dessverre...
Antall ord: 191
Lev med åpent sinn
Hide post links |
Velkommen !
Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Heimayamim skrev:Jeg må helt ærlig si jeg ble overrasket over denne siden. Jeg trodde manher kunne dele alt man hadde opplevd å få tilbake meldinger på hva andre synes om alt å lese andres opplevelser. Etter å ha lest gjennom flere innlegg, ser jeg at det er mer spørsmål om hjelp, og kansje litt useriøsitet ute å går. vær så snill å si jeg har lest for få innlegg?
Du har rett i at det er noen useriøse her på Para, men de fleste er nok veldig seriøse.
Også er det en del nyskjærrige ungdom her som søker svar på evnt spørsmål, og det er jo bra det også?
mayamim skrev:Lenge har jeg ønsket kunne prate med noen der ute som opplevder det samme som meg..
Jeg ser bilder fra fortid, nå tid, jeg kan kommunisere med avdøde, levende og dyr... Jeg har opplevd merkelige saker som er vanskelig å forklare. Mange av mine venner har jeg mistet grunnet av hva jeg opplever og ser, da de ikke har mye tro på hva jeg har fått i gave. Men mange står bak meg, men få kan forstå hva jeg gjør, da de selv ikke kan dette. Jeg er redd for at mange skal tro jeg er en svindler, da det er så mange der ute. jeg vil møte mennesker med ett åpent sinn, noen som kan forstå hva jeg opplever, noen som kjenner seg igjen i mitt sted, og jeg vil gjerne fortelle alle mine opplevelser til ører som vil lytte og tror på det jeg sier, uansett hvor fantastiskt det kan høres ut..
Det er mange her som ønsker å høre på hverandres erfaringer, og utveksle ideer
Også er det en flokk som regner seg som skeptikere her, som har en mer vitenskaplig vinkling, og dette syns jeg også er bra. Det blir gode diskusjoner av det.
Hva tror du? Er rom for de fleste her tror jegmayamim skrev:er dette stedet for meg?
Lykke til her.
Antall ord: 343
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Hei og velkommen hit til oss.
Du har ikke kommet feil det kan jeg love deg. Det tar litt tid før folk her inne føre du får se at du er på rett plass. Gi oss litt tid så skla jeg love deg at du vil ikke angre på at du gva dette en sjanse
Du har ikke kommet feil det kan jeg love deg. Det tar litt tid før folk her inne føre du får se at du er på rett plass. Gi oss litt tid så skla jeg love deg at du vil ikke angre på at du gva dette en sjanse
Antall ord: 58
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2009 23:19
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Buskerud
Hei og velkommen!
Det er ikke så fryktelig lenge siden jeg var i dine sko da jeg meldte meg inn på Para, men jeg har hvertfall funnet min plass her og det håper ejg du vil gjøre også
Det er ikke så fryktelig lenge siden jeg var i dine sko da jeg meldte meg inn på Para, men jeg har hvertfall funnet min plass her og det håper ejg du vil gjøre også
Antall ord: 40
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Velkommen til oss, Mayamim!
Her er det som i resten av samfunnet, du møter både dem du føler deg på bølgelengde med, og også dem som du ikke går så overens med. Du vil møte troende, skeptikere og mange midt i mellom, og de fleste har seriøse grunner for å være her. Uansett hvordan du blir møtt, vil jeg anbefale å bare være tro mot deg selv og tørre å dele dine opplevelser. Så lenge du stoler på dine evner, er det jo egentlig likegyldig hva andre mener og tror. Det er litt for lite deling her inne pga redsel for direkte utdriting, og det er synd.
Stå for det du tror på og del dine opplevelser med oss! Du skal se du finner din plass her og etterhvert også venner og likesinnede! :mozilla_smile:
Her er det som i resten av samfunnet, du møter både dem du føler deg på bølgelengde med, og også dem som du ikke går så overens med. Du vil møte troende, skeptikere og mange midt i mellom, og de fleste har seriøse grunner for å være her. Uansett hvordan du blir møtt, vil jeg anbefale å bare være tro mot deg selv og tørre å dele dine opplevelser. Så lenge du stoler på dine evner, er det jo egentlig likegyldig hva andre mener og tror. Det er litt for lite deling her inne pga redsel for direkte utdriting, og det er synd.
Stå for det du tror på og del dine opplevelser med oss! Du skal se du finner din plass her og etterhvert også venner og likesinnede! :mozilla_smile:
Antall ord: 143
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
takk allesammen.... jeg ser frem til å bli kejnt med mange her inne...
er allerede i full gang med å dele jeg..hehe...
skrevet ett innlegg omdyrekommunikasjon for de som interesserer seg for det ogevt vil vite mer
takk alle sammen for en koselig velkomst..dette er nok siden for meg
er allerede i full gang med å dele jeg..hehe...
skrevet ett innlegg omdyrekommunikasjon for de som interesserer seg for det ogevt vil vite mer
takk alle sammen for en koselig velkomst..dette er nok siden for meg
Antall ord: 49
Lev med åpent sinn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2008 23:00
- 16
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Hei og velkommen hit til oss, Mayamim
Håper du finner din plass her på para=)
Som fler andre har sagt er det et vidt spekter av personligheter på denne siden, men uten dem hadde det ikke vært noe para.
Hold ut og du vil se at det er mange gode tråder og Mange herlige mennesker :mozilla_smile:
Mvh
-Charlie
Håper du finner din plass her på para=)
Som fler andre har sagt er det et vidt spekter av personligheter på denne siden, men uten dem hadde det ikke vært noe para.
Hold ut og du vil se at det er mange gode tråder og Mange herlige mennesker :mozilla_smile:
Mvh
-Charlie
Antall ord: 62
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Velkommen, Mayamim!
Ikke bry deg med det du har kommet over, ikke alt faller i smak.
Forumet var bedre før, men nå som våren nærmer seg blir folk i bedre humør. Det tror jeg
Så det blir nok bedre tider - og uansett:
Nettopp DU kan gjøre det bedre her inne!
Del dine erfaringer og ikke bry deg om kverulantene.
Ikke bry deg med det du har kommet over, ikke alt faller i smak.
Forumet var bedre før, men nå som våren nærmer seg blir folk i bedre humør. Det tror jeg
Så det blir nok bedre tider - og uansett:
Nettopp DU kan gjøre det bedre her inne!
Del dine erfaringer og ikke bry deg om kverulantene.
Antall ord: 64
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Ludo. Det kommer alltid bedere tider
Antall ord: 6
http://yddir.no/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Heksepusen skrev:Ludo. Det kommer alltid bedere tider